Michael2323
Wandelaar
Nee, die is op vakantie en begint waarschijnlijk pas weer in februari.Allemaal de beste wensen en veel wandelplezier in 2026 en mijn vraag is weet iemand of Sandra, uit de Doubletstraat 11/25 k5 aanwezig is?
Alvast bedankt..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, die is op vakantie en begint waarschijnlijk pas weer in februari.Allemaal de beste wensen en veel wandelplezier in 2026 en mijn vraag is weet iemand of Sandra, uit de Doubletstraat 11/25 k5 aanwezig is?
Alvast bedankt..
Dank je wel Michael2323Nee, die is op vakantie en begint waarschijnlijk pas weer in februari.
Weet je ook haar dagen en tijden toevallig?Volgens mij Rdk.
Weet je ook haar dagen en tijden toevallig?
Ik snap het probleem niet zo.De laatste berichten waren dat ze inderdaad op de Ruysdaelkade werkzaam is .
Ik hoop echter dat Joanna snel weer in de Geleen te bezoeken is .
Daar heeft niet iedereen zin in. Vooral dat museum, daar zie ik velen hier moeilijk over doen!Ik snap het probleem niet zo.
Laatst ook eerst even museum in Hilversum bezocht, doorgereist Amsterdam-Ruysdaelkade en daarna doorgereist voor 2e bezoekje aan de Geleen. Ik vond het prima te doen op 1 dag.
Museum met neonlicht, rode gordijnen en halfnaakte vrouwen?Ik snap het probleem niet zo.
Laatst ook eerst even museum in Hilversum bezocht, doorgereist Amsterdam-Ruysdaelkade en daarna doorgereist voor 2e bezoekje aan de Geleen. Ik vond het prima te doen op 1 dag.
Ja hoor, in Amsterdam Huis Marseille momenteel:Museum met neonlicht, rode gordijnen en halfnaakte vrouwen?
Ladies in red bij Madame ToussaudsMuseum met neonlicht, rode gordijnen en halfnaakte vrouwen?
Pfoe dat is wel aardig reizen inderdaad. Zelf red ik het morgen niet om al vroeg op de dag te gaan helaas, anders had ik je graag vooraf geholpen. Hopelijk dat anderen je morgen nog van te voren kunnen helpen!
Ik zag trouwens gisteren toen ik de straat verliet 2 (voor mij) nieuwe dames een klant binnen laten. Op Hunsestraat 51 k8 (waar Silvia altijd zat) en eentje op 51 k7 ernaast. Zagen er beide erg mooi uit! Leken best jong en zagen er fit uit. Iemand enig idee wie dit zijn en of ze aanraders zijn? Zat naar bestaande draadjes te kijken, maar die leken mij nogal verouderd.
Adela is nog in RoemenieJoanna werkt helaas in amsterdam
wel gezien maar twijfelde of het wel een vrouw is ivm de locatieIemand al bij flori geweest 128 k3 geleenstraat
Ik lees nergens of dit overdag of avond is ...Ik probeer ook uit te zoeken wie de dame op 51 k7 is, maar nog niemand heeft deze info beschikbaar, als ik weer in de gelegenhied ben om die kant op te gaan vraag ik het even na en laat het even weten, maar wellicht heeft iemand anders dat dan al gedaan.
Dat is Kate volgens mij, met online advertentie. (kinky en el "kate") Heb ik het over gehad.Ik lees nergens of dit overdag of avond is ...
Vanaf 1800 idd.En dan waarschijnlijk 's-avonds?
Geen idee, misschien gebruikt ze de Shaolin FistDure tante als soft sm en fisting als extras worden gerekend
idd je oudere buurvrouw die een kwartier voor jou dat joch v 17 heeft leeggezogenHeb deze Kate op 51k7 toevallig zelf uitgeprobeerd deze avond, soms moet je gewoon de gok wagen. Moet even checken hoe ik een nieuwe recensie titelpagina start en kan dan wel een review schrijven. Kan wel alvast verklappen dat ik niet omver geblazen ben, maar verder wel gewoon aardige dame, goeie reet en ziet er gewoon goed en schoon uit.
Ook deze zelfde avond Cassandra bezocht en ook hier voor mij persoonlijk niet echt een herhalingsgevaar. Blijft toch beetje alsof ik mijn oudere buurvrouw aan het neuken ben. Qua uiterlijk niet zo spannend dus, maar verder wel lieve dame die haar best doet en qua service niets op aan te merken.
Zie haar extra prijslijst op die genoemde advertentie op kinky.nlGeen idee, misschien gebruikt ze de Shaolin Fist![]()