SexyBoy80
Vaste klant
Vraagje voor de frequentere bezoekers van dit privéhuis. Ik ben één keer in het andere huis in Amersfoort geweest, prima ervaring, maar dit huis heeft meer recensies en reacties dus populairder en beter?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou zeggen, ga het ervaren. Is uiteraard erg persoonlijk.Vraagje voor de frequentere bezoekers van dit privéhuis. Ik ben één keer in het andere huis in Amersfoort geweest, prima ervaring, maar dit huis heeft meer recensies en reacties dus populairder en beter?
Vraagje voor de frequentere bezoekers van dit privéhuis. Ik ben één keer in het andere huis in Amersfoort geweest, prima ervaring, maar dit huis heeft meer recensies en reacties dus populairder en beter?
Ja, het moeten echt vaste triopartners zijn, die goed op elkaar ingespeeld zijn en het liefst ook bevriend met elkaar. A la Jess en Tess, zeg maar. Het is een flinke smak geld die je uitgeeft, dus echt belangrijk dat het goed is. Zomaar twee dames bij elkaar zetten die trio aanbieden, werkt niet. Als ze elkaar wel achter het behang kunnen plakken, gaan ze er niet vol voor en heb jij geen waar voor je geld. Dus van het grootste belang: een vast koppel van bevriende meiden.
Misschien eens een mail sturen naar HoD voor info. Op de bonnefooi gaan, doe ik liever niet als het om zoveel geld gaat.
Ik heb naar mijn weten jàren geleden 1 keer een prijs gewonnen twv 100 euro. Maar die werd ook nog gegeven ter compensatie van het feit dat ik op 2 dagen in totaal 2 x 140 kilometer voor niets had gereden omdat de betreffende dame waarmee ik had afgesproken niet aanwezig was, terwijl ze nog gewoon op de presentielijst stond toen ik er al was. Goed opgelost.
Zoals is al schreef, ook privéhuizen laten steken vallen en daar heb ik begrip voor. Met recensies ben ik kennelijk niet in de smaak gevallen om een prijs te krijgen.
Maar je trekt nu steeds weer van leer dat ik niet moet bepalen hoe privéhuizen moeten werken. Blijkbaar begrijp je niet waarvoor dit forum er is. Dat is er voor klanten die hier hun mening mogen geven. En die mening staat jou niet aan, dat is duidelijk. Alleen begrijp ik niet waarom, want je hebt niets te maken met die huizen. Maar je bent natuurlijk alleen maar een fan……
Dat heeft geen zin, want ze zijn al drie jaar gestopt.Je hebt het in je bericht over Tess en Jess. Nu heb ik daar al meer over gehoord, kan je daar iets over vertellen en/of link doorsturen?
Ik hoorde van een mede wandelaar dat er een Tess en Jill actief zijn. Niet dezelfde dan?Dat heeft geen zin, want ze zijn al drie jaar gestopt
Nee, dat denk ik niet.Ik hoorde van een mede wandelaar dat er een Tess en Jill actief zijn. Niet dezelfde dan?