Je zult er ongetwijfeld met een bepaald verwachtingspatroon heen zijn gegaan. Mijn ervaring is dat dames vaak toch iets ouder zijn dan op een site of bij een advertentie staat. Dat is niet alleen in dit privehuis zo. Ikzelf heb daar eigenlijk geen problemen mee. Je moet wel, tot op zekere hoogte, een klik met de dame hebben om een date te hebben waarvan je echt kunt genieten en je het gevoel krijgt dat ook de dame niet met tegenzin de tijd met je heeft volgemaakt.Mijn eerste ervaring bij Huize Fleur was teleurstellend. Het is geen geschikt adres voor aantrekkelijke dames. Bij enkele dames zou het zelfs eerlijker zijn geweest om +20 jaar bij hun leeftijd op te tellen. De ontvangst was onvriendelijk en de omschreven "goede service" was ver te zoeken. Kortom, mij zien ze niet meer terug. (Ik moet wel zeggen dat de door jullie beschreven top Nederlandse dames toen niet aanwezig of beschikbaar waren).
Zelf vind ik de service hier meer dan prima en de ontvangst ervaar ik hier als informeel en ook gezellig.
Bijzonder en leuk vind ik dat als je andere dames, dan waar je een date mee hebt, tegenkomt ze je vriendelijk groeten en niet zoals in sommige huizen gebeurt snel de andere kant op kijken.
Ik moet er een eindje voor rijden dus als ik ga doe ik dat wel alleen na reservering.