Algemeen House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft hier iemand ervaring met de trio-actie van HOD? 200 euro voor 45 minuten is op zich vriendelijk, maar dat is natuurlijk kale prijs, zonder pzc en tongzoenen. En dat wil ik wel. En het liefst ook lesbisch, maar dat is geen vereiste, die andere twee wel.

Maar goed, voor pzc en tongzoenen moet je dus bijbetalen en natuurlijk ook dubbel bij 2 dames. Dan loopt het flink op.

Wie heeft dit weleens gedaan en hoeveel was je kwijt?

Is gewoon hetzelfde als bij 1 dame maar dan met 2😉 extras bepalen de dames zelf wat ze extra voor hoeveel willen dken kwestie v vragen bij voorstellen
Dat begrijp ik. Maar waar ik vooral benieuwd naar ben: zijn er vaste koppels die aan te raden zijn? Hebben die misschien een soort gezamenlijke 'fixed price' voor de extra's?
Ik wil bij trio's echt wel dames die op elkaar ingespeeld zijn, geen gelegenheidsduo. Ik las hier 1 recensie over een trio bij HOD en die was niet bepaald positief, dus ik ga niet over 1 nacht ijs.

Zo vaak zal het niet voorkomen en dames bepalen zelf met wie ze willen en hardcore lesbi doen ze nuet geen beffen bij elkaar dus, en dan moeten ook nog de dames op dezelfde dag en tijd werken en beschikbaar zijn, je komt er alleen achter bij het voorstellen aan de dames te vragen

Hmmm. Dan hoeft het niet. Het is nogal wat geld, dus het moet echt goed zijn. Echt 2 op elkaar ingespeelde dames. Ik las in het topic van een privéhuis in Brabant wel echt over vaste koppels die dit verzorgen. Maar dat is te ver reizen voor mij.

Op Kinky vaak gelegenheidsduo's van Latina's die dan weer ergens opduiken en dan weer verdwijnen. Ik heb echt liever een vast adres om regelmatig terug te komen.
Bij HoD Amersfoort en LC Utrecht zijn wel dames te vinden die trio's doen. Kijk op de website welke dames jouw voorkeur hebben. Bel gewoon naar het betreffende huis en vraag welke dames er gezamenlijk aanwezig zijn. Maak een afspraak en deel je ervaring hier met ons. Zo simpel kan het zijn. Succes en veel plezier gewenst.

Terechte vraag. Een paar jaar geleden heb ik dat ook eens gedaan, dat was bij het landhuisje in Overloon. Het was de bedoeling dat ik naar een bekende dame zou gaan maar die belde op het laatste moment af. Toen ik bij dit adres aankwam deden de dames een voorstelrondje. Nadat ik mijn keuze had gemaakt vroeg ik de dame of ze ook trio's deed.
Dat was eigenlijk met één andere dame die toen net bezet was. Na even informeren kwam ze bij me terug en vroeg of ik 20 minuutjes wilde wachten op haar vaste trio partner. Ben ik even blij dat ik gewacht heb, heb met de twee dames in kwestie twee heerlijke uurtjes beleeft waarbij zij elkaar ook niet met rust lieten.
Conclusie: ja, laat de dames zelf de keuze maken. Ook zij hebben echt voorkeur en dat merk je aan het resultaat.

Terechte vraag. Een paar jaar geleden heb ik dat ook eens gedaan, dat was bij het landhuisje in Overloon. Het was de bedoeling dat ik naar een bekende dame zou gaan maar die belde op het laatste moment af. Toen ik bij dit adres aankwam deden de dames een voorstelrondje. Nadat ik mijn keuze had gemaakt vroeg ik de dame of ze ook trio's deed.
Dat was eigenlijk met één andere dame die toen net bezet was. Na even informeren kwam ze bij me terug en vroeg of ik 20 minuutjes wilde wachten op haar vaste trio partner. Ben ik even blij dat ik gewacht heb, heb met de twee dames in kwestie twee heerlijke uurtjes beleeft waarbij zij elkaar ook niet met rust lieten.
Conclusie: ja, laat de dames zelf de keuze maken. Ook zij hebben echt voorkeur en dat merk je aan het resultaat.
Ja, het moeten echt vaste triopartners zijn, die goed op elkaar ingespeeld zijn en het liefst ook bevriend met elkaar. A la Jess en Tess, zeg maar. Het is een flinke smak geld die je uitgeeft, dus echt belangrijk dat het goed is. Zomaar twee dames bij elkaar zetten die trio aanbieden, werkt niet. Als ze elkaar wel achter het behang kunnen plakken, gaan ze er niet vol voor en heb jij geen waar voor je geld. Dus van het grootste belang: een vast koppel van bevriende meiden.
Misschien eens een mail sturen naar HoD voor info. Op de bonnefooi gaan, doe ik liever niet als het om zoveel geld gaat.

Vandaag ook weer een naar Houseofdreams geweest en halfuurtje met zblanca gehad.. extra's besproken en lekker aan de gang. Blanca vond het heerlijk om klaar gebeft te worden meerdere keren zelfs. Ook heerlijke 96 gedaan wat een Spaanse godin.

Nog steeds ruim goedkoper dan de ramen of thuisontvangst. Alle prijzen om ons heen gaan omhoog dus is dit nog vrij laat tov de wereld om ons heen😉
Ben het niet met je eens. Ramen heb ik geen ervaring mee maar thuisontvangst ben je vaak voor €150,= all-in klaar. Bij HoD en LC vragen de dames vaak hoge tarieven voor de extra's. Je moet dan voor een uur toch al gauw minimaal €250,= wegtikken.

Ramen 200 per uur zonder extras, privehuizen in andere grote steden 150-170 per uur zonder extras thuisontvangst is laatste jaren ook omhooggegaan en betalen geen belasting, dus die dames mogen nu ook wel wat meer hebben, meeste mensen of zzp er hebben ook meer salaris ivm koopkracht erbij gekregen

Ach het is zoals het is en iedereen kan de dames zoeken of extras nemen in hun budget waar dan ook.

Nog steeds ruim goedkoper dan de ramen of thuisontvangst. Alle prijzen om ons heen gaan omhoog dus is dit nog vrij laat tov de wereld om ons heen😉

Ruim goedkoper ? Waar heb je het over ? Blijkbaar heb je geen idee wat de dames voor de extra's vragen. 50 euro per handeling schijnt de norm te worden. Voor het standaardtarief zonder extra handelingen blijken de dames een uur niet te kunnen volmaken en vertrekt de klant voortijds. En ook bij een half uur. Je gaat nu 155 euro voor een uur betalen en daarvoor krijg je nog bijna niets.
De dames worden zo simpelweg in de wielen gereden, want met deze verhoging en de hoge extraprijzen zullen er veel klanten geen extra's meer nemen of gewoon niet meer komen en alternatieven zoeken. Dan zoeken de dames ook andere werkplekken. Massa is kassa werkt altijd nog beter dan alleen een rijke bovenlaag kunnen bedienen. Daarvoor zijn andere clubs, veel dames bij deze 2 huizen voldoen niet aan de normen hiervoor.
Daarnaast vind ik het nogal triest dat de verhoging 1 dag vantevoren wordt aangekondigd. En je moet er ook nog naar zoeken, het staat alleen vermeld onder het kopje "nieuws". Bijna niemand leest dat met als gevolg dat de klanten vanaf morgen bij de gastvrouw opeens worden geconfronteerd met een hogere prijs dan dat ze gewend zijn. Dat is een minachting van je klanten.
Zoiets hoort bovenaan je homepagina te staan.
Succes ermee verder !

Dames vragen bij de ramen als ze exxtras al doen evenveel of meer.

En ieder is vrij om ergens anders heen te gaan we leven in een vrij land waar zat dames werken, en extras ben je ook niet verplicht af te nemen.

Ps grappig elders op dit forum staan topics vol over de te hoge prijzen in de thuisontvangst, dus schijnbaar zijn de klagers in iedere prostitutievorm aanwezig

Gewoon ergens anders heen gaan als je iets niet wil of kan betalen je bent gelukkig niets verplicht😉

Ik zie nu dat er 5 minuten geleden bij beide huizen de prijsverhoging in een advertentie op het huisforum wordt aangekondigd. Dan heeft mijn posting in elk geval een nuttige werking gehad, ondanks dat daar niet op wordt ingegaan.

Laatst bewerkt:
DEnk je nu echt dat ze hier zitten te volgen wat jij schrijft? Ze zijn dicht vandaag en zie dat ze de planningen etc ook bijwerken, gewoon hun werk? Due flyer die jij fotografeerde hadden ze toch ook al geplaatst?
Karins home, BB Prive Eindhoven, Dreamgrils prive Bergen op Zoom vragen 90 v 30 min, vele andere privehuizen 80 of 85. Lacloche en hod nu 85

Rvp Made conmuniceert geen prijzen op hun website

Uurprijzen van vele privehuizen elders tussen de 145 en 160.

En wie weet komen er nog privehuizen elders met verhogingen.

Bij raamdames hebben enkelen hun uurprijzen v 150 naar 209 of 200 naar 250 verhoogd zonder extras.
Dus ze moeten dat op een gesloten dag doen om 8 uur in de ochtend v jou? Prijslijst hadden ze toch ook geplaatst vandaag? Bepaal jij hoelaat wanneer ze werken? Als het maar voor openingstijd morgen er staat en dan nog bepaal jij niet hoe en wanneer een exploitant werkt.

Ps heb je de gratis sexprijzen die je vaker met recensies schrijven hebt gewonnen ook in je berekening meegenomen wat je uiteindelijk betaalde over je bezoekjes? Wat ze elders niet hebben?😉

Laatst bewerkt:
Zij volgen het niet, maar jij leest hier wel en plaatste die advertenties een kwartier na mijn posting. Zeg gewoon bedankt voor de tip. Maar jij trekt je voordeel uit een bericht en gaat er dan weer hard tegenin. Ik begrijp ook niet waarom jij de 2 huizen hier altijd met hand en tand moet verdedigen. Privéhuizen kunnen ook weleens een keer een steek laten vallen, heel normaal. Maar als er hier ook maar enige vorm van kritiek komt ga je het ontkennen en wegpraten. En je hebt hier altijd aangegeven geen enkele binding met de huizen te hebben, rara ?

Laatst bewerkt:
DEnk je nu echt dat ze hier zitten te volgen wat jij schrijft? Ze zijn dicht vandaag en zie dat ze de planningen etc ook bijwerken, gewoon hun werk? Due flyer die jij fotografeerde hadden ze toch ook al geplaatst?
Karins home, BB Prive Eindhoven, Dreamgrils prive Bergen op Zoom vragen 90 v 30 min, vele andere privehuizen 80 of 85. Lacloche en hod nu 85

Rvp Made conmuniceert geen prijzen op hun website

Uurprijzen van vele privehuizen elders tussen de 145 en 160.

En wie weet komen er nog privehuizen elders met verhogingen.

Bij raamdames hebben enkelen hun uurprijzen v 150 naar 209 of 200 naar 250 verhoogd zonder extras.
Dus ze moeten dat op een gesloten dag doen om 8 uur in de ochtend v jou? Prijslijst hadden ze toch ook geplaatst vandaag? Bepaal jij hoelaat wanneer ze werken? Als het maar voor openingstijd morgen er staat en dan nog bepaal jij niet hoe en wanneer een exploitant werkt.

Ps heb je de gratis sexprijzen die je vaker met recensies schrijven hebt gewonnen ook in je berekening meegenomen wat je uiteindelijk betaalde over je bezoekjes? Wat ze elders niet hebben?😉
Ik heb naar mijn weten jàren geleden 1 keer een prijs gewonnen twv 100 euro. Maar die werd ook nog gegeven ter compensatie van het feit dat ik op 2 dagen in totaal 2 x 140 kilometer voor niets had gereden omdat de betreffende dame waarmee ik had afgesproken niet aanwezig was, terwijl ze nog gewoon op de presentielijst stond toen ik er al was. Goed opgelost.
Zoals is al schreef, ook privéhuizen laten steken vallen en daar heb ik begrip voor. Met recensies ben ik kennelijk niet in de smaak gevallen om een prijs te krijgen.

Maar je trekt nu steeds weer van leer dat ik niet moet bepalen hoe privéhuizen moeten werken. Blijkbaar begrijp je niet waarvoor dit forum er is. Dat is er voor klanten die hier hun mening mogen geven. En die mening staat jou niet aan, dat is duidelijk. Alleen begrijp ik niet waarom, want je hebt niets te maken met die huizen. Maar je bent natuurlijk allen maar een fan……

Terug
Bovenaan Onderaan