Algemeen House of Dreams, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook bij andere huizen betaal je 150 maar is het basis paket uit gebreider dan bij Johnny zijn huizen. Hij heeft weer een paar nieuwe jonge dames binnen gehaald die gezien hun prijzen voor de extra's denken dat ze een gouden kutje hebben

Bij mijn laatste bezoeken heb ik dat ook gemerkt. Ze hebben dollartekens in hun ogen. Reken maar uit hoeveel je kwijt gaat zijn aan 1 bezoekje. 50 euro extra per handeling wordt de trend. Dat is nog wel te begrijpen als ze bij privéontvangst-dames 150 tot 200 euro per uur zien staan. Maar ze vergeten of weten amper dat wij ook al 140, inmiddels 155 euro starttarief moeten betalen. Daarnaast moeten de privéontvangst-dames ook huur betalen voor hun ruimte en zelf met hun klanten afspreken.

Bij mijn laatste bezoeken heb ik dat ook gemerkt. Ze hebben dollartekens in hun ogen. Reken maar uit hoeveel je kwijt gaat zijn aan 1 bezoekje. 50 euro extra per handeling wordt de trend. Dat is nog wel te begrijpen als ze bij privéontvangst-dames 150 tot 200 euro per uur zien staan. Maar ze vergeten of weten amper dat wij ook al 140, inmiddels 155 euro starttarief moeten betalen. Daarnaast moeten de privéontvangst-dames ook huur betalen voor hun ruimte en zelf met hun klanten afspreken.
En daarbij komt dat in mijn beleving de Nederlandse dames los van de handelingen ook qua beleving een zakelijke instelling hebben en zeker geen gfe geven. Bij mijn Oosteuropese dames krijg ik een echte sfeervolle erotische beleving. Daarvoor was ik sowieso al bereid meer te betalen en als de prijzen in privehuizen zelfs hoger worden plus extra's laat ik het zelfs lopen als geen van mijn lijstje dames in Nederland is.

En daarbij komt dat in mijn beleving de Nederlandse dames los van de handelingen ook qua beleving een zakelijke instelling hebben en zeker geen gfe geven. Bij mijn Oosteuropese dames krijg ik een echte sfeervolle erotische beleving. Daarvoor was ik sowieso al bereid meer te betalen en als de prijzen in privehuizen zelfs hoger worden plus extra's laat ik het zelfs lopen als geen van mijn lijstje dames in Nederland is.

En als je op prijzen zit van 250 tot 300 euro all in, dan moet je ook nog in ogenschouw nemen dat je daar maar maximaal 50 minuten sex voor krijgt. De rest van de tijd kleed ben je kwijt met aan- en uitkleden en douchen. Per minuut ben je daarvoor evenveel kwijt als de minuten van de speeltijd die je hebt met de dame.

Lol dramaqueens... uit en aankleden heb ik in 1 a 2 minuten gedaan. Misschien andere hobby zoeken als je zo negatief in het leven zit. Of klagen jullie bij de supermarkt ook al maanden en jaren dat de prijzen met tientallen of meer zelfs in procenten zijn gestegen. Als nu 5 euri voor half uur of 15 voor een uur je je maandelijkse of wekelijkse bezoek niet meer kan of wil betalen gewoon andere prostitutievorm bezoeken als het daar veel beter is, probleem voor jullie opgelost of gaan Tinderen😃

En als je op prijzen zit van 250 tot 300 euro all in, dan moet je ook nog in ogenschouw nemen dat je daar maar maximaal 50 minuten sex voor krijgt. De rest van de tijd kleed ben je kwijt met aan- en uitkleden en douchen. Per minuut ben je daarvoor evenveel kwijt als de minuten van de speeltijd die je hebt met de dame.
Precies, dat bedoel ik. Bij een privehuis voelt het als productiewerk. Ik heb in priveontvangstcircuit nu een paar dames waar ik regelmatig kom als ze in Nederland zijn. Daar wordt niet op 5 minuten gekeken. Die zetten een mooi muziekje op ipv de radio die keihard door privehuis schalt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Lol dramaqueens... uit en aankleden heb ik in 1 a 2 minuten gedaan. Misschien andere hobby zoeken als je zo negatief in het leven zit. Of klagen jullie bij de supermarkt ook al maanden en jaren dat de prijzen met tientallen of meer zelfs in procenten zijn gestegen. Als nu 5 euri voor half uur of 15 voor een uur je je maandelijkse of wekelijkse bezoek niet meer kan of wil betalen gewoon andere prostitutievorm bezoeken als het daar veel beter is, probleem voor jullie opgelost of gaan Tinderen😃
Je moet je echt beter gaan verdiepen in de klanten anders wordt dit geen goed jaar.
Overigens weet ik ook niet of je in de gaten hebt dat je ontkenning dat je spokesman voor HOD en LC bent nu compleet ongeloofwaardig zijn geworden....

Er is er weer iemand niet mee eens, hoe verrassend. Ik verzorg me graag goed en heb daar bij binnenkomst en vertrek samen ca 10 minuten voor nodig. En ik douche me ook graag even, wel zo fris, en dan moet ik me ook nog afdrogen. Dat lukt me niet in 1 a 2 minuten en zeker niet als ik op een kamer ben waar geen douche is zoals bij HOD waar je daarvoor naar de zolder moet. En dan moet die ook nog niet bezet zijn,

Laatst bewerkt:
In hod zijn in kamer 2, 3, 4 en 5 douches en op de 1e verdieping is een douche op zolder is alleen 1 sm kamer

Ps ik douche altijd uitgebreid thuis als ik naar een raamdame of privehuis ga.

Bij hod en la cloche nooit een radio gehoord er hangen sonos speakers met playlisten die of dame zelf per kamer uitzoekt of algemene playlist.

Maar als zoiets zo slecht is waarom ga je dan nog nog en je vrije tijd hier verdoen ermee? Ga dan elders genieten en deel je ervaringen met leden op dit forum dan heb je veel fijner leven toch?

Dramaqueen Johnny springt weer in de verdediging.

Ik begrijp het ook niet, waarom zo vijandig als je niets met die huizen te maken hebt? In plaats van voordeel te trekken uit berichten en naar je klanten te luisteren is hij alleen maar krampachtig bezig om de zaken in alles te verdedigen. En hij legt dan graag de nadruk op de prijsverhoging en 5, 10 en 15 euro die wij niet zouden kunnen betalen. Maar over de torenhoge bedragen voor extra's zwijgt hij als het graf. De man draait steeds dezelfde kringetjes in zijn tunnelvisie en speelt hier steeds dezelfde nummers af. Ik denk dat we zijn mening inmiddels wel kennen.

Ik bezoek raamdames en privehuisdames en zoek geen onvelige sex dus die extras heb ik niet en hooguit tongzoenen bij een privehuisdame waar ik gemiddeld 30 of iets meer vpor betaal nu bij een raamdame ben ik 200 kwijt zonder extras en bij een privehuisdame betaal ik dan 30 of iets meer zit ik in Rotterdam, Den Haag of nu bij HOD of LC op 185 a 200 per uur inclusief extras. Dus ik heb er geen probleem mee ik geef zelfs vaak een fooi aan een dame. Omdat ik al blij ben om als man dit te kunnen en mogen doen bij dames.

Terug
Bovenaan Onderaan