Houding van dames achter de ramen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En in het verlengde hiervan wat dachten we van de houding in de advertenties? Bij vragen foto per direct op blok. Bij langdurig appen, direct op blok. Bij bellen direct op blok. En dan durven ze ook nog €150 voor 3 keer niks te vragen. Echt hoor, het niveau is ver te zoeken.
Bij langdurig appen een blok? Ik snap dat. Kom ter zake!
 
Ja, die steeg herinner ik me nog. Daar ben ik een keer beroofd. Er stond iemand bij de ingang van de steeg "where are you from" te vragen en toen ik er weer uit wilde lopen stond hij daar met een mes.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt , maar het was wel een typisch steegje waar je zulke narigheid zou kunnen overkomen natuurlijk , je kon geen kant op
Het was een beetje het afvoerputje van de wallen daar aan de ene kant een paar ramen en aan de andere kant een blinde muur of een soort hekwerk geloof ik , je zou er een prachtige scene voor een gangsterfilm kunnen opnemen
Ik ben er verschillende keren bij een dame naar binnen gegaan/ getrokken maar goede seks heb ik er geloof ik nooit gehad
 
Ik kom niet veel meer bij de raamdames, hygiëne staat bij mij hoog in het vaandel en dat gehannes met een keukenrol hou ik niet van maar als ik ga voor een vluggertje wil ik nog wel eens door de raampjes kijken ?Ruitenklopsters, rokers, telefoonverslaafden enz.. sla ik per definitie over.
Kijk sowieso eerst naar de kont, die moet mooi vol en rond zijn, daarnaast puur natuur borsten dus geen harde bowlingballen en uiteraard hoe ze uit haar ogen kijkt ?
 
Lijfelijke schoonheid betovert. Schoonheidsdetails waar je op valt betoveren nog veel meer. Doch na een dergelijke hekserij volgt er soms een negatieve realiteitservaring. Wat betreft de persoonlijkheid van de tovenares. Of ten aanzien van haar dienstverlening.

Ik bezoek voornamelijk dames die ik goed ken. In een viertal steden. Dat laatste garandeert toch een zekere afwisseling. Maar word ik aangetrokken door eerst het "plaatje" en dan het zoetgevooisde lokken van een mij onbekende "sirene", dan ben ik, net als Odysseus was, op mijn hoede.

Ik kijk dan tijdens een kort gesprek naar het gezicht. Naar de gelaatsexpressie. Neutraal, ongeïnteresseerd, gemaakt, overdreven, aanstellerig - òf - hoewel professioneel blijvend - sympathiek ogend, vriendelijk, open, eerlijk.

Dat is eveneens niet zonder risico omdat je ook wat dit betreft gruwelijk kunt worden misleid. Maar wie wat mensenkennis heeft opgedaan kan hierop beter vertrouwen dan op het betoverd worden door een aantrekkelijk achterwerk of door een welgevormde borstpartij (die beide dan ook nog eens artificieel kunnen zijn "ontstaan"). Tenminste als ook de persoonlijkheid van de dame meespeelt bij het maken van een keuze.

Wat is het zwaarste van het raamzitten ? Niet het seksen. Het is het wachten. Het nietsdoen.

Het zien passeren van passanten die passeren om te passeren. De frustratie van het herhaaldelijk moeten kijken naar heen-en-weer-en-op-en-neer-lopers die het wandelen letterlijk nemen en nooit kopers worden. De cumulatieve nervositeit tijdens dat wachten als je "de kamer" nog niet "hebt".

Dan krijg je niet zelden "vluchtgedrag": kletsen met collegae of met een bekende doorheen het raam, bellen met de familie, gedurig kijken op je telefoontje of je zonet niet iets volslagen onbelangrijks hebt gemist dat echt niet kan worden gemist, jezelf tot een chagrijnig wassen beeld van jezelf maken.

Aan onze kant schrikt dat velen af en bij de dame leidt dat uiteindelijk tot een negatievere portemonnee-inhoud dan waarop was gehoopt.

Want ook dit cliché is waar: het zijn net mensen, die dames. Doen dus niet zelden dingen die hun eigenbelang schaden. En stoten zo potentiële klanten van zich af in plaats van die binnen te lokken.

Maar heren, stelt u zich eens voor: u zit uren actief aandacht te trekken zonder resultaat en u moet op een vastgestelde tijd de vaak (te) hoge kamerhuur afdragen en ondertussen ook nog wat duur energierijk vocht en u vullende knabbelwaren laten aanrukken - en meldt er zich eens een keer een type dan wil die slechts een gedeelte van de instapprijs betalen of voor dat instapbedrag de behandeling krijgen die Adam kreeg van Eva vóór de zondeval en dan moet u alsmaar vrolijk blijven en energiek en beminnelijk en vriendelijk en …

Ik heb eens op een middag kort gesproken met een dame die in haar werkkamer in Amsterdam ukelele zat te spelen - niet eens best. Ze was stellig niet mijn type, maar ze intrigeerde me. Want je kunt beter slecht ukelele spelen om potentiële klanten te werven dan continue je ogen aan je "debieltje" vastkleven. Dat weten de dames ook wel … maar …

Ik ga slechts binnen bij dames - en dat geldt zeker niet voor al mijn collegae hier - die mij met hetzelfde respect behandelen als ik hen behandel en vooral: die ten opzichte van mij, binnen het kader van hun professionaliteit, simpelweg aardig zijn - en innemend vanzelfsprekend - figuurlijk … èn letterlijk.

Vandaar mijn "gezichtscriterium". Want hoe fraai ook het betoverende vlees, je weet op die manier tenminste enigszins wat je in je kuip hebt - of krijgt.
 
Wat is het zwaarste van het raamzitten ? Niet het seksen. Het is het wachten. Het nietsdoen.

Het zien passeren van passanten die passeren om te passeren. De frustratie van het herhaaldelijk moeten kijken naar heen-en-weer-en-op-en-neer-lopers die het wandelen letterlijk nemen en nooit kopers worden. De cumulatieve nervositeit tijdens dat wachten als je "de kamer" nog niet "hebt".
Dat is iets wat duizenden marktkramers dagelijks ook te verduren hebben , en die staan nog buiten te vernikkelen dan , laten we het niet troostelozer maken dan het is

Of wat dacht je van een verkeersregelaar ? dan kan je in een fluoriserend geel pak een verkeersbord bewaken de hele dag in weer en wind , en nog een grote bek of een opgestoken middelvinger krijgen als dank toe

Het is werk hé , niet iedereen heeft van zijn werk zijn / haar hobby kunnen maken , bovendien heb je met mensen te maken en die zijn grillig
Wat de één geweldig vind vind de ander hoogst ongepast , en wat de ander leuk vind vind weer een ander totaal overbodig

Als je de hele dag gaten in stukken ijzer moet boren bijvoorbeeld weet je precies hoe het ijzer en je gereedschap zich gedragen , hoeveel gaten je op een dag ongeveer moet doen om je baas tevreden te houden en hoeveel geld je daarvoor aan het eind van de maand krijgt
Een dame die als jij langs loopt met een gezicht als een oorwurm op haar telefoon zit te kijken kan wel net een vervelend bericht uit haar persoonlijke leven zitten te lezen ,als je een week later komt is ze misschien weer het zonnetje in huis

Of misschien wil ze even geen nieuwe klant verleiden omdat ze over een kwartier een afspraak heeft met een goede vaste klant en is als die zijn biezen gepakt heeft weer net zo professioneel bezig als een ander
 
Ik stoor me er niet meer zo aan als dames met hun telefoon bezig zijn of een film zitten te kijken. Ze zitten daar uren achter het raam, op veel momenten ook te niksen.

Prima, als ze ook wat anders doen.

Te mijden dames zijn voor mij de dames die ook als er overduidelijk iets te verdienen valt, toch met hun aandacht bij de telefoon blijven. Nog erger vind ik de ruitenklopsters of dames die heel erg actief zijn achter het raam, in de zin van geil over proberen te komen, overdreven dansen e.d. Dat zijn op de kamer meestal niet de beste dames.

Ik ga voor de dame die rustig achter het raam zit en een geile glimlach tevoorschijn tovert als het duidelijk wordt dat er actie aan zit te komen.
 
Leuk topic, houding is voor mij ook heel relevant.
Waar ik op afknap:

1 dames die roken (vreselijk, vreselijk, vreselijk)
2 dames in lelijke slippers (doe mij maar heels, sneakers of zelfs naakte voeten)
3 dames die overdreven naar je roepen, vrijdagavond riep een dame in de Doublet mij 2 keer bij het langslopen na, ik ging een beetje aan de zijkant kijken of ze dat bij andere mannen ook deed en dat deed ze niet, toen ik weer langsliep riep ze weer, uiteindelijk vond ik het te creepy en liep ik door haha
4 dames die op hun telefoon zitten of erg nors voor zich uit staren

Waar ik wel positief van onder de indruk raak:

1 verleiden door een simpel vriendelijk glimlach en knipoog oid, ik ga dan niet altijd naar binnen maar ze krijgt altijd een kus en knipoog terug
2 dames die lekker hun eigen ding doen zonder schaamte, vrijdagavond zag ik twee Roemeense dames die de deur hadden opengezet, Balkanmuziek keihard en lekker schreeuwend stonden te zingen en dansen, een paar mannen keken verbaasd naar ze, maar ik kon er lekker van genieten hoe onbezorgd ze waren haha
3 dames die weten wat hun kwaliteit is en dat laten zien door hun houding, bv. Kayla die altijd haar kont richting het raam duwt of dames die overdreven push-up's dragen en hun borsten squeezen als ze grote naturel borsten hebben, er zijn genoeg dames die wat voller lijken maar die zich niet eens omdraaien zodat je kunt zien wat voor vlees er in huis is bijvoorbeeld
 
Wat ik in de Trompettersteeg (A'dam) wel eens meegemaakt heb. Dame die me bij mijn kleren pakte toen ik langs het raam liep. Behoorlijk onbeschoft. Toen ik doorliep, werd ik uitgescholden voor "asshole".

(Ik geloof dat er nu geen ramen meer zijn in de Trompettersteeg. Het was een heel smal steegje waar je gedwongen vlak langs de ramen moest lopen. Twee wandelaars konden elkaar maar met moeite passeren.)
Dat zijn meestal dames die niet veel klanten trekken dus worden ze wanhopig en gaan ze aan wandelaars zitten in de hoop dat een wandelaar naar binnen gaat. En als iemand doorloopt word hij uitgescholden best wel zielig eigenlijk. Zijn meestal ook niet de mooiste dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan