Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Morgenmiddag misschien voor eerste keer naar huize Fleur. Ben nog nooit in privéhuis geweest. Worden dames eerst voorgesteld of moet je vantevoren bellen en keus aangeven? Alle dames die morgen aanwezig zijn
zien er in mijn ogen goed uit.

Die ene keer dat ik op de bonnefooi naar huize Fleur ben gegaan kwamen de beschikbare dames zich zelf voorstellen.

Veel plezier morgen ;)

Morgenmiddag misschien voor eerste keer naar huize Fleur. Ben nog nooit in privéhuis geweest. Worden dames eerst voorgesteld of moet je vantevoren bellen en keus aangeven? Alle dames die morgen aanwezig zijn
Bij de meeste privéhuizen kun je idd zo binnenlopen en dan worden de dames voorgesteld! Maar bij huize Fleur raad ik aan vooraf een afspraak te maken, omdat regelmatig alle dames daar bezet zijn en voor het grootste deel van de dag al volgeboekt zijn als je op de bonnefooi gaat

Ik zou reserveren. Als je dan op afgesproken tijd binnenkomt wordt je door de dame snel meegenomen naar een kamer.
Kom je zonder afspraak, bestaat de kans dat alle dames bezet zijn. Zijn er wel dames en wil je voorstelronde dan is er een kans dat er nog 1 of meerdere mannen binnenkomen.
Altijd beetje gênant gedoe als je daar met meerdere mannen staat te wachten.

Terug
Bovenaan Onderaan