Iemand ervaring met Abbi Amsterdam?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ringslang

Wandelaar
44
23/02/22
47
De foto heb ik jaren geleden ook al eens voorbij zien komen. Dat kan dan ook geen recente zijn. En idd is ze hier of op het oude forum de revue al eens gepasseerd maar of dat goede of slechte recensies waren weet ik niet. Het gebruik van tijfgerbalsem vind ik persoonlijk niet zo discreet want die geur was je niet zomaar af 😅
 
Klopt, wist je trouwens dat tijgerbalsem bewijst dat je anus in verbinding staat met je ogen? Smeer maar eens wat spul in je poepert, jank je de hele boel bij elkaar haha!

Maar goed, ik kan buiten de naam Abbi niet een link maken en dus ook niet zeggen of ze legit is...en welke recenties bij haar horen ..
 
Nog maar eens een poging gewaagd. 12 uur geleden een app gestuurd met de vraag om voor een paar uur wat af te spreken. App is nog niet eens gelezen. Kan wat mij betreft een dikke streep door.
Heb je wel gereageerd zoals ze vraagt?

----------
Ik masseer alleen heren .🧐
stuur me je naam een foto van je gezicht.
Ik werk alleen op afspraak
----------
 
Ik kan het draadje niet meer vinden op het forum. Maar ik weet zeker dat deze dame al eens eerder voorbij gekomen is. Meen me iets gelezen te hebben van iemand die wel een bezoek voor elkaar kreeg en dat ze rustig een jointje aan het roken was en toen na de massage ook sex wilde, alleen onze mede wandelaar had dat afgeslagen geloof ik.
Heb zelf wel eens geprobeerd contact te krijgen omdat me op een of andere manier wel heel nieuwsgierig maakt. Ben ook wel benieuwd naar haar figuur en ervaringen van iemand die geweest is?
Tot op heden is met mij niet gelukt contact te krijgen in ieder geval
 
Een aantal jaren geleden is ze bij mij op een hotelkamer geweest. Je profielfoto moet zichtbaar zijn en je moet met respect communiceren (als je wilt afspreken met haar tenminste).

Ze was qua uiterlijk best knap maar ze leeft inderdaad op een ander planeet. Massage was ook niet echt sensueel. Haar tarieven zijn best redelijk en het is geen klokkijker.

Maar voor mij nooit meer…
 
Inmiddels leuk contact gehad, een veelbelovende lichaamsfoto ontvangen, zelf een foto van mijn gezicht gestuurd maar toen ik vroeg om een recente foto van haar vertelde ze in eerste instantie dat ze die niet wilde sturen. Wel was een videocall op de dag van de afspraak mogelijk. Vervolgens moest ik over een minuut haar whatsapp profielfoto in de gaten houden dus ik zat er klaar voor. En toen niets meer en werd ik geblokkeerd. Er is geen onvertogen woord gevallen. Vanuit het niets geblokkeerd. Best jammer want ze gaf zelf aan dat ze een tijd niet had gemasseerd en ernaar verlangde om weer te beginnen.
Ik zie nu dat ze haar MP profiel heeft aangevuld met foto's van haarzelf. Wat mij betreft de moeite waard om haar te bezoeken. Dus ik kijk uit naar een recensie van iemand anders want ik vermoed dat het mij niet meer gaat lukken.
 
Dat van die eigen foto sturen had ik gemist. Na mijn eerste vraag kreeg ik een wedervraag maar kon daar niet meteen op antwoorden. Mijn antwoord zal niet arriveren want inmiddels ben ik ook geblokkeerd.
 
Ik zou ver weg blijven van deze dame. Ze is een paar jaar geleden een paar keer bij me geweest. Ze masseert redelijk goed maar is zo gek als een deur. Ze vroeg zelfs of ik een kind bij haar wilde maken, vervolgens was ze weer dakloos en vroeg ze om onderdak of moest ze eerst een douche nemen om al het vuil af te spoelen. Je krijgt ook heel makkelijk ruzie met haar als je een keertje tegen haar in gaat, ik denk dat het een bordeline typje is. Ik ben er klaar mee.
 
Sorry for writing in English, guys:
I succeeded in having a whatsapp exchange and then actually meeting her a little while ago, after one failed attempt last year. This made it sort of tempting for me to try again because she's so selective. But still: in my opinion it's absolutely not worth it. Her massage, body and quality of BJ (PZC, 6/10) aren't amazing enough to justify the biggest downside here: in my opinion she's totally nuts and talks non-stop about messed up private matters. In the meantime her stories don't even make sense/ contradict themselves. Within the 2h I was there, most of the time was spent with me listening to a lot of BS and trying to maintain a smile… I went home fairly satisfied physically, but also completely mentally drained. It was so bad that I actually blocked her…! Just to make sure that she can't contact me again.
So yea, my recommendation is to not waste your time and energy on this one…
IF you really DO feel the need to subject yourself to that insanity, then be nice, send a good pic of yourself and -don't- ask about services/extras. You might even want to try to pretend that you're not Dutch… 😬
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan