Hotwife rubriek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou wel graag weten of er verschillende 'soorten/gradaties' hotwifes bestaan.
Die van jou wil graag véél aandacht... véél pikken!

Maar zijn er bijvoorbeeld ook die graag stevig neuken? En niet noodzakelijk met veel mannen na mekaar...
 
Zou wel graag weten of er verschillende 'soorten/gradaties' hotwifes bestaan.
Die van jou wil graag véél aandacht... véél pikken!

Maar zijn er bijvoorbeeld ook die graag stevig neuken? En niet noodzakelijk met veel mannen na mekaar...
Die van mij houdt van beide hoor. Een Duitser een uur lang op haar hotelkamer deze maand is het bewijs. Het zijn niet enkel gangbangs
 
Ik denk alleen niet dat dit veel met DVP recensies te maken heeft en/of precies het doel van het forum is. Ik neem aan dat hotwives niet adverteren als DVP's en andere selectie criteria(?) gebruiken. Althans, ik heb nog nooit een aanbod gezien op de voor mij gebruikelijke sites en daarnaast maak ik uit sommige verhalen hier (en elders) vaak op dat het zich meer in swinger clubs afspeelt of op (alternatieve) dating-sites.
 
Ik denk alleen niet dat dit veel met DVP recensies te maken heeft en/of precies het doel van het forum is. Ik neem aan dat hotwives niet adverteren als DVP's en andere selectie criteria(?) gebruiken. Althans, ik heb nog nooit een aanbod gezien op de voor mij gebruikelijke sites en daarnaast maak ik uit sommige verhalen hier (en elders) vaak op dat het zich meer in swinger clubs afspeelt of op (alternatieve) dating-sites.
Maar... je kan hier natuurlijk wél privé contacten leggen!
Die je zonder dit forum wellicht niet gevonden had...
 
Ik denk alleen niet dat dit veel met DVP recensies te maken heeft en/of precies het doel van het forum is. Ik neem aan dat hotwives niet adverteren als DVP's en andere selectie criteria(?) gebruiken. Althans, ik heb nog nooit een aanbod gezien op de voor mij gebruikelijke sites en daarnaast maak ik uit sommige verhalen hier (en elders) vaak op dat het zich meer in swinger clubs afspeelt of op (alternatieve) dating-sites.
Op redlights heb je een swingers rubriek. Dus waarom zou het hier niet kunnen? Hij kan hier ook mannen vinden voor zijn vrouw om mee sex te hebben.
 
Moeten we geen hotwife rubriek starten. De mijne is vaak een gigantische slet met vele neukers. Maar ik lees hier nog wel veel over hotwives of zelfs van hotwives....
Zijn geen DVP's maar ook best geil 😇
Hahaha, mooi DaBart. Jullie relatie is zeker niet alledaags, en juist daarom intrigerend en interessant. Ik hoop dat je hiermee een mooi topic kan opstarten. Gegund, leerzaam en een eyeopener.
 
De volgorde mag je zelf kiezen, maar het is :
slet - slettiger - slettigst
:)
Omgekeerde volgorde dan de jouwe...
🙃
Vergeef mij mijn onwetendheid, maar de terminologie is wat verwarrend.
Wat is precies het verschil tussen Hotwife, Vixen en Swinger?
Kort:

Swingers: bezoeken clubs en hebben een (soort) open relatie.

Vixen: heeft sex met andere mannen, haar eigen man (stag) vindt dit fijn. Haar man is niet onderdanig.

Hotwife: heeft sex met andere mannen. Haar eigen partner is onderdanig (cuckold, in mijn geval zelfs gekooid). Zij is baas in de (seksuele of hele) relatie.

Uiteraard zijn er een massa variaties, maar ik denk dat dit de meest beknopt mogelijke definities is.
 
Laatst bewerkt:
Omgekeerde volgorde dan de jouwe...
🙃

Kort:

Swingers: bezoeken clubs en hebben een (soort) open relatie.

Vixen: heeft sex met andere mannen, haar eigen man (stag) vindt dit fijn. Haar man is niet onderdanig.

Hotwife: heeft sex met andere mannen. Haar eigen partner is onderdanig (cuckold, in mijn geval zelfs gekooid). Zij is baas in de (seksuele of hele) relatie.

Uiteraard zijn er een massa variaties, maar ik denk dat dit de meest beknopt mogelijke definities is.
En... de 'Bull' neemt ze allemaal... zonder discriminatie!
 
Hotwife : heeft sex met andere mannen. Haar eigen partner is onderdanig (cuckold, in mijn geval zelfs gekooid). Zij is baas in de (seksuele of hele) relatie.

Hotwife is een koepelterm voor een 'hete' vrouw die in een Cuckold of Stag-Vixen relatie. De eigen partner is niet per definitie onderdanig. Het is een vrouw die seksuele contacten heeft buiten de eigen relatie met medeweten en vaak aanmoediging van de eigen partner.
Dus, de vixen in een Stag-Vixen relatie kan zich indentificeren als een hotwife.
En... de 'Bull' neemt ze allemaal... zonder discriminatie!
Ja, maar is 'in dienst' van de cuckhold of vixen-stag relatie. Een goede bull voelt de dynamiek goed aan en draagt bij op een positieve manier.
 
Hotwife is een koepelterm voor een 'hete' vrouw die in een Cuckold of Stag-Vixen relatie. De eigen partner is niet per definitie onderdanig. Het is een vrouw die seksuele contacten heeft.
In Vixen-Stag heet het vixen, in cuckold heet het altijd Hotwife. Dus ja, een Vixen is ook een hotwife.
zullen we er geen terminologische discussie van maken echter? 🤣
 
Hoe zijn jullie er op gekomen om een hot wife relatie te voeren. 🙂
Jaloers waren we beiden nooit. We communiceren ook 100% open.
Dus toen ze (meer dan een jaar geleden) belde vanop een fuif "of ze mocht muilen?". En ik "natuurlijk" zei.... toen was de kiem gepland. Ik vond het geil, zij vond het geil. En we hadden al een female led relation.

Intussen zijn we een jaar en zéér veel neukers verder.....
 
Waarschijnlijk door een cold shoulder van een ander. Zou wel niks voor me zijn. Poly aan de andere kant
🤣🤣
Beide moet ook wel leuk zijn open en soms chuckcold
Jaloers waren we beiden nooit. We communiceren ook 100% open.
Dus toen ze (meer dan een jaar geleden) belde vanop een fuif "of ze mocht muilen?". En ik "natuurlijk" zei.... toen was de kiem gepland. Ik vond het geil, zij vond het geil. En we hadden al een female led relation.

Intussen zijn we een jaar en zéér veel neukers verder.....
En voor jou houd ze tijd vrij voor sex met jou.
 
hoe hou je dat vol 🤯
Soms spuit ik spontaan mijn kooi vol omdat ik te geil sta. Soms laat ze me spuiten (anale stimulatie door haar of door een meesteres). Het is afzien, zeker omdat zij zo vaak sex heeft, maar daar geniet ze extra van.... haar dienen en tegelijk me toch alles ontnemen....
 
Soms spuit ik spontaan mijn kooi vol omdat ik te geil sta. Soms laat ze me spuiten (anale stimulatie door haar of door een meesteres). Het is afzien, zeker omdat zij zo vaak sex heeft, maar daar geniet ze extra van.... haar dienen en tegelijk me toch alles ontnemen....
het is ook een manier. 😁 ik zelf ben 1x in contact geweest denk ik met een hot wife of zo iets
 
Omgekeerde volgorde dan de jouwe...
🙃

Kort:

Swingers: bezoeken clubs en hebben een (soort) open relatie.

Vixen: heeft sex met andere mannen, haar eigen man (stag) vindt dit fijn. Haar man is niet onderdanig.

Hotwife: heeft sex met andere mannen. Haar eigen partner is onderdanig (cuckold, in mijn geval zelfs gekooid). Zij is baas in de (seksuele of hele) relatie.

Uiteraard zijn er een massa variaties, maar ik denk dat dit de meest beknopt mogelijke definities is.

Zit je er dan zelf gekooid bij? Klinkt wel tering geil .. heb zelf nog geen ervaring daarmee maar lijkt me zeker wel wat
 
Dank voor de uitleg. Al met al gaat het dus vooral om een "Lifestyle" die wel met seks maar niet per se met prostitutie te maken heeft.
Idd ik heb 2 dagen geleden in duitse versie van de nieuwe mama deed er een koppel mee in open relatie.

ze waren daar beide open over geweest. Die vrou gaf zelf aan van wij hadde eerst een gewone relatie maar ik heb een hoge sex drive. Ze hebben dan samen beslist om hun relatie te openen.

De man zelf zei zelf ook van het is leuk en brengt je dichter bij elkaar. Voor hem was het belangrijk dat hij ook met andere dames sex mocht hebben..om jaloerzie te voorkomen.

Ze gaven ook beide aan dat het voor beide werkt want ze hebben geen last dat ze niet genoeg sex hebben. Ze moeten niet vreemd gaan als ze eens willen "snoeperen". Ze gunnen elkaar alles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan