Algemeen Hua Hin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dit jaar nieuwjaar gevierd in hua hin, persoonlijk viel het een beetje tegen met het aanbod vrouwen

soi bhintaban zeer druk en de mooiste vrouwen wel maar wel beperkt.

soi 94 was het meeste leven maar had de indruk dat ze daar allemaal wel hard pushen voor ladydrinks.

soi 80 dit was het kleinste maar persoonlijk wel het aangenaamste voor te amuseren.

van de herinneringen van 5 jaar geleden moet ik wel zeggen dat het aanbod sterk gedaald is maar dit is overal in thailand wel een beetje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou toch graag naar Hua Hin gaan ipv Pattaya. Dat lijkt me veels te druk voor een man van 55. Ik wil 5 nachten Bangkok en dan een week naar Hua Hin. Of is het echt te rustig daar? Zie best veel leuke dames in Hua Hin op Thaifriendly namelijk.
 
Ik zou toch graag naar Hua Hin gaan ipv Pattaya. Dat lijkt me veels te druk voor een man van 55. Ik wil 5 nachten Bangkok en dan een week naar Hua Hin. Of is het echt te rustig daar? Zie best veel leuke dames in Hua Hin op Thaifriendly namelijk.
Hou er wel rekening mee, dat April laagseizoen is, en dat het dan overal wel eens erg rustig kan zijn. Bovendien is het in April erg warm.
 
@primus1968 weet de data niet maar april? Dan grootste risico is songkran. En dat wil je niet. Hua hin is zeker rustiger maar of het TE rustig is hangt ook af van wat jij rustig/druk vind. In de basis kan je in Pattaya ook rustigere gebieden vinden. Maar als je er bent met songkran. Dan sowieso Pattaya vermijden
 
Hou inderdaad rekening met Songkran, van 13 t/m 15 april. In Hua Hin is het watergegooi alleen op 13 april.
In Hua HIn is het wel wat rustiger dan in Pattaya ja. Behalve 's avonds in Soi Bintabaht. Sommige dames zijn daar wel opdringerig.
Overdag kun je bijvoorbeeld naar Khao Hin Lek Fai. Dat is de berg die in Hua Hin ligt en heeft uitzichtpunten.
Hou op die berg wel rekening met de apen. Laat niet zien dat je wat te eten of drinken hebt. Ze pakken het gewoon uit je handen.
Ikzelf ga naar de berg die daarachter ligt voor een wandeling en hike. Lekker rustig, ben er nooit iemand tegengekomen. Zijn ook wat dieren te zien. Vorig jaar daar een Indische slangenarend gezien.
Als je daar ook wil wandelen en het is je eerste keer is het misschien beter om niet alleen te gaan, want stel dat er iets gebeurd dan ben je dus echt alleen.
Vanuit Hua Hin kun je ook een aantal dagtochtjes maken, naar bijvoorbeeld Phra Nakhon Khiri Historical Park in Phetchaburi en Khao Sam Roi Yot National Park.
Of wat dichterbij naar Khao Tao. Ten zuiden van de tempel ligt Sai Noi Beach. Laatste keer dat ik daar was had ik meer dan 50 meter strand helemaal voor mij alleen!

Edit:
Heb ik geen rekening mee gehouden inderdaad, niet zo slim. Moet ik überhaupt wel gaan met die smog en hitte? Ik heb al wel een ticket geboekt..
Gewoon gaan. In april is er geen smog meer in Bangkok. Dat is voornamelijk van midden januari tot midden februari. Zag een youtube filmpje van afgelopen zaterdag, bijna geen vuiltje aan de lucht. En als de Thai dan zonder mondkapje lopen weet je dat het veilig is!
Temperatuur is zo'n 5 graden meer dan hoogseizoen november-december. Gemiddeld dan, afgelopen april 2023 hadden ze een paar hittegolfdagen van een graad of 40.
 
Laatst bewerkt:
Is het dan te druk, te rustig? Snap het ff niet. Sorry..
Hua Hin is rustiger dan pattaya maar het blijft wel een stad dus is wel levendig😉,Jomtien in Pataya kan nog rustiger zijn maar durf ik niet met zekerheid zeggen omdat ik hier nog niet geweest ben.
Temperatuur moet je niet teveel bang van hebben ,ikzelf ben al meerdere keren in april geweest en geen probleem.
Songkran hier kan je je wel eens aan ergeren,ikzelf kan er mee leven enkel het water met ijs in is wel een shock 😁.
 
Zelfs op de rustigere momenten in Hua Hin zijn er voldoende dames.

Hoeveel verschillende dames wil je per dag naar je kamer meenemen?
Vroeger ging het verhaal een beetje over de dames in Hua Hin, dat het allemaal uitgerangeerde dames waren die eerst in Phuket of Pattaya werkte.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan