Houding van dames achter de ramen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 100

Stamgast
Forumpionier
571
30/06/21
930
18
In de loop der jaren tijdens mijn wandelingen in de straten met prostitutieramen is mij opgevallen dat de dames verschillende houdingen hebben achter de ramen. Hieronder volgt enkele voorbeelden:

- dame die zit te dansen of te schudden met hun lichaam
- dame die zichzelf of anderen aan het opmaken is
- dame kijkt alleen naar haar mobieltje
- dame kijkt chagrijnig vooruit
- dame kijkt chagrijnig vooruit maar glimlacht als je kijkt
- dame die aan het eten of roken is
- dame die gezellig aan het kletsen is met haar vriendinnen
- dame die bij het raam aan het kletsen zijn met wandelende gasten

Persoonlijk bezoek ik geen dames die aan het kletsen zijn, dan moet ik hun aandacht gaan zoeken. Liefst bezoek ik dames die chagrijnig kijken. Uit ervaring zijn ze relaxer eenmaal op hun kamer.

Bij welke houdingen bezoeken jullie wel of niet graag de dames en waarom?
 
Het "grappigste" vind ik nog de dames die als een malle op het raam gaan tikken als je voorbij loopt om je aandacht te trekken.
Wat ik in de Trompettersteeg (A'dam) wel eens meegemaakt heb. Dame die me bij mijn kleren pakte toen ik langs het raam liep. Behoorlijk onbeschoft. Toen ik doorliep, werd ik uitgescholden voor "asshole".

(Ik geloof dat er nu geen ramen meer zijn in de Trompettersteeg. Het was een heel smal steegje waar je gedwongen vlak langs de ramen moest lopen. Twee wandelaars konden elkaar maar met moeite passeren.)
 
Wat ze ook doen of uitstralen achter hun raam, hun waarde wat betreft seksen kan je er niet uit afleiden volgens mij .
Bij een ramenklopsterr zal ik niet vlug binnenstappen, een mieke dat vriendelijk lacht is altijd leuk natuurlijk, maar ook geen garantie op de zevende hemel.
En ijskonijnen achter het raam en gsm'er kunnen hete brokken zijn in bed of op de sofa, of op tafel of op de grond etc.... Je moet altijd wat geluk hebben als je eentje voor de eerste keer bezoekt.
 
Lang geleden in de Poeldijksestraat ik praat over +/- 23 jaar geleden riep een donkere dame mij bij mijn naam.
Maar niet zomaar mijn naam maar mijn (koos/afkorting)naam die ik als kind thuis had en waarmee enkel familie of ingewijden mij mee kennen.
Je krijgt hem ook niet zomaar van me. Ook nu nog niet.
Ik zal toen ongeveer een jaar weduwnaar geweest zijn van een Ghanese, daarmee kan het niemand anders geweest zijn dan een Ghanese.
Kan er eigenlijk maar eentje zijn want anderen zouden zich wellicht eerder verdekt opgesteld hebben.
Maar kan haar niet vinden. Ze kon toen niet lezen of schrijven dus weinig kans op facebook plus dat je nooit weet welke naam ze zou gebruiken. Ghanezen gebruiken meerdere namen, vaak weten ze van mekaar niet eens de echte naam.
Heb geprobeerd op haar dochter naam die hier geboren is maar ben niet 100% zeker van de naam. Heb moeder en kind een tijdje bij mij in huis gehad omdat manlief losse handjes had.
Ik was al voorbij en heb me niet omgedraaid.
Tot op de dag van vandaag vraag ik me af wie dat geweest is. Had er later spijt van dat ik niet omgedraaid ben want had weinig te verbergen.
 
Lang geleden bij een wandeling door de Poeldijksestraat kwam een donkere dame, helemaal naar buiten om me naar binnen te sleuren. Ze was gehuld in een bontjas op hoge hakken. Niets eronder bleek binnen. Zo een geil gezicht. Een atletisch lichaam, bontjas, naakt en hoge hakken….
Ik begrijp dat je je naar binnen hebt laten sleuren?
Ik kan me uit de Poeldijksestraat die agressieve negerinnen nog wel herinneren. Als je maar even hun kant opkeek begonnen ze tegen het raam te bonken en te schreeuwen. Verschrikkelijk. Snel doorlopen, negeren en de volgende keer recht voor je uit blijven kijken.
 
Hahaha. Nee, ik liet mij gewillig naar binnen sleuren. Ik was al eerder bij haar binnen geweest, een goede ervaring. Ik vermoed dat ze zich herinnerde, dat ik haar royaal had betaald.

Maar wat je zegt over "agressieve" negerinnen klopt deels. Echter ik amuseerde mij daar kosteloos over. Prima cabaret. Heerlijk vermaakt en qua ebony dames was er toen veel meer aanbod dan nu.
 
Liefst bezoek ik dames die chagrijnig kijken. Uit ervaring zijn ze relaxer eenmaal op hun kamer.

Bij welke houdingen bezoeken jullie wel of niet graag de dames en waarom?
Dat is een goeie die onthoud ik.
Andersom is namelijk ook aan de orde.
Chagrijnig kan net zo goed betekenen dat ze moe is of net een minder leuke klant had.
Als ze dan een relaxte man kunnen ontvangen kan die stemming omslaan in het tegenovergestelde.

Binnenlokken met het vingertje of op de raam tikken (mag niet dacht ik) is not done en sla ik over.
Ben het meest gecharmeerd van bescheiden dames voor zover ik die houding kan beschrijven.
Staand of zittend met de benen over mekaar en een glimlach dat kan mij overhalen. Een glimlach bedoelt voor mij bij het passeren.
Maar ook kleding natuurlijk.
Niet per se super sexy en met kont naar het raam maar passend bij de dame, beetje uitdagend.
 
Staand of zittend met de benen over mekaar en een glimlach dat kan mij overhalen. Een glimlach bedoelt voor mij bij het passeren.
Maar ook kleding natuurlijk.
Niet per se super sexy en met kont naar het raam maar passend bij de dame, beetje uitdagend.
Ja, zo kijk ik er ook ongeveer tegenaan.
Hoewel ik van een mooie kont naar het raam het best warm kan krijgen ?
 
Ik ben een 100% kontjesman maar wil het kontje zelf ontdekken.
Het is het eerste waar ik naar kijk maar dan vanuit de voor of zijkant.
Als ze er uitdagend mee staan ze zwaaien dan vertrouw ik de dienst al niet en loop ik door.
Net zoiets als snachts in het donker met je vingers in de snoeppot zitten wetende dat er iets lekkers inzit maar niet weet wat tot je het proeft (of net ervoor).
 
Op het Zandpad had je een aziatische dame, die in een heel doorzichtig doekje stond (geen bh of slip). En bij het langsrijden deed ze het doek opzij.
Heeft mijn aandacht getrokken, maar ze was toen voor mij te duur.
 
Dame die op het raam klopt , dame die aan het roken is, dame die in het Roemeens iets mompelt, dame die naar je gebaart, dame die voor de spiegel staat, dame achterstevoren op de stoel zit. Deze laatste groep bezoek ik niet omdat ze dit mogelijk gedwongen doen. Rokende dames die oogcontact maken zijn het leukste.
 
??? Ik zit ook wel eens achterstevoren op een stoel, niemand die me daar toe dwingt hoor
Het is het mooie van de ramen , je ziet geen gejatte of overjarige gefotoshopte plaarjes waar de dames als ze het al zijn op haar best afgebeeld staan met verleidelijke geile blikken , maar je ziet ze in het echt
 
Wat ik in de Trompettersteeg (A'dam) wel eens meegemaakt heb. Dame die me bij mijn kleren pakte toen ik langs het raam liep. Behoorlijk onbeschoft. Toen ik doorliep, werd ik uitgescholden voor "asshole".
Vroeger zaten er in de slaperssteeg nog een aantal kamertjes met voornamelijk donkere dames ,later hebben ze die afgesloten
Het was een smal doodlopend steegje , iets breder dan de trompettersteeg wel maar je kon daar je kont niet keren , als je daar in liep werd je soms ook gewoon naar binnen gesleurd en als je je los rukte kreeg je allerlei dingen naar je kop geslingerd in een taal die je niet begreep
Die steeg was doodlopend dus je moest nog een keer terug ook , toch was een bezoek aan de wallen niet compleet als je daar niet doorheen gelopen was voor mij
 
Vroeger zaten er in de slaperssteeg nog een aantal kamertjes met voornamelijk donkere dames ,later hebben ze die afgesloten
Het was een smal doodlopend steegje , iets breder dan de trompettersteeg wel maar je kon daar je kont niet keren , als je daar in liep werd je soms ook gewoon naar binnen gesleurd en als je je los rukte kreeg je allerlei dingen naar je kop geslingerd in een taal die je niet begreep
Die steeg was doodlopend dus je moest nog een keer terug ook , toch was een bezoek aan de wallen niet compleet als je daar niet doorheen gelopen was voor mij
Ja, die steeg herinner ik me nog. Daar ben ik een keer beroofd. Er stond iemand bij de ingang van de steeg "where are you from" te vragen en toen ik er weer uit wilde lopen stond hij daar met een mes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan