Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat hangt natuurlijk af van wat voor jou het "beste" is.Had al een antwoord gehad van Bosspitsmuis, maar ik wil de vraag hier ook nog even stellen. Wat is de beste manier om Van Hua Hin in Pattaya te geraken?
Mee eensdeze noem ik juist Thaise schoonhedenklein,bruin en slank ,met zo een meid van 40 kg kan je plezante standjes doen enkel moet je soms wel een goed voorspel geven zodat ze goed
zijn anders is het wat moeilijker om mijn
er helemaal in te krijgen
.
die naar Thaise normen schoonheden krijg ik het niet meer warm van ,in mijn begin jaren zo 2 keer een duurdere gogo lady meegepakt (4000/5000 baht)dit zijn mooie vrouwen maar de sex was echt niet goed en zakelijk.
Zou een taxi pakken. Wel een lange rit, bijna 5 uur. Bus duurt nog langerHad al een antwoord gehad van Bosspitsmuis, maar ik wil de vraag hier ook nog even stellen. Wat is de beste manier om Van Hua Hin in Pattaya te geraken?
Misschien rijdt de trein niet waar je heen wilt . Station bestaat heb het ookToen ik in Hua Hin was zag ik een gigantisch treinstation. Toch zie ik in 12go app alleen maar minivans en taxi's rijden van en naar Bangkok. Iemand een idee wat ik fout doe?