iluzera
Stamgast
Ik heb bij de advertenties al regelmatig dames gezien die adverteren met de naam Hot ..... Helaas nagenoeg allemaal ziek in hetzelfde bedje. Al sik een naam Hot ..... Dan haak ik zowieso op voorhand af.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIl Commendatore, voor een wandelaar. Een wandelaar die moet afdokken om eens te mogenEr zijn er ongetwijfeld meer....
Die gewoonte heb ik ook.Als ik een naam Hot ..... Dan haak ik zowieso op voorhand af.
Als een man over zich heen laat lopen wel.Il Commendatore, voor een wandelaar. Een wandelaar die moet afdokken om eens te mogenHet zijn de vrouwen die commanderen
![]()
LolAls een man over zich heen laat lopen wel.
Helemaal eens met jou Dick, wat is het gemakkelijk om je gal te spuien over zaken waar je waarschijnlijk weinig weet van hebt! En een vrouw zo beledigen i.v.m. haar niveau, eender welke vrouw, geeft je bedenkelijke niveau aan!Typisch. Allemaal negatieve opmerkingen van mannen die er waarschijnlijk nooit zullen bij geweest zijn. Ik ben er ook nooit geweest, maar ik verzin geen kritiek.
Het is een ondernemingsmodel, met haar man aan het roer. Niet mijn droom als we over sekswerk praten, maar hoe komt het dat er niemand een uitgebreid topic start met commentaar over wat er op de 'gekende websites' allemaal aan shit, fake en oplichterij gepubliceerd wordt onder het mom van 'advertenties'?
Kan je me eens uitleggen wat dat is, 'groep 6' op de basisschool? Van waar heb je die informatie? Een Nederlander die het systeem in België blijkbaar niet kent, maar wel zijn zegje wil doen, tot welke groep kwam die zelf?![]()
Zeker weten van niet. Ik heb haar echte naam wel gekend, maar kan me hem niet meer herinneren. Da's ook niet belangrijk. Ik zou hem ook nooit hier of elders openbaar maken. Ik heb iets meer respect voor de mensen hun privacy dan Hot Marijke.Misschien heet ze wel echt Hot Marijke
Zij is in Nederland op school geweest wijsneus en ze heeft haar "roem" te danken aan de eerste jaren dat ze werkte en nog super jong was en dus een super strak kutje had en daardoor genoeg vaste klanten overhield, maar na een jaar of 3 was het wel gedaan. Werd ze vadsig en de service steeds slechter en meer heb ik er niet over te zeggen!Typisch. Allemaal negatieve opmerkingen van mannen die er waarschijnlijk nooit zullen bij geweest zijn. Ik ben er ook nooit geweest, maar ik verzin geen kritiek.
Het is een ondernemingsmodel, met haar man aan het roer. Niet mijn droom als we over sekswerk praten, maar hoe komt het dat er niemand een uitgebreid topic start met commentaar over wat er op de 'gekende websites' allemaal aan shit, fake en oplichterij gepubliceerd wordt onder het mom van 'advertenties'?
Kan je me eens uitleggen wat dat is, 'groep 6' op de basisschool? Van waar heb je die informatie? Een Nederlander die het systeem in België blijkbaar niet kent, maar wel zijn zegje wil doen, tot welke groep kwam die zelf?![]()
Ai, dat is geen goed tekenZij is in Nederland op school geweest
Volgens mij heeft zij haar roem voor een heel groot stuk te danken aan haar 'Paul' die dan blijkbaar toch niet de domste is, als het op het opzetten van een verdienmodel aankomt.ze heeft haar "roem" te danken aan de eerste jaren dat ze werkte en nog super jong was en dus een super strak kutje had en daardoor genoeg vaste klanten overhield,
We zijn nu 20 jaar later, en het is blijkbaar nog altijd niet gedaan. Je bedoelt misschien dat jij er na 3 jaar genoeg van had?maar na een jaar of 3 was het wel gedaan.
Daar kan ik niet over oordelen want ben er geen klant. Jij blijkbaar wel.Werd ze vadsig en de service steeds slechter en meer heb ik er niet over te zeggen!
Tabee
Daar kan ik mij ook erg aan storen als de dame pretentieus is.Mij stoorde allang haar vooral pretentieuze praat.
Nou, de aanvallen op deze dame zijn verder niet mijn stijl, maar de negatieve reputatie van deze dame is mij ook bekend. Daar zitten ook daadwerkelijke ervaringsdeskundigen tussen die ik best betrouwbaar acht, van het oude Hookers herinner ik me nog heuse recensies van haar.Typisch. Allemaal negatieve opmerkingen van mannen die er waarschijnlijk nooit zullen bij geweest zijn. Ik ben er ook nooit geweest, maar ik verzin geen kritiek.
Ja ze verdient hier al heel lang geld mee en weet duidelijk in de spotlight te blijven, zij en haar man doen duidelijk op een of andere manier iets goed.Het is een ondernemingsmodel, met haar man aan het roer.
... die topics zijn hier toch ook gewoon?maar hoe komt het dat er niemand een uitgebreid topic start met commentaar over wat er op de 'gekende websites' allemaal aan shit, fake en oplichterij gepubliceerd wordt onder het mom van 'advertenties'?
Zeker haar passages op politics.be niet vergeten... Alleen dat al is genoeg om er ver van weg te blijven.Mij stoorde allang haar vooral pretentieuze praat.
Vergeef me mijn onwetendheid , maar het "verdienmodel " van een prostituee is toch gewoon "klant geeft overeengekomen hoeveelheid geld , dame levert overeengekomen seksuele handelingen "Volgens mij heeft zij haar roem voor een heel groot stuk te danken aan haar 'Paul' die dan blijkbaar toch niet de domste is, als het op het opzetten van een verdienmodel aankomt.