Hooker of the year

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prima idee, maar dan is het geen hooker vh jaar meer. Dat is er namelijk maar 1 en niet tig als iedereen z'n eigen winnaar kiest.

Officieel is een echte verkiezing;

Je kiest een x aantal dames uit, daar gaat dan iedereen ook naar toe en dan ga je stemmen. Degene die wint is hooker vh jaar. Dus kies je bijv 5 dvp dan gaat iedereen ook naar die 5 dvp, ongeacht of het je smaak of niet is.

Anders kan je eigenlijk deze topic per direct sluiten, want jullie voorstel is geen verkiezing.
Persoonlijk vind ik dit hele idee van een verkiezing sowieso onzin🙂
 
Susanne, 19j en doet bijna alles. Kijkt niet op den klok, zuigt als den beste, anaal geen probleem en tongt er heerlijk op los. Gewoon van Belgische afkomst, rood haar, sproeten en slank lichaam. Borsten C+ en ligt roodharig streepje op den poes. Houdt van dochter/vader/onkel rollenspel. Geen advertentie op red lights want zij is studente en thuis wonend. Voila, mijn stem.
 
Ik ben het best wel eens dat deze eventuele prijs op zichzelf niet heel veel gaat betekenen nee.

Maar ik heb wel het idee dat sommige mensen hier zich best gaan vermaken met zo'n verkiezing, ook leuk toch?
 
Je kiest een x aantal dames uit, daar gaat dan iedereen ook naar toe en dan ga je stemmen. Degene die wint is hooker vh jaar. Dus kies je bijv 5 dvp dan gaat iedereen ook naar die 5 dvp, ongeacht of het je smaak of niet is.

Anders kan je eigenlijk deze topic per direct sluiten, want jullie voorstel is geen verkiezing.
En wie bepaald die eerste 5 dames? En zeker als "mijn 5" er niet bij zijn. Sterker nog ik heb helemaal geen top 5 want maar 3 dames die ik meer dan eenmalig bezoek en eenmalige dames heb ik geen goed oordeel over.

Oftewel, topic dan maar sluiten.
 
Susanne, 19j en doet bijna alles. Kijkt niet op den klok, zuigt als den beste, anaal geen probleem en tongt er heerlijk op los. Gewoon van Belgische afkomst, rood haar, sproeten en slank lichaam. Borsten C+ en ligt roodharig streepje op den poes. Houdt van dochter/vader/onkel rollenspel. Geen advertentie op red lights want zij is studente en thuis wonend. Voila, mijn stem.
En hoe is die parel dan te vinden?
 
We kunnen wel een populariteitspoll starten van de hier aanwezige dames, allemaal heel sociaal.
Tja.
Ik heb er geen van bezocht.
Gaat ook niet gebeuren.
Voelt als examen doen voor mij.
Niet wat ik zoek in een paydate.
Ik zie ze meer als " one of the guys"
Belle dat vind ik wel een heel sympathieke en nuchtere meid.
Zou het winnen voor mij.
 
Potato jij bent wandelaar van het jaar.
Zonder twijfel.
100% toegewijd , kritiekloos en bereid mooie bedragen te betalen.
En ook nog lekkere hapjes meenemen.
Veel betere klanten ga je als DVP niet krijgen.
Je kent mij ten eerste totaal niet. Dus waar van deze post 🤫is dat ook een van je talenten 😐. En de liefde van dvp gaat ook door de maag
 
Lol.. dat je niemand hebt bezocht vd dames die hier schrijven was al bekend Nachtjager, anders had er vast een recensie geweest ( als je die tenminste schrijft dan ).

Ik wil niet meedoen aan die eventuele populariteit poll. Zo'n poll zegt namelijk helemaal niets 🤷‍♀️ Doe maar met de andere dames.
 
We kunnen wel een populariteitspoll starten van de hier aanwezige dames, allemaal heel sociaal.
Tja.
Ik heb er geen van bezocht.
Gaat ook niet gebeuren.
Voelt als examen doen voor mij.
Niet wat ik zoek in een paydate.
Ik zie ze meer als " one of the guys"
Belle dat vind ik wel een heel sympathieke en nuchtere meid.
Zou het winnen voor mij.
In dat geval, denk ik dat @Empress Layla bovenaan staat. Een hele verfrissende en nieuw interessante kijk op klant benadering en marketing beleid die je toejuicht. Zelf niet bezocht of 1 van de andere dames hier maar puur van wat ik tot nu toe gelezen heb.
 
In dat geval, denk ik dat @Empress Layla bovenaan staat. Een hele verfrissende en nieuw interessante kijk op klant benadering en marketing beleid die je toejuicht. Zelf niet bezocht of 1 van de andere dames hier maar puur van wat ik tot nu toe gelezen heb.
Die wint zeker, al is het alleen maar vanwege het enorme slavenleger dat blind volgt.
 
In dat geval, denk ik dat @Empress Layla bovenaan staat. Een hele verfrissende en nieuw interessante kijk op klant benadering en marketing beleid die je toejuicht. Zelf niet bezocht of 1 van de andere dames hier maar puur van wat ik tot nu toe gelezen heb.
Aaaah omg zoooo lief 🥰🥰🥰🥂🙈🙈🙈
Tot nu toe had ik nog niet gebloosd, bij deze!
Dankjewel🌬❤️❤️
Screenshot_20221117_180823_Instagram.jpg
 
Ik juich het niet toe, ik vind het afstotend maar dat komt omdat ik een hele andere smaak heb qua presentatie
Het is zoals veel marketing van de "influencers" etc van nu. Het is een hoop lucht en mensen die erin trappen en blindelings volgen van deze lui die tonen hoe veel dure dingen ze hebben (of mogen lenen) en waar ze rondhangen en weetik niet wat, en simpele mensen die er op geilen en het ook willen...
 
Je kent mij ten eerste totaal niet. Dus waar van deze post 🤫is dat ook een van je talenten 😐. En de liefde van dvp gaat ook door de maag
Potato ke. Gozer.
Na 1850 berichten geplaatst hebbende heb je toch wel een indruk nagelaten.
Een " visitekaartje " heb je toch achter gelaten.
Dus " totaal niet" kennen we je niet.
Zou wel heel simpel zijn he
Kan me niet voorstellen dat je heel de tijd dronken was toen je die berichten plaatste .
Maar voel je zeker niet aangevallen.
 
Potato ke. Gozer.
Na 1850 berichten geplaatst hebbende heb je toch wel een indruk nagelaten.
Een " visitekaartje " heb je toch achter gelaten.
Dus " totaal niet" kennen we je niet.
Zou wel heel simpel zijn he
Kan me niet voorstellen dat je heel de tijd dronken was toen je die berichten plaatste .
Maar voel je zeker niet aangevallen.
Ik voel me totaal niet aangevallen 🤣🤣 maar nog na 1850 berichten ken jij mij niet ondanks de recensies die ik hier ook al heb gepost.🤷🏼‍♂️nooit enkel afgaan op mijn post
 
Laatst bewerkt:
Potato ke. Gozer.
Na 1850 berichten geplaatst hebbende heb je toch wel een indruk nagelaten.
Een " visitekaartje " heb je toch achter gelaten.
Dus " totaal niet" kennen we je niet.
Zou wel heel simpel zijn he
Kan me niet voorstellen dat je heel de tijd dronken was toen je die berichten plaatste .
Maar voel je zeker niet aangevallen.
Maar je kunt die dronkenschap ook niet helemaal uitsluiten ben ik bang.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan