Honger nadat je een dame hebt bezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.068
06/07/21
1.219
43
Hebben jullie nadat je een DVP hebt bezocht ook zo'n honger? Meestal ben ik voordat ik ga wandelen wat gespannen of nerveus dat ik niet zo veel eet. Neuken met een volle maag is bij mij ook niet geen succes. Maar na afloop, nog lekker een flinke maaltijd proteïnen bij de Chinees of Thai. Alcohol daarentegen valt na afloop nooit zo best, dus dat wordt glaasje fris of thee.
 
Het is heel raar, als ik intiem heb gehad bij een DVP moet ik altijd naar een shoarmatent. Een soort ritueel: eerst snoepen en daarna snacken.

(later aangevuld) Ik denk dat het komt omdat ik als ik naar een DVP ga dat ik dan toch op de een of andere manier zenuwachtig of opgefokt ben. Dat kost heel vele energie. Als het klaar is valt die stress van me schouders en dan wil ik eten ?
 
Laatst bewerkt:
Altijd honger naderhand ja. En wat slaperig.

Om die reden wandel ik het liefst na 22 uur. Het is niet heel gezond om dan nog al te veel te eten, maar de combi bezoekje daarna wat eten daarna slapen bevalt me prima na de verplichtingen van de dag.

Heb zelfs nog nooit in mijn leven gewandeld voor borreltijd. Een enkele keer voor het avond-eten, maar eigenlijk vind ik dat niks. Het hoort voor mij bij de avond/nacht.
Bezoekjes tijdens het dag-licht voelen raar.

Een enkele keer kook ik wat in de nacht na het wandelen, maar meestal is het broodje kroket-frietje-blikje fris-iets zoets, liefst vrij snel na het bezoekje.
 
Vooraf eet ik heel lichtjes.

Achteraf mag ik soms nog weleens langs de Chinees gaan weet je wel. Ze hebben daar namelijk zo'n voordeel menu om mee te nemen.

Tis lekker thuis komen zo ?!
Eerst naar de doub en daarna een voordeel menu halen bij de Chinees.

Heb je geneukt en genoeg eten voor 2dagen voor onder de 50 euro. Je leeft in een paradijs ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan