Hotel te Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu is het voor mij ook alweer een aantal jaar geleden dat ik er was, dus de situatie kan inmiddels veranderd zijn, maar onder andere het Novotol hotel Amsterdam City, het New West Inn hotel, Park Inn by Radisson Amsterdam City West en het Park Plaza Vondelpark hotel hebben/hadden geen keycards voor de liften.

hoe dat daar aan toe gaat is voor mij raadsel maar het gebeurt wel
Zo ver ik weet kan er inkom zijn via de andere deuren vd kamers zelf, dit in ieder geval zeker de beg,grond kamers.

Ook vaak kamers waar geen receptie te zien is, of langs hoeft.

En ook hotels waar de verdiepingen buitenom trappen hebben.

Zo ver ik weet kan er inkom zijn via de andere deuren vd kamers zelf, dit in ieder geval zeker de beg,grond kamers.

Ik hoor dat
meiden vaak komen hotels waar je geen key kaart nodig hebt zo als bij de lift of kamers maar de meeste werken in een woning waar ze kamers verhuren soms ook op vakantie huisjes

Laatst bewerkt:

Of ze komen je gewoon met de lift discreet halen. Jij wacht bij de lift en stapt in alsof je er toch moest zijn.
Als je vaste klant bent zijn er ook wel andere manieren. Zolang ik maar niet langs de receptie hoef.

Meeste dvp's die in hotels ontvangen kiezen zorgvuldig hun hotels uit zodat je als klant discreet direct naar de kamer kan lopen/opgehaald wordt. En als je toch langs de receptie moet lopen gewoon jezelf als hotelgast gedragen, gedag zeggen als de receptionist naar je kijkt en zelfverzekerd doorlopen. Niet als een nerveuze kip zonder kop rond gaan lopen in de lobby en de aandacht trekken maar gewoon ergens relaxed gaan zitten en ondertussen rustig op je telefoon kijken en met haar in contact blijven. Niks aan het handje.

Ik ben op zoek naar hotels die geen keycards nodig hebben voor de lift. Mijn ervaring zijn de Leonardo hotels, benieuwd naar meer
Er zijn genoeg hotels in Amsterdam en erom heen waar geen card key nodig is om bij de kamer te komen.

Daarnaast is er zoveel in en uitloop dat ze het bij de receptie niet doorhebben dat er een niet "gast" met de lift naar boven gaat.

Terug
Bovenaan Onderaan