WHEM Hong, Maarssen, (vh Eindhoven, Utrecht, Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Komar

Wandelaar
89
30/10/24
67
13
Wie weet of dit de echte Hong is? https://www.kinky.nl/advertenties/7221743-hong
Zij was een tijdje in Eindhoven. Zij is eind december vertrokken om (zoals ik van haar had begrepen) en paar maanden naar China te gaan. Dan zou ze nu nog op vakantie moeten zijn.
Daarom de vraag of het hier in Maarssen de echte Hong betreft, of dat een "boss" haar advertentie voor een invalster gebruikt.

Voor de echte Hong wil ik wel een eindje om rijden

Als ze voor een baas werken, dan is het telefoonnummer bij de planner, die voor de baas werkt.
Ik heb al een paar keer bij een Chinese DVP een invalster gekregen waar ik niet blij van werd. Daarom zou ik graag weten of dit de echte Hong is. Ik zou er namelijk flink voor moeten omrijden

Het zijn de foto 's van de echte Hong en het is ook haar telefoonnummer. Maar het is de vraag of je de echte Hong aantreft, als je bij haar op bezoek gaat.
Haar advertentie is nu 15 dagen (dat was de laatste dag dat zij in Eindhoven werkte) niet omhoog geplaatst.
Ik ben bang dat haar baas achter haar profiel/advertentie een invalster laat werken. Dat komt bij Chinezen vaker voor en daar word je meestal niet blij van.

Terug
Bovenaan Onderaan