Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je ook haar dagen en tijden toevallig?

Het beste is om vragen als deze ook in Amsterdam Algemeen te stellen .

Mocht medewandelaar pmh het niet weten , dan zou je jouw vraag daar dus kunnen plaatsen ....
De laatste berichten waren dat ze inderdaad op de Ruysdaelkade werkzaam is .

Ik hoop echter dat Joanna snel weer in de Geleen te bezoeken is .

Ik snap het probleem niet zo.
Laatst ook eerst even museum in Hilversum bezocht, doorgereist Amsterdam-Ruysdaelkade en daarna doorgereist voor 2e bezoekje aan de Geleen. Ik vond het prima te doen op 1 dag.
Daar heeft niet iedereen zin in. Vooral dat museum, daar zie ik velen hier moeilijk over doen! 🤪

Pfoe dat is wel aardig reizen inderdaad. Zelf red ik het morgen niet om al vroeg op de dag te gaan helaas, anders had ik je graag vooraf geholpen. Hopelijk dat anderen je morgen nog van te voren kunnen helpen!

Ik zag trouwens gisteren toen ik de straat verliet 2 (voor mij) nieuwe dames een klant binnen laten. Op Hunsestraat 51 k8 (waar Silvia altijd zat) en eentje op 51 k7 ernaast. Zagen er beide erg mooi uit! Leken best jong en zagen er fit uit. Iemand enig idee wie dit zijn en of ze aanraders zijn? Zat naar bestaande draadjes te kijken, maar die leken mij nogal verouderd.

Ik probeer ook uit te zoeken wie de dame op 51 k7 is, maar nog niemand heeft deze info beschikbaar, als ik weer in de gelegenhied ben om die kant op te gaan vraag ik het even na en laat het even weten, maar wellicht heeft iemand anders dat dan al gedaan.

Heb deze Kate op 51k7 toevallig zelf uitgeprobeerd deze avond, soms moet je gewoon de gok wagen. Moet even checken hoe ik een nieuwe recensie titelpagina start en kan dan wel een review schrijven. Kan wel alvast verklappen dat ik niet omver geblazen ben, maar verder wel gewoon aardige dame, goeie reet en ziet er gewoon goed en schoon uit.

Ook deze zelfde avond Cassandra bezocht en ook hier voor mij persoonlijk niet echt een herhalingsgevaar. Blijft toch beetje alsof ik mijn oudere buurvrouw aan het neuken ben. Qua uiterlijk niet zo spannend dus, maar verder wel lieve dame die haar best doet en qua service niets op aan te merken.

Heb deze Kate op 51k7 toevallig zelf uitgeprobeerd deze avond, soms moet je gewoon de gok wagen. Moet even checken hoe ik een nieuwe recensie titelpagina start en kan dan wel een review schrijven. Kan wel alvast verklappen dat ik niet omver geblazen ben, maar verder wel gewoon aardige dame, goeie reet en ziet er gewoon goed en schoon uit.

Ook deze zelfde avond Cassandra bezocht en ook hier voor mij persoonlijk niet echt een herhalingsgevaar. Blijft toch beetje alsof ik mijn oudere buurvrouw aan het neuken ben. Qua uiterlijk niet zo spannend dus, maar verder wel lieve dame die haar best doet en qua service niets op aan te merken.
idd je oudere buurvrouw die een kwartier voor jou dat joch v 17 heeft leeggezogen

Terug
Bovenaan Onderaan