Algemeen House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger kwamen er regelmatig nieuwe jonge dames. Laatste tijd alleen maar 40+ aanbod.

Wat is er aan de hand? Waarom geen nieuwe jonge gezichten?
Jonge oost-Europeesjes gaan achter de ramen, jonge Latinas worden vanuit huis verhandeld en jonge Hollandsen doen geen prostitutie meer, die doen Onlyfans: lekker cashen zonder een vent te hoeven aanraken en die sukkels betalen toch wel voor wat naaktfoto's.

Onlyfans is hooguit voor paar rendabel, echter er is overal personeelstekort dus NL dames hebben gewoon werk voor het uitkiezen en de dames jongere dames die bij House of Dreams of La Cloche werken hebben ook vaak andere vaste banen er naast waardoor ze maar beperkt werken als sekswerker

House of dreams in Amersfoort.
Als nieuwkomer ben ik daar nu 2x op bezoek geweest.
Voor mij wel een uur rijden maar het was het waard.
Beide keren ben ik zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouwen.
De eerste keer was ik best gespannen en heel onzeker,dat had ik bij de telefonische afspraak ook aangegeven,toen ik daar aankwam en mijn naam opgaf wist de gastvrouw dat ook en kwam ze er even bij zitten in de wachtkamer om zoals ze zei mij proberen op mijn gemak te stellen.
Later toen de dame binnenkwam waarvoor ik had afgesproken was zij ook op de hoogte van mijn situatie en speelde daar feilloos op in.
Ook de 2x keer was ik wat gespannen,ik had geen afspraak gemaakt en ben op goed geluk gegaan en ter plaatse ook aangegeven bij een andere gastvrouw dat is wat gespannen was,ook zij heeft dat gecommuniceerd met de dame die ik had uitgekozen die daar ook op inspeelde.
Voor mij persoonlijk heel fijn dat de dame met wie ik naar de kamer ga al iets van mij weet,dat is voor mij een teken dat er goed gecommuniceerd wordt tussen de gadtvrouw en de dvp.
Dat is voor mij een goede reden om weer terug te gaan.
Verder voelde ik een rustgevende en gezellige sfeer,de kamers zijn netjes en schoon zo ook de dames.

Terug
Bovenaan Onderaan