Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Introductie
Recentelijk een wat uitgebreidere introductie voor De Villa geschreven voor dit forum. Tien minuutjes noordelijker vind je Huize Fleur. Een ander type club, maar zeker de moeite waard. Ik heb huize Fleur leren kennen in de eerste Corona-periode, dus de ervaringen zijn ook allemaal in de Corona-tijd geweest.

De Ontvangst
De naam is goed gekozen, want het is feitelijk geen club, maar een hoekhuis in een jaren '20 wijk vlakbij Orpheus. In deze wijk is ruim voldoende parkeergelegenheid in de straten en de deur is altijd open. Bij binnenkomst is het altijd even acclimatiseren, want het is direct donker. Je komt binnen in een wachtkamertje en door middel van een traphekje wordt duidelijk gemaakt dat je niet verder het pand in hoeft te lopen. Als je een afspraak hebt komt de dame in kwestie je daar ophalen of je hebt een kort inleidend praatje met de aanwezige dames (om beurten).
Deze ontvangstruimte is ook een verkeersruimte, dus als er andere gasten binnenkomen of naar buiten willen is er aan een luchtige ontmoeting niet te ontkomen. Afijn, iedereen komt daar met hetzelfde doel. Als je nog even naar het toilet wil kan dat boven, maar daar wordt het 'kruip door sluip door' met de wasmachines en de kletsende dames.
Het is zeker aan te raden om als je met een bepaalde dame de kamer op wilt om vooraf te bellen. Dat gaat altijd probleemloos.

Het Pand
Zoals aangegeven is het een ouder pand. Beneden heb je (in ieder geval) drie kamers. De trap naar boven is steil en kent een gevaar om je hoofd te stoten ;-). de kamers zijn mooi ingericht, maar opnieuw donker. Daglicht is schaars. Dat geeft het altijd wel een 'rosse buurt' gevoel. Dat bedoel ik zeker niet negatief. Douchen en/of badderen kan op de kamer, maar een aantal kamers is ook rijkelijk voorzien van seksspeeltjes en/of BDSM-werktuig. Het kan hier dus allemaal best wel wat kinky worden als je het wilt.

De Dames
Voor de dames is er best wel keus. Mijn voorkeur zit altijd wat meer aan jongere dames met een appetijtelijk uiterlijk (bijvoorbeeld; Amber, Cindy, Sonja), maar ik heb ook topsessies beleefd met de oudere garde. Zo ben ik Jasmijn nog steeds dankbaar voor haar spoedcursus 'how to make a woman squirt'. Nog veel plezier van gehad.
Ik zie actueel op de website relatief veel 40+ dames. Ik ken ze (nog) niet persoonlijk (houd me aanbevolen voor tips), maar het gaat er uiteindelijk om dat je seksueel 'compatibel' bent. Okee, als je iemand totaal niet aantrekkelijk vindt dan gaat het 'm niet worden, maar die selecteer ik dan doorgaans ook niet. Het is dan eenvoudig om na het voorstellen aan te geven dat je een andere keer terugkomt.

In het begin van de coronatijd zou tongzoenen niet zijn toegestaan i.v.m. corona, maar dat heb ik al enige tijd niet meer vernomen. De service zit toch eigenlijk altijd wel goed. Leuk om te vermelden is dat ze met enige regelmaat acties hebben om de slappe tijden op te vangen. Uurtje trio voor 200 euro is natuurlijk leuk, maar bij 'mijn' trio's werd dan wel veelal meer seks met twee vrouwen. Bij een trio vind ik het juist leuk dat de dames het onderling ook leuk gaan maken.

Het Einde
Betalen doe je, na afloop, bij de dame op de kamer. Je kunt nog even douchen. Loopt met een smile langs de heer in de ontvangstruimte en bent binnen een minuut weer in de auto. De prijzen zijn 'middle of the road' (130 euro per uur), dus daar hoef je het niet voor te laten..

Kortom
Ik vind de prijs-kwaliteitsverhouding goed. eenvoudig parkeren. De aanrijroute is wat langer vanaf de snelweg door de ligging ten noord-westen van de binnenstad, terwijl de snelwegen ten zuiden en ten oosten lopen, maar Apeldoorn is gelukkig geen Hong-Kong.
 
Vorige week weer eens een bezoekje gebracht aan een dame hier, ik noem bewust haar naam nu even niet.
Het was een meer dan aangenaam uurtje met deze dame. Alleen wat een verschrikkelijke oude aftandse kamer waar we in moesten. De dame kan daar niets aandoen maar boodt toch haar verontschuldigen hiervoor aan. De douche had geen verwarming en er waren kieren onder een nooddeur naar buiten. Het was juist die dag ook erg koud buiten.
De ontvangstruimte blijf ik een probleem vinden. Ik was niet de enige en je zit dan toch best ongemakkelijk met andere mannen in 1 ruimte te wachten.
Na afloop met de dame nog even gekletst over het privehuis. Ze werkt hier graag omdat de onderlinge sfeer volgens haar goed en gezellig is.
De ontvangstruimte vindt ze ook te klein en te open. Ook vindt ze het vervelend dat het onderhoud van de kamers te wensen overlaat.
Wat leeftijden van de dames betreft, is ze het er niet mee eens dat er staat 20+, 30+ etc. Veel dames zijn volgens haar een stuk ouder dan het nu volgens de website lijkt. De oudste dame die er ook nog eens best vaak is, is 70+ . Ze zegt soms plaatsvervangende schaamte te hebben als ze een man van rond de 30, die denkt met bijv een 40+ dame een afspraak te hebben in werkelijkheid met een oma van 70 de kamer op te zien gaan.
Ik denk zelf dat ik hier niet vaak meer zal komen...
 
Dat gefoezel met die leeftijden is inderdaad een punt. Uiteraard zijn die dames een stuk ouder dan 30 als er 30+ staat. Geeft gewoon een leeftijd en lieg daar een paar jaar over, dat gebeurt overal. Hier wordt het alleen maar vaag gehouden waardoor de bezoeker zich toch bekocht voelt. En voor de dame is het ook niet prettig. Die ontvangstruimte is ook een minpunt voor veel bezoekers. Een paar jaar terug stond de andere helft van dit huis te koop. Het is jammer dat dit niet is aangekocht door Fleur en erbij is aangetrokken. Dan was het een mooi en ruim privéhuis geworden. Maar ik kan natuurlijk niet in de kas kijken, misschien konden ze het niet betalen. Dan is het begrijpelijk, maar wel jammer. Maar het opknappen van een oude kamer met tochtkieren moet toch geen probleem zijn, dat kost niet de hele wereld. Maar als je alleen maar geld uit je zaak wilt halen zonder enige investering gaat je dat op een gegeven moment wel omzet kosten. Er zijn niet zo ver hiervandaan ook privéhuizen waar het wel behaaglijk en warm is op de kamers. Een bezoeker wil wel enige luxe voor zijn geld. En de dames gaan op een gegeven moment ook eens op zoek naar iets anders.
 
Er zijn een hoop herkenbare zaken
En een aantal erg onpraktische punten in de kamers die bij eerdere verbouwingen handig opgelost hadden kunnen worden .
Mogelijk gebrek aan inzicht en creativiteit of niet weten wat klanten en dames belangrijk vinden
Maar ze doen wel pogingen zodat het in ieder geval toch iedere keer wat opgefrist uitziet
Ja en de leeftijden is en blijft moeilijk sommigen hebben al heel lang dezelfde + leeftijd
 
De laatste jaren is het toch behoorlijk opgeknapt in positieve zin.
Als je een hotel verwacht moet je een dame bezoeken bij die grote hotelketen maar dan heb je ook andere prijzen.
Ik weet trouwens dat de dames het erg naar hun zin hebben wat betreft verzorging e.d., dat doet Fleur terecht goed.
De ontvangstruimte valt lastig discreter te maken he want daar zit nu eenmaal de voordeur.
Ja en dat leeftijden niet kloppen hoort niet maar het gebeurd in elk huis en ook op kinky.
Sommigen zijn in de adv net volwassen en na binnenkomst lopen ze bijna met een rollator, dat hoort bij deze wereld.
Maar als je wat zeker wilt zijn, spreek je alleen met 20+ af, zo makkelijk kan het zijn.
 
Dan wordt de spoeling bij Fleur wel erg dun. Hooguit 2 en eentje daarvan heeft ook nog een leeftijdsgrens van 50 jaar.
En iemand van 34 is ook 20+. Eigenlijk is dit een privéhuis van bezoekers die houden van oudere vrouwen.
 
Ik ben een aantal weken geleden voor het eerst hier geweest. Ik schrok er eigenlijk van hoe oud de vrouwen waren.
Ook heb ik inderdaad in de wachtkamer moeten wachten met een andere man, wat ik niet erg comfortabel vond.
Wat ik wel grappig vond was dat er daarna nog iemand binnenkwam en ons zag zitten en meteen weer rechtsomkeert maakte.

Maar ja voor mij was het eens maar nooit weer.
 
Cindy kwalificeer ik toch echt niet onder de noemer oudere vrouw.
Ik heb geen namen genoemd en er zullen inderdaad 1 of misschien 2 vrouwen van 30- rondlopen. Je pikt er nu een uitzondering uit en dat zegt al genoeg. Ik bedoel het ook niet negatief dat er bij Fleur voornamelijk oudere vrouwen zijn, want daar is ook een doelgroep voor. Overigens zou het een goede kans zijn voor een paar knappe jonge meiden om er te gaan werken, die onderscheiden zich dan van de rest en bovendien is het een huis met een prettige werksfeer.
 
Och ja net of de keuze van privehuizen zo groot is in Apeldoorn en omstreken of zwolle
Na al die Corona sluitingen afgelopen jaren waarin veel bedrijven gestopt zijn
Net als in de horeca is ook hier "personeelsgebrek "
Net of de keus elders zo groot is ?
De keus is nu eenmaal beperkt och ja leeftijdsgrens die zal wel opschuiven naarmate deze toch sympathieke dame ouder word 😉😂
 
Och ja net of de keuze van privehuizen zo groot is in Apeldoorn en omstreken of zwolle
Na al die Corona sluitingen afgelopen jaren waarin veel bedrijven gestopt zijn
Net als in de horeca is ook hier "personeelsgebrek "
Net of de keus elders zo groot is ?
De keus is nu eenmaal beperkt och ja leeftijdsgrens die zal wel opschuiven naarmate deze toch sympathieke dame ouder word 😉😂
Tja , als je niet verder kijkt dan je neus lang is en je beperkt tot Apeldoorn en Zwolle dan is het op het gebied van privéhuizen zeer beperkt. Maar als je bereid bent om jezelf 50 km richting westen te verplaatsen, dan zul je wel begrijpen wat het verschil is. Daar is het elke keer weer moeilijk om een keus te kunnen maken tussen al het jonge vrouwelijk schoon. Maar vermoedelijk lees je ook alleen maar advertenties en recensies over Apeldoorn en omgeving en dan vind je het hier wel prima.
 
Ja als je tijd genoeg om een halve dag te besteden om 1 uur amusement ja dat kan
Als werkt en gezin hebt ben je toch wel beperkt of je moet reizende functie hebben
😉
Zie graag je lijstje tegemoet
kunnen zo weer een ap groepje starten
 
Nou, bekijk de dameslijstjes bij La Cloche in Utrecht en House of Dreams in Amersfoort eens en lees de recensies hier en op het andere forum. En als je eigenlijk geen tijd hebt, werkt en een gezin hebt dan kun je 2 dingen doen. Gewoon je lekker met je vrouw bezig houden, of af en toe wat tijd scheppen om de deur uit te kunnen. Met een beetje vindingrijkheid zijn er smoezen genoeg te verzinnen, al dan niet gerelateerd aan je werk. Als je echter thuis niets te vertellen hebt en je wordt constant gecontroleerd door je vrouw, dan heb je het vanaf het begin af aan verkeerd aangepakt. Dan rest er niets anders dan sex met je vrouw, pretparken bezoeken en stiekem 1 x per maand naar Huize Fleur In je middagpauze.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan