Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is Cindy (nr 76)alweer aan het werk?
Alvast dankjewel
Waarschijnlijk begint ze volgende week weer.

Kinkygirl Sally van geleenstraat 23/4 geeft aan dat ze 10 januari weer terug is.
En Mrs. Stella, geleenstraat 23/7 is rond de 15e weer even terug.
Het wordt weer drukker met kinky ladies in Den Haag....

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk begint ze volgende week weer.

Kinkygirl Sally van geleenstraat 23/4 geeft aan dat ze 10 januari weer terug is.
En Mrs. Stella, geleenstraat 23/7 is rond de 15e weer even terug.
Het wordt weer drukker met kinky ladies in Den Haag....
Kinky Anna volgens mij ook de 10e weer. Volgens haar WA foto ligt ze ergens op het strand met haar goddelijke lichaam. 🥵

de doubie was heerlijk sneeuw vrij alleen veel kamers ware dicht behalve bij 10k3 stond Andra uit de geleenstraat klein lichaampje met daar naast op k12 haar zusje met klein lichaampje daarnast de welbekende dame met bril en flinke kont en daarnaast grote Erica maar die wel heel vriendelijk is. Ik ben me toch geschrokken ik dacht dat Andra weer terug was op 16k2 staat er ineens een flinke grote latina met heel kort opgechoren haar en flinkuh kont ook.
voor de liefhebbers was kleine lolita Erica ook aanwezig maar nog beter feest nieuws is dat De jonge en mooie Erika die altijd met haar kont tegen de ruit aan staat bij de lekkere kattenkop ook er weer is het is en blijft een schatje . Tevens heb ik ook Dotty gezien achterin links, bij 7k witte puien was ook best goed bezet op kamer 7k3 stond een dame slank met flinke vooegevel en op 7k2 blonde dame er is van haar een review. helaas bij 4k was het heel donker en nat en dan heb ik het niet over de natte kutjes maar de straat heel triest weer

Gisterenavond even Geleen en doub geweest , geen top bezetting, maar heb mezelf wel vermaakt. Ik doub blonde Maya bezocht. In Geleen/hunse een wat vollere dame met zwarte haar , stond aan de linkerkant net voor de hunse passage. Prima bezoekjes
Oké fijne dag

TheGambler

Terug
Bovenaan Onderaan