Algemeen Huize Sandra Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben benieuwt welke dames bij huize Sandra het fijnst lekkerst en het best zijn .want dit huis is ook super leuk ,altijd vriendelijke ontvangst aan de deur .en leuke dames maar ik ken ze niet allemaal ,en ik krijg hierdoor misschien leuke tips
Elise, is begin 50 maar een lekker ding. In augustus 2x geweest. Bij de juiste klik doet ze heerlijk mee. En komt dan zelf ook goed klaar.
 
Iemand ervaring met Veronica? Ze is nieuw. Ik vraag me af of ze qua fysiek overeenkomt als op de foto, oftewel slank met dikke billen. Verder hoe lang ze ongeveer is. Reactie hierop wordt zeer gewaardeerd.
 
Afgelopen week afspraak gemaakt met Veronica. Ze had nog plek voor een half uurtje. Was wel een aangename verrassing. De foto's kloppen helemaal qua fysiek. Ze heeft een erg goed figuur. Flinke natuurlijke borsten. Ze is niet lang. Ik schat 1.65. Beetje een girl next door. We hebben eigenlijk nauwelijks gepraat. Er was wel chemie. We zijn gaan zoenen en hebben daarna een mooie beurt gemaakt. Tevreden gegaan.
 
Afgelopen week afspraak gemaakt met Veronica. Ze had nog plek voor een half uurtje. Was wel een aangename verrassing. De foto's kloppen helemaal qua fysiek. Ze heeft een erg goed figuur. Flinke natuurlijke borsten. Ze is niet lang. Ik schat 1.65. Beetje een girl next door. We hebben eigenlijk nauwelijks gepraat. Er was wel chemie. We zijn gaan zoenen en hebben daarna een mooie beurt gemaakt. Tevreden gegaan.
Doet ze aan tz of enkel kusjes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan