Algemeen House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft hier iemand ervaring met de trio-actie van HOD? 200 euro voor 45 minuten is op zich vriendelijk, maar dat is natuurlijk kale prijs, zonder pzc en tongzoenen. En dat wil ik wel. En het liefst ook lesbisch, maar dat is geen vereiste, die andere twee wel.

Maar goed, voor pzc en tongzoenen moet je dus bijbetalen en natuurlijk ook dubbel bij 2 dames. Dan loopt het flink op.

Wie heeft dit weleens gedaan en hoeveel was je kwijt?

Is gewoon hetzelfde als bij 1 dame maar dan met 2😉 extras bepalen de dames zelf wat ze extra voor hoeveel willen dken kwestie v vragen bij voorstellen
Dat begrijp ik. Maar waar ik vooral benieuwd naar ben: zijn er vaste koppels die aan te raden zijn? Hebben die misschien een soort gezamenlijke 'fixed price' voor de extra's?
Ik wil bij trio's echt wel dames die op elkaar ingespeeld zijn, geen gelegenheidsduo. Ik las hier 1 recensie over een trio bij HOD en die was niet bepaald positief, dus ik ga niet over 1 nacht ijs.

Zo vaak zal het niet voorkomen en dames bepalen zelf met wie ze willen en hardcore lesbi doen ze nuet geen beffen bij elkaar dus, en dan moeten ook nog de dames op dezelfde dag en tijd werken en beschikbaar zijn, je komt er alleen achter bij het voorstellen aan de dames te vragen

Terug
Bovenaan Onderaan