Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoveel als dat er beschikbaar zijn. Verschilt per dag en per moment.Als je langs komt zonder afspraak hoeveel dames stellen zich dan meestal voor?
Dat varieert inderdaad maar meestal zo'n 4 á 5 dames.Als je langs komt zonder afspraak hoeveel dames stellen zich dan meestal voor?
Was mij ook opgevallen, het huis zelf staat er (nog)wel, maar het 'team' is leegKan het zijn dat ik op kinky geen advertenties meer van HOD tegenkom?
Ik vind Blanca een van de mindere daar. Wat zakelijk en afstandelijk. Haar goed recht en sommige wandelaars vinden juist dat prettiger. Maar ik wil meer contact.Net terug van een heerlijk uurtje met Blanca. Tijdens het voorstellen wist ik het al gelijk ze kwam als eerste binnen zei wordt het.
ik heb al heel wat keren geweest maar Blanca altijd mis gelopen denk ik. Na de extras hebben te besproken kon het feest beginnen heerlijk rustig gepijpt en rustig haar gebeft en kwam heerlijk klaar. Vervolgens rustig elkaar overal een beetje om vervolgens in standje 69 tegaan waar ze weer trillend klaarkwam maar ik ook heerlijk.
even wat gerdonken en gepraat waar ze vroeg wat ik wilde. Ze kwam heerlijk op mij zitten en vervolgens doggy waar we uiteindelijk wij 69 belande en op de zelfde manier weer kwamen.
ik kreeg de complenten voor het likken en heb ze terug gemaakt aan haar. Blanca is wel een reservering waard maar dar zijn er meer bij Houseofdreams.
Zo heb ik het niet ervaren en we hadden gelijk goede klik. Ze was heel gewillig en niets was teveel. Ik hou van normale dingen en rare verzoeken kruip ze wat weg daar hebben we het wel over gehad.Ik vind Blanca een van de mindere daar. Wat zakelijk en afstandelijk. Haar goed recht en sommige wandelaars vinden juist dat prettiger. Maar ik wil meer contact.
Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Ik had ook geen gekke verzoeken, maar de chemie was er gewoon niet. Dat gebeurt soms...Zo heb ik het niet ervaren en we hadden gelijk goede klik. Ze was heel gewillig en niets was teveel. Ik hou van normale dingen en rare verzoeken kruip ze wat weg daar hebben we het wel over gehad.