Hoeveel tijd breng je door bij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lol mooi voor jou ik zou dat niet in nederland doen?
In warmere Landen meer mooie en warmere vrouwen.
Ik ben in suriname en in india geweest. Zodra corona echt weg is en die twee landen zijn weer safe om heen te gaan ga ik er meteen weer heen. Er zijn genoeg hindoestaanse snoepjes in nederland dus ik vermaak me wel.
 
Minimaal een uurtje, nieuwe dame of niet.
Bij vaste dames vaak minimaal 2, ook afhankelijk van het repertoire.

Onlangs een nieuw meisje geboekt, ook hier een uurtje mee gegaan maar dat was dusdanig slecht dat ik binnen 15 minuten al weer aangekleed buiten de deur stond, gelukkig wel geld teruggehad, maar dat mag ook wel als vaste klant zijnde.
 
Ik ben in suriname en in india geweest. Zodra corona echt weg is en die twee landen zijn weer safe om heen te gaan ga ik er meteen weer heen. Er zijn genoeg hindoestaanse snoepjes in nederland dus ik vermaak me wel.
Ik ben dol op donker in het algemeen maar hindoestaans kom ik weinig tegen. Ik denk maar 4 keer in mijn "carriere" waarvan 2 geslaagd.
Hindoe vroeger op kinky wel naar gezocht maar neem niet eens de moeite meer
 
Ik ben dol op donker in het algemeen maar hindoestaans kom ik weinig tegen. Ik denk maar 4 keer in mijn "carriere" waarvan 2 geslaagd.
Hindoe vroeger op kinky wel naar gezocht maar neem niet eens de moeite meer
Je kan niet altijd geluk hebben @Rickdekoning. Ik heb in de 33+ jaar dat ik nu al wandel altijd geluk gehad met mijn hindoestaanse snoepjes.
 
50% is een respectabele score. Dat is niet de reden dat ik heb opgegeven. Meer omdat ik ze nooit zie.
Ik weet er al twee in één privéhuis ?
Maar met eentje ervaring trouwens...
Hindoestaans is ook niet iets wat ik specifiek zoek, meer een toevalligheid waar ik tegenaan liep.
 
Mochten er zijn die geld terug geven, laat me weten wie het zijn . :rolleyes:
Gegeven is gegeven bij de meesten.
Heb ik toch al meegemaakt! Had 2 uur geboekt met een Italiaanse met ongelooflijke rondingen... en ze was écht de dame van de fotos! Stond dus al meteen helemaal geil en paraat! Maar blijkbaar had de dame het niet zo begrepen op m'n avances (ik hou van het stevigere werk). Dus zij: "were are not going to do 2 hours. I give you your money back!"
 
ga meestal voor een uurtje of soms 45 min puur sex en om de 5 a 6 weken 90 of 120 min maar dan met jacuzzi en bubbels niet alleen sex maar ook lekker kletsen en ouwehoeren met mijn favoriete dame
 
Er zijn wel dames die langer dan 1 uur willen afspreken, maar dat is dan toch meer om voor en na de aktie wat bij te praten, gemoedelijke dingetjes te doen etc.
Spreek je puur voor de sex af dan is langer dan 1 uur afspreken eigenlijk vrij ridicuul.

Ik hoor steeds vaker mannen die 2-4 uur willen afspreken louter om lang te sexen, 2 of meer keer klaar te komen en ik snap eigenlijk wel dat de dames daar helemaal niet op zitten te wachten. Iemand die uit zijn tenen een 2e of 3e keer probeert klaar te komen.....

Dan kun je veel beter uur afspraken maken met mannen die na 10 minuten daadwerkelijke sex al klaar komen, veel minder arbeids-intensief.
 
Standaard 30min voor een eerste date en indien ze bevalt rek ik wel eens op naar een uur.
Valt mij wel op dat bij Prive ontvangst 1 uur vaak niet veel meer aandacht oplevert dan 30min, voornamelijk massage en een halfslachtige 2de poging.
Knap dan meestal af en de douche in.

Langer dan een uur zit er voor mij qua prestatie en financiën ook niet in :cool:
 
Is toch ook prima joh....dat gezeik van die mannen die een langere afspraak willen.

Als je in een relatie zit en je hebt met je vriendin geneukt, zeg je daarna toch ook niet direct: Zullen we nog een keer? Klaar is klaar hoor, er moet ook nog gegeten, voetbal gekeken en af en toe een beetje gewerkt worden.

Dat gaan voor een tweede ronde vind ik hetzelfde als ergens een pizza bestellen, die op eten en dan daarna ipv een toetje gewoon nog een pizza bestellen.
Misschien kan je met moeite nog wel een halve pizza weg proppen, maar wat heeft dat voor nut?!?
 
Dat gaan voor een tweede ronde vind ik hetzelfde als ergens een pizza bestellen, die op eten en dan daarna ipv een toetje gewoon nog een pizza bestellen.
Misschien kan je met moeite nog wel een halve pizza weg proppen, maar wat heeft dat voor nut?!?
Dat uber eats krijgt zo een heel andere betekenis voor me.
Voorlopig ook even geen pizza bestellen ?
 
Dat gaan voor een tweede ronde vind ik hetzelfde als ergens een pizza bestellen, die op eten en dan daarna ipv een toetje gewoon nog een pizza bestellen.
Misschien kan je met moeite nog wel een halve pizza weg proppen, maar wat heeft dat voor nut?!?
Vroeger toen ik wat jonger was, ging ik altijd vaak voor een tweede ronde. In de tijd dat je nog de Poeldijksestraat had in Den Haag, ging ik vaak bij een dame langs, en daarna een biertje drinken in de "Talk of Town" om op adem te komen, om vervolgens voor een tweede of derde ronde te gaan.

Maar de laatste tijd, is het steeds vaker zo, dat als ik eenmaal ben klaar gekomen, ik het liefst zo snel mogelijk naar huis wilt gaan :oops:
 
Laatst bewerkt:
Vroeger toen ik wat jonger was, ging ik altijd vaak voor een tweede ronde. In de tijd dat je nog de Poeldijksestraat had in Den Haag, ging ik vaak bij een dame langs, en daarna een biertje drinken in de "Talk of Town" om op adem te komen, om vervolgens voor een tweede of derde ronde te gaan.

Maar de laatste tijd, is het steeds vaker zo, dat als ik eenmaal ben klaar gekomen, ik het liefst zo snel mogelijk naar huis wilt gaan :oops:
Ik vind een 2e ronde in een red light district nog wat anders dan een 2e ronde bij een thuis-ontvangst dame. In een rosse buurt heb je dan een bezoekje, een chill moment, desnoods ga je eten en daarna doe je, bij een andere dame, nog een poging. Die kent jou eerdere dag verloop niet en denkt als het er niet in zit alleen: ok, het lukt niet.....

Dat vind ik nog logischer klinken dan eindeloos proberen en humpen en doordrammen bij een dame waar je net al een fijne tijd mee gehad hebt. Als het heel soepeltjes gaat vind ik het wat anders, maar vaak hoor je toch van mannen: Nog 2e ronde geprobeerd en dat zat er niet meer in.....dan heb je dus een prima afspraak met een soort na-geboorte die mislukt....dat loopt toch minder lekker weg lijkt me.....

Dan loop je weg met een soort half stijve ipv met een plezierig verzadigd gevoel.

Eerder frustratie dat de 2e ronde niet lukte, dan tevredenheid dat de 1e ronde prima verliep.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan