Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tijdje hier niet meer geweest , maar wat heeft dit geklets nu allemaal met Fleur te maken
Dit kwam je bij Hookers niet tegen !
Dit begrijp ik even niet. Alle berichten hier gaan over Fleur. Misschien moet je ze eerst eens nalezen voordat je commentaar levert. En wees blij dat we hier ook wat toevoegende info mogen plaatsen, bij Hookers werd direkt alles gewist.
 
Klopt!
Het is juist goed om allerlei beoordelingen, over welk privéhuis dan ook, hier te kunnen plaatsen. Je wilt graag een totaal indruk hebben.
Mij trekt Huize Fleur ook niet. Ik vind het een beetje een bejaardenhuis, als je voor jong en slank gaat moet je hier gewoon niet zijn. Het is wel jammer, want het aanbod is in deze regio niet best, het wordt alleen maar slechter. Arnhem bijv.: vroeger de zowat beste raambuurt van Nederland en een stuk of 8 privéhuizen, nu helemaal niks meer.
Het zou mooi zijn als er bij Huize Fleur een wat leuker en jonger aanbod zou komen, maar dat zie ik niet gebeuren. Waar vind je zulke dames, dat is het probleem.
 
Of ze zijn te jong of dan weer te oud.
Maar een leuk aanbod van 25-35 is gering en dat is op een hoop plaatsen .
Vergeet niet dat afgelopen 2 jaar geen ideale situatie was om überhaupt het "vak" in te gaan.
Een gedeelte mijd nog steeds plekken van contacten uit voorzorg. In de horeca zie je soms bediening van erg jonge leeftijd omdat er slecht aanbod is.
Ik denk dat men in deze branche continu bezig om nieuwe aanwas erbij te krijgen in de jongere sector.
 
In grote lijnen sluit ik me graag aan bij de mooie uitgebreide recensie door Jester van 22 februari 2022.

Ook ik ervaar dit privéhuis prettig en gezellig. Ik voel me er altijd op mijn gemak, en dat heeft er zeker mee te maken dat je er altijd prettig ontvangen wordt en de dames ook een vrolijke en 'op hun gemak' indruk maken.

Punt van kritiek blijft inderdaad de manier waarop leeftijden worden aangegeven op de website, waardoor dames in persoon toch ouder zijn dan je verwacht. (Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van het MILF genre). Verder is er tegenwoordig wel een agenda, maar het zou handig zijn als de daarbij ook is aangegeven van hoe laat tot hoe laat de dames op een gegeven dag aanwezig zijn. Aan de andere kant kun je daar natuurlijk ook altijd even voor bellen. Er wordt dan bijna altijd snel opgenomen.

Al met al is Fleur Privé toch het privéhuis waar ik tot nog toe het liefst kom (ik ben natuurlijk nog lang niet overal geweest). Dat komt door een paar hele leuke dames daar en de prettige sfeer die er hangt. Ook is het er in mijn ervaring altijd netjes schoon.

'My two cents' over Fleur.
 
Toch bijzonder om een privehuis aan 'DE KWEEKWEG' te hebben. Hoe krijg je zo'n toepasselijke straatnaam voor elkaar! 😇:giggle:😜
Bijna net zo leuk als vroeger De Harde Bollenstraat voor raamprostitutie in Utrecht
 
Een lange tijd terug ooit een advertentie gezien over Jasmijn van Fleur, had ook goede recensies, maar toen ik besloten had een keer langs te willen gaan stond ze niet meer op de site. Iemand een idee of ze nog werkt en zo ja waar?
 
Vorige week vernomen dat een dezer dagen de tarieven omhoog gaan…
130–> 160,(als ik het goed heb).
Aangezien alle prijzen om je heen stijgen, vind ik het niet meer dan normaal. De dames verdienen het in mijn ogen ook echt.
 
Als dat zo is is het wel een sterke verhoging van het tarief. Zeker omdat echt discreet binnenkomen bij dit privehuis niet goed mogelijk is en ik bij de meeste kamers het gevoel heb dat de schoonmaak toch te wensen overlaat
 
Ik ben hier een paar jaar geleden een aantal keer geweest. Altijd super vriendelijke mensen. Vooraf keek ik altijd even welke dames er aanwezig waren om ze dan even te "reserveren". Iemand die recent er nog geweest is? Ben benieuwd hoe het daar nu is en of het de reis nog eens waard is.
 
Ik ben hier een paar jaar geleden een aantal keer geweest. Altijd super vriendelijke mensen. Vooraf keek ik altijd even welke dames er aanwezig waren om ze dan even te "reserveren". Iemand die recent er nog geweest is? Ben benieuwd hoe het daar nu is en of het de reis nog eens waard is.
Cindy Sandra Sofie Sabina of Lotte
 
Vorige week vernomen dat een dezer dagen de tarieven omhoog gaan…
130–> 160,(als ik het goed heb).
Aangezien alle prijzen om je heen stijgen, vind ik het niet meer dan normaal. De dames verdienen het in mijn ogen ook echt.
Tarieven gaan 5 á 10 euro omhoog bij sommige opties.

60 min. met bad van 150 naar 155
60 min zonder was 130 en blijft 130
45 min van 100 naar 110
30 min van 70 naar 75
vluggertje van 55 naar 60

Dus alles niet spectaculair omhoog en 60 min (zonder bad) blijft gelijk
 
Dat zijn toch nog wel redelijke prijzen. Het privéhuis op zich is wel oké. Maar het aanbod vind ik wel erg mager en weinig nieuws. Misschien is die Lotte wat voor mij, zij is nieuw en de leeftijd is 20+, dat kan in theorie ook 40 jaar zijn, maar ik neem aan dat het een twintiger is. Ook geen foto's, dus ik kan er niet op goed geluk heen gaan.
Misschien heeft iemand haar al eens gezien daar..?
 
Op de website staat Cindy niet meer vermeld.
Afgelopen (begin) van de week nog op aanwezigheidslijst.
Weet iemand of ze gestopt is of ergens anders naar toe gegaan is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan