Ja maar kwamen ook vingers aan te pas, hoog tempo en een hoop effort lolIemand ooit geweten dat Holly is klaargekomen, door bv te beffen?
Achteraf 2 dagen een stijve kaak gehad.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa maar kwamen ook vingers aan te pas, hoog tempo en een hoop effort lolIemand ooit geweten dat Holly is klaargekomen, door bv te beffen?
Again have no idea what the future will bring, things are a bit uncertain right now, planning to stay here until may...but might changeNo idea about new location. As soon as I know something I will let you know here. She hopes to be up and running Sunday/Monday
Wanneer zou ze terug naar brugge komen? Dacht dat ze permanent in leuven zou blijvenVorige week haar eindelijk kunnen bereiken door eens zeer vroeg te bellen voor een afspraak. Eenmaal je haar filtering methode overwonnen hebt, was het vrij vlot om een afspraak te maken. Bij het binnenkomen was ik verbaasd hoe knap ze wel is! Een babbelkous, maar dit hoorde bij de GFE ervaring en zorgde ervoor dat ik snel tot rust kwam en op mijn gemak was. PZC, missio, 69 enz was allemaal zeer goed. Op een gegeven moment leek ze echt van mn tong te genieten dat ze dan op mij kwam zitten.
Aanrader!
@Holly, you super gorgeous woman, thank you for the lovely time! Im looking forward towards the next date before you go back to Brugge.