Hooker of the year

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Persoonlijk lijkt het me veel leuker als die prijs wordt uitgereikt aan een Oost Europees of Zuid Amerikaans meisje op de Wallen die misschien nooit van deze verkiezing gehoord heeft.

En dan met een zware delegatie van GR.
 
Een waardebon voor een klant naar keuze 😎
Een beetje meer enthousiasme 🤣 is toch ook eens fijn voor de dames dat we hen eens in de kijker zetten zonder dat we daten. Dames gaan dat nog zo leuk vinden denk ik ? Ja ik weet het de dames verdienen al veel aan ons wandelaars. Maar zonder die dames zou ons leven ook maar saai zijn toch, enkel het gezinsleven 😋
 
Een beetje meer enthousiasme 🤣 is toch ook eens fijn voor de dames dat we hen eens in de kijker zetten zonder dat we daten. Dames gaan dat nog zo leuk vinden denk ik ? Ja ik weet het de dames verdienen al veel aan ons wandelaars. Maar zonder die dames zou ons leven ook maar saai zijn toch, enkel het gezinsleven 😋
Enkel een mopke hé.
Verder weet ik al hoe zo'n verkiezing hier zal verlopen. Dat zal gaan tussen de hier aanwezige dames die veelal hier ook in de discussies meepraten. Dus dat zijn er hoogstens 6. Als er een nr1 uit voortvloeit, heb je 5 boze of teleurgestelde hier. Moet ge niet willen denk ik. Dan zou het objectief vanuit recensies moeten zijn. Daarnaast, de wens van de mens is voor een ieder anders.
 
Voor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen) 😜

Enkel een mopke hé.
Verder weet ik al hoe zo'n verkiezing hier zal verlopen. Dat zal gaan tussen de hier aanwezige dames die veelal hier ook in de discussies meepraten. Dus dat zijn er hoogstens 6. Als er een nr1 uit voortvloeit, heb je 5 boze of teleurgestelde hier. Moet ge niet willen denk ik. Dan zou het objectief vanuit recensies moeten zijn. Daarnaast, de wens van de mens is voor een ieder anders.
Verkies dan beste dame per buurt (skw bvb.) Daar zitten deze zes niet 😉
 
Voor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen) 😜
Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..
Als je een schilder voor je huis laat komen vraagt hij toch ook niet of je ff af komt plakken.
 
Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..
Als je een schilder voor je huis laat komen vraagt hij toch ook niet of je ff af komt plakken.
Het is wel leuker als beiden hun best doen. Maat in principe heb je gelijk. Mijn kapster moet ik ook niet entertainen terwijl ze me knipt.
 
Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..
Als je een schilder voor je huis laat komen vraagt hij toch ook niet of je ff af komt plakken.
Nou... in mijn beleving zie ik dat toch wel als een 'interactief' gebeuren hoor!
Ja, je betaald... om binnen de deur te geraken. Maar de beleving hangt zeker wel in belangrijke mate af van je eigen inzet hoor! Voor geile sex doe je als man echt wel moeite om haar ook in de juiste stemming te krijgen he!
Sex is zoooveel leuker als beide partners in 'the mood' zijn he!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan