Hoeveel keer bij de dames in de maand?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Budget is geen probleem. Maar ik zoek een amateur ( hobby dame ) dus geen beroeps, in de wat lagere prijsklasse.
Denk hierbij aan Max. €70 / 30 min. Zonder teveel klokkijken, is het gezellig, kan het iets uitlopen. Ook wel 'ns gebeurt dat het maar 20 min. Heeft geduurt.

Beetje verwend ben ik eigenlijk wel, bij de amateur dame betaalde ik 50 / 30 min. (75 / 45 min. ) enz. Dit was inclusief pzc ( ze had een rubber allergie ) tongzoenen deed ze helaas niet.
 
Budget is geen probleem. Maar ik zoek een amateur ( hobby dame ) dus geen beroeps, in de wat lagere prijsklasse.
Denk hierbij aan Max. €70 / 30 min. Zonder teveel klokkijken, is het gezellig, kan het iets uitlopen. Ook wel 'ns gebeurt dat het maar 20 min. Heeft geduurt.

Beetje verwend ben ik eigenlijk wel, bij de amateur dame betaalde ik 50 / 30 min. (75 / 45 min. ) enz. Dit was inclusief pzc ( ze had een rubber allergie ) tongzoenen deed ze helaas niet.
Ik weet niet van waar je bent , maar anders moet je eens langs soraya's palace gaan prijsjes vanaf 50/30 min inclusief pzc en normaal ook tongzoenen maar nu met de corona is dit er niet bij
 
Naarmate ik ouder word (50+), ga ik steeds minder. Hebben meer wandelaars dat ? ?
Met horten en stoten ... soms een flink aantal weken totaal geen zin, soms ineens een enorme behoefte. Mijn jongere ik was bijna 24/7 geil, dat heb ik nu echt niet meer en eerlijk gezegd voelt dat vaak ook wel lekker. Minder een gevoel van dwang, meer genot als het wel gebeurt.
 
Das waar maar wat heb je aan die poen als je morgen dood valt geniet van vandaag en van het leven ieder moment kan het laatste zijn
Ik ben niet gestopt met wandelen, ik doe het alleen veel minder dan vroeger (3 of 4 keer per jaar i.p.v. elke maand) Maar als ik ga, dan geniet ik er ook van. :p En er zijn nog andere dingen in leven om van te genieten. :giggle:
 
Ik probeer 1 keer per maand te gaan. Zou graag wat vaker willen maar dat lukt helaas niet. Ik probeer zo veel mogelijk verschillende adresjes uit maar als er iets voorbij komt wat klikt dan kan ik zeer trouw zijn. ;)
 
Ik ga 1 keer per 2 weken. Er waren periodes dat ik 3 keer per week een halfuurtje ging maar doe nu liever kwaliteitsvolle dates van 90 min of 2 uur. Meestal afwisselnd bij 2 vaste dames. Die ik hopelijk nu gevonden heb na heel lang zoeken. Want heb er ondertussen toch een 50 tal bezocht op 2 jaar
 
Ik probeer maandelijks een kwaliteitsdate te plannen. Die is wat duurder en betreft 2 vaste dames waarvan er nu één gestopt is (echt ruk).
Daarnaast snabbel ik bij met massages zonder intiem meestal 1x week maar soms meer.
Tijd vrijmaken is bij mij wel eens een probleem, thuis werken kost me meer geld want op zo'n dag piep ik er vaak ook even 2 uurtjes tussenuit voor mijn hobby. Ik werk nu minder thuis maar in die tijd werd het soms ook wel 3/week.
Ik heb daardoor juist, ook al ben ik ook 50+, een opleving in behoefte.
Af en toe een klein (halfje of kwart) pilletje helpt ook mee overigens.
Daarnaast ook de erotische ontspanningen thuis nog die ook in een opleving zitten. ?
 
Naarmate ik ouder word (50+), ga ik steeds minder. Hebben meer wandelaars dat ? ?
Ha ha, ik ga juist vaker en de vrouwtjes zijn liefst veel jonger dan ik.
Soms twee dagen achter elkaar met dezelfde omdat de eerste keer geweldig was, maar komt niet zo heel vaak voor, Pearl en Dee Lilah en Lola Salon261.
Maar het hangt ook af van de mogelijkheden qua vrijheid, ben nog steeds gebonden, maar het blijft trekken.
Dus het varieert van vijf keer in een week, als ik de vrijheid heb, naar soms 1 of 2 maanden niks.
 
Laatst bewerkt:
Eens per 1 á 2 maanden, neerkomend op 100-150 euro per maand. Vaker is voor mij praktisch lastig haalbaar, maar de prijs is wel een goede drempel, vind ik.
 
Ligt eraan hoe en waarmee de online snoepwinkel gevuld is hier in de buurt.
Soms komt er eentje terug die ik net gemist heb.. Of 2.. Dan kan het 2x die week banzai zijn
Maar ook 3 weken niks eigenlijk..
Geld kijk ik niet zo naar.. Ga er ook weer geen 1/2 rooijtjes doorheen jagen in de maand..
Maar als de dame in kwestie iets duurder is.. So be it..
Mijn laatste jas heeft toch geen zakken
 
Naarmate ik ouder word (50+), ga ik steeds minder. Hebben meer wandelaars dat ? ?
Niet bij mij. Nu 56 en wandel eigenlijk meer dan als ik jonger was (wekelijks). Heb nu ook meer financiele ruimte.??
Ik merk op dat nu na de heropening er veel van mijn favorietjes (nog) niet present zijn. En dat tempert mijn goesting. Heb geen zin meer om elke week een andere te zoeken, met alle risico's vandien qua geleverde service.
Maar dat komt wel weer goed.
 
Ik ging wekelijks een 2 maal maar sinds Corona werkt mijn partner van thuis wat het helaas moeilijker maakt om uit te leggen als ik opnieuw later zou zijn. Momenteel dus eerder richting 1 x per maand helaas
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan