Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar hij heeft wel gelijk!
Tja waarom moeten wij alles van dvp s willen weten, wat moeten we met info? Heb aan mijn eigen leven meer dan voldoende.
Ik kom al 10 jaar ongeveer elke twee maanden bij dezelfde dame. Heb haar nu 60 keer bezocht. Daarmee hasl ik het gemiddelde aantal mannen dat een Dame laat genieten flink omlaag.
Van die ene dame misschien, so what?
 
Jongens jongens, wat een vraag. Wie interesseert dat hoeveel mannen een dvp gehad heeft. Dat is toch iets dat alleen de dvp zelf aanbelangt, als ze dat al wil weten. Daar heeft niemand anders zich mee te moeien. Want wat gaan ze daarna mee doen? Even rekenen hoeveel ze in die tijd verdiend hebben, aan belastingen ontdoken, of andere voor ons er niets toedoende zaken.

Je vraagt toch ook niet aan de schrijnwerker hoeveel schroeven hij gemiddeld in zijn loopbaan jaarlijks indraait.
Ik heb hier op GRw al zoveel van dergelijke onzinnige vragen gelezen i.v.m. zaken die enkel en alleen tot de privé van de dames behoort.
Wordt nu eindelijk eens volwassen en laat de dames hun privé ook echt hun privé zijn! En stop eindelijk eens met dat bijna continu gehengel naar van alles en nog wat uit het privé van de dames en dat niemand anders aangaat dan de dame zelf. En ja, van enkel van mijn vaste damesweet ik ook wel sommige dingen uit hun privé en zij uit de mijne. Maar wat we van elkaars privé weten blijft onder ons. En zo hoort het en kan het. Maar wat ik hier soms allemaal lees over dat gehengel, dat vind ik gewoon schandalig, mensonwaardig.

Blijkbaar is het niveau van opvoeding bij heel wat wandelaars bijzonder laag.
 
Mij boeit het verder weinig hoeveel klanten een dvp heeft gehad. Ik kom in mijn vak ook dagelijks bij klanten over de vloer, maar ga me echt niet bedenken bij hoeveel ik er al geweest ben voor mijn werk....vind ik niet zo belangrijk.
Als de dames je bevallen ga je er naartoe, bevallen ze niet, dan stopt het daar en zoek je verder of hou het bij de goede bekenden. Ik denk niet als ik bij een dame ben van oeioei, hoeveel mannen zijn er deze week al overheen geweest 🙈
Als je wel zo denkt, kan je beter stoppen met wandelen 😜
 
Maar wat heb jij nou eigenlijk op het forum te zoeken als jij je in elk topic afvraagd wat het nut er van is?
Het boeit ze niet, maar ze smullen van dit soort topics.
Altijd direct reacties of duimpje.
Opmerkelijk he.
Jongens jongens, wat een vraag. Wie interesseert dat hoeveel mannen een dvp gehad heeft. Dat is toch iets dat alleen de dvp zelf aanbelangt, als ze dat al wil weten. Daar heeft niemand anders zich mee te moeien. Want wat gaan ze daarna mee doen? Even rekenen hoeveel ze in die tijd verdiend hebben, aan belastingen ontdoken, of andere voor ons er niets toedoende zaken.



Blijkbaar is het niveau van opvoeding bij heel wat wandelaars bijzonder laag.
Gelukkig is " niveau van opvoeding " van hoop dames ook niet zo hoog.Dus dat sluit goed aan.
En jij @iluzera je hebt in je opvoeding meegekregen om op andersdenkenden neer te kijken?
Dan ben je ook niet zo veel beter opgevoed dan mij.
 
Laatst bewerkt:
We hebben allemaal onze mening, als we het steeds met elkaar eens zijn heeft een forum of topic juist geen nut...
Het zijn bij jou al maandenlang dezelfde opmerkingen in allerlei topics zoals: 'wat maakt het uit' 'wat heeft het voor zin' 'kunnen er toch niks aan veranderen' 'wij hebben daar toch geen invloed op wat maakt het uit'

Dat heeft niks met een mening te maken, jij bent hier om te saboteren
 
Je vraagt toch ook niet aan de schrijnwerker hoeveel schroeven hij gemiddeld in zijn loopbaan jaarlijks indraait.
Nou... daar zou je je in kunnen vergissen!
Er bestaat dus wel degelijk het vakgebied 'ergonomie' die dus oa. meten hoeveel repetitieve bewegingen een arbeider op een bepaalde werkpost zoal doet...
 
Maar wat heb jij nou eigenlijk op het forum te zoeken als jij je in elk topic afvraagd wat het nut er van is?
@Johnny Walk : Helemaal met @Jimmy80 eens. Die opmerking van je kun je namelijk bij het overgrote merendeel van de topicvragen plaatsen. Ik vraag me dan af waarom je nu pas die opmerking van je plaatst. Zijn al die andere vragen dan wel interessant/relevant?
 
Nou... daar zou je je in kunnen vergissen!
Er bestaat dus wel degelijk het vakgebied 'ergonomie' die dus oa. meten hoeveel repetitieve bewegingen een arbeider op een bepaalde werkpost zoal doet...
Ja dat klopt inderdad, maar dat is wel toch iets heel anders dan wat hier gevraagd werd.. Daar gaat het over( ??) wetenschappelijk onderzoek om eventuele arbeidsprocessen e.d. aan te passen of te verbeteren. Maar dat is toch wel heel erg verschillend van die misplaatste nieuwsgierigheid die hier gesteld werd.
 
Het zijn bij jou al maandenlang dezelfde opmerkingen in allerlei topics zoals: 'wat maakt het uit' 'wat heeft het voor zin' 'kunnen er toch niks aan veranderen' 'wij hebben daar toch geen invloed op wat maakt het uit'

Dat heeft niks met een mening te maken, jij bent hier om te saboteren
Welnee ik heb in div topics verschillende meningen. En ja in sommige topics verbaas ik mij over de onderwerpen en dat zie er meer doen. Dat is ook een mening. En met een mening saboteer je niets dan houdt je juist eerder een topic levendig.
 
En jij @iluzera je hebt in je opvoeding meegekregen om op andersdenkenden neer te kijken?
Dan ben je ook niet zo veel beter opgevoed dan mij.
Het gaat hier niet om neerkijken op anderdenkenden, het gaat hier enkel en alleen om misplaatste nieuwsgierigjeid en schenden van de betreffende dames hun privacy.
En misschien heb je wel gelijk, ik heb thuis geen opvoeding gekregen.
 
@Johnny Walk : Helemaal met @Jimmy80 eens. Die opmerking van je kun je namelijk bij het overgrote merendeel van de topicvragen plaatsen. Ik vraag me dan af waarom je nu pas die opmerking van je plaatst. Zijn al die andere vragen dan wel interessant/relevant?
Dat is per onderwerp anders. Maar topics die over gemiddelde mensen gaan wat al niet bestaat , en dan ook nog gericht op het beroep dvp vind ik apart. Stel je eens voor dat dvp s ons zo gingen beoordelen of dingen gingen vragen...

Gemiddelde mensen bestaan niet en al zou je cijfers hebben hoeveel klanten een gemiddelde dvp heeft, wat zegt dat dan? Stel het getal is dat een gemiddelde dvp 40 klanten per maand heeft... wat zegt dat dan? Welke informatie geeft jouw dat getal dan????
Het gaat hier niet om neerkijken op anderdenkenden, het gaat hier enkel en alleen om misplaatste nieuwsgierigjeid en schenden van de betreffende dames hun privacy.
En misschien heb je wel gelijk, ik heb thuis geen opvoeding gekregen.
Ik begrijp je volkomen en je komt prima en intelligent over op mij hoor
 
Maar wat heb jij nou eigenlijk op het forum te zoeken als jij je in elk topic afvraagd wat het nut er van is?
Hij probeert forumleden monddood te maken zodat niemand meer kan discussiëren alleen zijn mening telt. Kijk maar naar de prijzen topic iedereen die de prijzen te duur vind wordt door hem aangevallen met hetzelfde antwoord die hij maar blijft herhalen.
 
Laatst bewerkt:
Liever aan het begin. Zoveel geiler dat te weten....

Zalig. Mijn hotwife zit ongeveer aan 250. Ze heeft way to go dus xxxx
Geil zo een vrouw te hebben had ik er maar zo eentje gevonden?
Waar vind je zo eentje?
Dat is onmogelijk! Ik heb ruim 5 jaar gangbangs gedaan waar ik een totaalbedrag van opgaf. Daar is niet uit te halen hoeveel personen dat waren. Op sommige gangbangs deed ik het met 3 tot 5 man tegelijkertijd.

En dan nog.. gaat het niemand wat aan hoeveel piemels er precies in mijn mond en elders hebben gezeten 🙂 Maar het loopt in de duizenden.
Maar joke de gedachte alleen al is zo geil .... en zeker als dit jou vrouwtje is ...zalig gewoon
Ik zou fier zijn op je
Je bent een topper
 
Laatst bewerkt:
Amsterdam; huur voor deze dames rond de €2k .
Kamerhuur €200 per dag, 25 dagen per maand. Daar heb je €5k.
Outfits / gebruiksartikelen / etc €500?

Dus ruim overdreven???
Voor 2K huur je wel een hele huis met meerder kamers. Vaak doen die dames dat ook met 3 of 4 huren ze een heel huis. Onkosten per persoon per maand 500. Dat is best te doen. Dus 7500 aan onkosten lijkt mij ook rijkelijk veel zelfs als zou je dat huis in je eentje huren kom je nog niet aan 7500 onkosten per maand.
 
Ik vind het prima dat je het niet geloofd.
Echter ik weet van deze dame dat ze in haar eentje woont, en ja, vind maar eens een goed appartement in Amsterdam in de vrije sector waarbij de totale kosten binnen die €2k blijven...
 
Dan nog heb je 5K over voor al je andere onkosten. Ik snap best dat eten en kleren wat kosten samen. Maar geen 5K per maand en zeker niet maand in maand uit.
 
Dan nog steeds niet. Zeg 5 dagen per week 100 voor een kamer is 2 K max 2,5 K per maand.
Als je voor een hele maand huurt hoef je niet de dagprijs te betalen maar zijn er andere prijzen. Dus ik zie nog steeds niet dat je aan 7,5K komt. Is overdreven.

Trouwens als je meer dan 100 per dag moet betalen kun je beter een hotelkamer gaan huren. Is comfortabeler en schoner.
 
Wie interesseert dat hoeveel mannen een dvp gehad heeft.
Ijsbeervvm, daarom is ie dit topic gestart

Als ik heel eerlijk ben snap ik het commentaar niet zo, ik ga in het autosport topic ook niet vragen waarom die mensen in godsnaam geïnteresseerd zijn in autosport. Blijkbaar is deze vraag bij de topicstarter in z'n hoofd terecht gekomen, is voor mij een kwestie van vragen staat vrij.
 
Dan nog steeds niet. Zeg 5 dagen per week 100 voor een kamer is 2 K max 2,5 K per maand.
Als je voor een hele maand huurt hoef je niet de dagprijs te betalen maar zijn er andere prijzen. Dus ik zie nog steeds niet dat je aan 7,5K komt. Is overdreven.

Trouwens als je meer dan 100 per dag moet betalen kun je beter een hotelkamer gaan huren. Is comfortabeler en schoner.
€ 100 kamerhuur per dag? :ROFLMAO: :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ijsbeervvm, daarom is ie dit topic gestart

Als ik heel eerlijk ben snap ik het commentaar niet zo, ik ga in het autosport topic ook niet vragen waarom die mensen in godsnaam geïnteresseerd zijn in autosport. Blijkbaar is deze vraag bij de topicstarter in z'n hoofd terecht gekomen, is voor mij een kwestie van vragen staat vrij.
Da's appels met peren vergelijken, gaat voor mij niet op. Stukje privacy vergelijken met een sport 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan