Honger nadat je een dame hebt bezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb geen honger maar wel dorst na de seks ik neem dan ook altijd me spa flesje mee voor een afspraak. Ik krijg soms ook wat te drinken als ik een dvp bezoek.
 
Op het risico af te zweverig over te komen, maar na een goede date is niet alleen mijn zak en portemonnee leeg, maar ook mijn hoofd. Ik kom dan echt helemaal tot rust en voel me een poos helemaal zen (vreselijk woord, maar kan niks beters verzinnen), alsof mijn hele lichaam en geest gereinigd is (had ik al gezegd dat ik een rare ben?). Dus ik heb volledig het tegenovergestelde en wil juist niks eten en spaarzaam drinken om het gevoel vast te houden. Mjah, dus, nou, dat.
 
Nee, ik meen het. Als ik geweest ben, dan MOET ik naar de shoarmatent. Heel bizar. Ik heb het gemerkt en ik geef er nu gewoon aan toe. En het smaakt prima. Ik weet niet waarom dat is.
 
Af en toe heb ik na een bezoekje wel honger. Het varieert bij mij dan wat ik eet. Het kan variëren van KFC tot chips. Soms heb ik dan geen trek na een bezoekje. Een enkele keer ben ik naar de Irish Pub geweest waar ik onder genot van een whisky nagenoot van het bezoekje.
 
Meestal heb ik ook trek in eten na een bezoekje omdat ik nooit na een maaltijd iemand zou bezoeken en meestal al een hele poos geleden is dat ik at, een glaasje rode wijn durf ik wel eerst te nuttigen als ik in de nacht thuiskom van een raamdame vooraleer ik dan iets eet, niet uit de dorst natuurlijk maar eerder als na genot.
Direct in mijn bed kruipen gaat dan eigenlijk ook niet maar dan moet ik de dag erna niet werken of ben ik in verlof.
 
Gisteren er eentje op de app gehad en deze vroeg of ik een menu mee kon brengen van de big M, had van te voren al honger denk ik. Ga dus geen kwartier van mijn tijd inleveren aan het nuttigen van een menu, Dus sorry zijn niet open voor bezoek alleen bezorgen ??
 
Gisteren er eentje op de app gehad en deze vroeg of ik een menu mee kon brengen van de big M, had van te voren al honger denk ik. Ga dus geen kwartier van mijn tijd inleveren aan het nuttigen van een menu, Dus sorry zijn niet open voor bezoek alleen bezorgen ??
Pas ook een menuutje meegenomen bij de Mac vandaan voor een dame uurtje geboekt werden er 2.5 voor de prijs van een uurtje ze wilde de Mac ook terug betalen dus kan ook in je voordeel werken
 
Ik ga graag wat uit eten naar een geslaagd bezoek aan een dame.
Maak ik de mooie ervaring op die manier rustig af en geniet na ...
Voor het bezoek eet ik niets om boeren in liggende positie te voorkomen, wat anders met volle buik makkelijk kan gebeuren. Drink daarom ook geen koolzuur houdige dranken vóór of tijdens het bezoek.

Nou ja, moeten wel de restaurants open zijn.
 
Laatst bewerkt:
Zoals gezegd geen honger achteraf en vooraf eet ik ook niet zoveel. Paar keer wel vooraf normaal gegeten en flink last gehad van opkomend maagzuur bij bepaalde standjes (69 als de dame vol op je ligt bijvoorbeeld), dus bij mij vooraf een lichte doch voedzame maaltijd. Nou ja, telt een banaan als maaltijd. 😄
 
Zoals gezegd geen honger achteraf en vooraf eet ik ook niet zoveel. Paar keer wel vooraf normaal gegeten en flink last gehad van opkomend maagzuur bij bepaalde standjes (69 als de dame vol op je ligt bijvoorbeeld), dus bij mij vooraf een lichte doch voedzame maaltijd. Nou ja, telt een banaan als maaltijd. 😄
Denk dat een banaan wel als maaltijd geldt. Apen kunnen er ook van leven
 
Altijd met een gevulde maag op pad, juist om honger tijdens een sessie te voorkomen
oh dat doe ik bewust andersom. Ik wandel liever op een wat legere maag en dan daarna lekker eten. Of rond middernacht als de boel gezakt is, ik naar het toilet geweest ben etc, maar volle maag en dan wandelen vind ik juist niks.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan