WHEM Hristina, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heet nu Mariya.

Ik zie nu trouwens 3 dames in Deventer waarvan de foto's in hetzelfde huis gemaakt lijken te zijn. Te zien aan wat er op het bed ligt tenminste.
Edit: Sommige dames dragen zelfs dezelfde Pleaser high heels en dezelfde lingerie setjes.

Laatst bewerkt:
Heb deze dame geprobeerd, viel erg tegen. 200 euro betaald voor een uur neuken zonder condoom. Ze wilde op geen enkele manier zoenen ook al staat tongzoenen in de advertentie. Haar collega wilde ook meedoen. Normaal vraagt de dame dan of je een trio wilt. Maar deze liep gewoon de kamer in en begon dingen te vragen. In een taal die ik niet verstond, dus snapte ik niet eens wat ze wilde. Uiteindelijk toch alleen met Mariya verder gegaan. Maar die andere vroeg of ze iemand wilde bellen. Tijdens dat telefoongesprek was ik er klaar mee. We hadden alleen wat gevoeld dus heb nog 100 euro teruggekregen. Verder klopt haar cupmaat niet. Het is A, niet C.

@KarelBuur da's balen. Ik zie dat er nu zelfs 4 dames in Deventer ontvangen met precies dezelfde, vreemde, prijsstelling en foto's met dezelfde achtergrond.
Ik vermoed dat je één van die andere 3 de kamer in hebt zien lopen. En dat ze weer een andere wilde bellen. Aangezien dit een WHEM is, en geen recensie topic, post ik die hieronder. Wie van de drie was het die kwam binnenlopen?

Terug
Bovenaan Onderaan