Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel verschillende dvp’s heb je in 2025 bezocht?

• Totaal aantal stemmers
    224
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
ik snap niet waarom de dames zo weinig moeite doen om goede klanten te houden en aan zich te binden, ze weten toch ook dat ze de volgende weken ook nog klanten nodig hebben.
Denkelijk krijg je die indruk deels ook omdat er een massa dames in het rondreizende circus zitten. Al dan niet gemanipuleerd zitten ze nooit lang op eenzelfde locatie en hebben ze weinig boodschap aan 'vaste' klanten.
dit gaat over kleine dingen zoals gewoon een deftig gesprek voeren
Als ik op de welbekende advertentiesites zo eens kijk, dan denk ik dat heel wat bij zijn die geen deftig gesprek trachten te voeren, gewoon wegens taalproblemen.
en doen wat ze beloven. niet gaan voor het korte gewin maar de langere relatie. Volgens mij doen vele het met tegenzin en dat werkt niet, noch voor henzelf noch voor de klant ...
Ze zijn helaas niet allen zichzelf de baas, en dat zal wel leiden tot een gelimiteerd enthousiasme en een opgelegd werkritme plus voorgeschreven mogelijkheden.

Vroeger (van mijn 18 tot mijn 44) zou ik vele jaren >81 aan kunnen duiden hebben. Maar sinds ik permament caged ben door Britney uiteraard niet meer.
Omdat ze me nog soms laat gaan (of beveelt) om me te laten vernederen kom ik wel nog aan aan 11 keer schipperskwartier (3x Jeanette en 1x Emily, beide met haar er bij / en dan nog 2x Yasmine, 2x Maria en een keer Ira en Kiana zonder haar). Uiteraard steeds met mijn kooi aan en niet om zelf te neuken, maar wel om geneukt te worden in mijn kont en vastgebonden te worden....
Nu, 2025 is nog niet voorbij, dus ik hoop toch op 13 te eindigen....

Mijn hotwife zelf neukte in 2025 wel iets meer dan 600 keer met anderen. Hoeveel verschillende in een jaar dat weet ik niet, haar totaal aantal verschillende neukers ligt op 745 in 2,5j. En neen, ik mocht haar niet neuken dit jaar....

Vroeger (van mijn 18 tot mijn 44) zou ik vele jaren >81 aan kunnen duiden hebben. Maar sinds ik permament caged ben door Britney uiteraard niet meer.
Omdat ze me nog soms laat gaan (of beveelt) om me te laten vernederen kom ik wel nog aan aan 11 keer schipperskwartier (3x Jeanette en 1x Emily, beide met haar er bij / en dan nog 2x Yasmine, 2x Maria en een keer Ira en Kiana zonder haar). Uiteraard steeds met mijn kooi aan en niet om zelf te neuken, maar wel om geneukt te worden in mijn kont en vastgebonden te worden....
Nu, 2025 is nog niet voorbij, dus ik hoop toch op 13 te eindigen....

Mijn hotwife zelf neukte in 2025 wel iets meer dan 600 keer met anderen. Hoeveel verschillende in een jaar dat weet ik niet, haar totaal aantal verschillende neukers ligt op 745 in 2,5j. En neen, ik mocht haar niet neuken dit jaar....

Wat een aantallen zeg! Geil hoor. Waar laat jouw hotwife Britney zich neuken? En wordt jij door dezelfde mannen geneukt die haar neuken of zijn het strapons door dames?

Wat een aantallen zeg! Geil hoor. Waar laat jouw hotwife Britney zich neuken? En wordt jij door dezelfde mannen geneukt die haar neuken of zijn het strapons door dames?
Door een van haar vaste bulls liet ze me eens neuken. In het Schipperskwartier strapons.
Waar? Thuis meermaals per week en in clubs of feestjes tweetal keer per maand....

Terug
Bovenaan Onderaan