WHEM Iemand ervaring met https://www.lipstickprive.nl/

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een paar maal geweest.
Heb daar een van mij huidig favoriete DVP leren kennen, maar zij is van privéhuis gewisselt.
Naast naar haar ben ik toen ook één keer naar een andere dame toe geweest, die daar tantra-massages aanbiedt. Weet haar naam niet meer, een blonde dame.
Voor de normale prijs krijg je bij haar alleen de massage (die deed zij wel goed en lekker), maar alles andere kost extra. En dan mag je haar nog niet zoenen en niet aan haar hoofd aanraken. Van gebeft worden kan zij dan wel genieten.
Maar de balans van kosten en beperkingen bij haar viel uiteindelijk voor mij negatief uit.
Dat huis zelf ( en de onmiddellijke omgeving) lijkt van buiten in een wat verwaarloosd gebouw, maar dat valt binnen mee. Wat veel klanten stoort is dat je vaak vrij lang buiten voor de deur, dus op straat vrij goed zichtbaar, moet wachten tot de deur open gedaan wordt.
Binnen is er een groot barruimte, waar je kennelijk in voor-COVID-tijden ook gewoon kon zitten drinken en praten. Ik vermoed dat zich de dames toen gewoon onder het publiek gemengd hebben (vast niet zonder financiële interessen), maar dat weet ik niet zeker. Ik ken het huis alleen sinds het COVID-tijdperk en toen was horeca niet toegestaan.
De twee gastvrouwen, die ik daar heb leren kennen, maakten een wat afstandelijke, bijna overcorrecte indruk.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er slechts eenmaal geweest in Coronatijd. Mijn algemene indruk van de tent is op zich wel ok. Gastvrouw was heel vriendelijk en alles zag er vrij schoon uit. De kamer vond ik wel wat saai en klinisch en de dame zag er geheel anders uit dan op de foto op de website, maar goed dat laatste kan toeval zijn. Nadeel is ook wel er geen discrete ingang is zoals Tepelover zegt. Hoe dan ook, ik ga er waarschijnlijk binnenkort wel weer een keer heen om mijn genot te beproeven.
 
Ik ben er een paar maal geweest.
Heb daar een van mij huidig favoriete DVP leren kennen, maar zij is van privéhuis gewisselt.
Naast naar haar ben ik toen ook één keer naar een andere dame toe geweest, die daar tantra-massages aanbiedt. Weet haar naam niet meer, een blonde dame.
Voor de normale prijs krijg je bij haar alleen de massage (die deed zij wel goed en lekker), maar alles andere kost extra. En dan mag je haar nog niet zoenen en niet aan haar hoofd aanraken. Van gebeft worden kan zij dan wel genieten.
Maar de balans van kosten en beperkingen bij haar viel uiteindelijk voor mij negatief uit.
Dat huis zelf ( en de onmiddellijke omgeving) lijkt van buiten in een wat verwaarloosd gebouw, maar dat valt binnen mee. Wat veel klanten stoort is dat je vaak vrij lang buiten voor de deur, dus op straat vrij goed zichtbaar, moet wachten tot de deur open gedaan wordt.
Binnen is er een groot barruimte, waar je kennelijk in voor-COVID-tijden ook gewoon kon zitten drinken en praten. Ik vermoed dat zich de dames toen gewoon onder het publiek gemengd hebben (vast niet zonder financiële interessen), maar dat weet ik niet zeker. Ik ken het huis alleen sinds het COVID-tijdperk en toen was horeca niet toegestaan.
De twee gastvrouwen, die ik daar heb leren kennen, maakten een wat afstandelijke, bijna overcorrecte indruk.
Hey, heb jij daar toevallig ook Alicia nog meegemaakt??
 
Binnen is het allemaal wel netjes hoor, @zoekende46. Dus afhankelijk van wat je zelf op de kamer uitspookt, hoef je ook op basis van de prijs volgens mij niet bang te zijn dat je hier iets zou oplopen. Redelijk modern ingericht allemaal, kamers met douche en sommige ook met jacuzzi.

Paar keer geweest, het aanbod aan dames viel me toen naar mijn smaak wat tegen. Zeker qua aantal, al had de gastvrouw daar telkens een verklaring voor. Vakantietijd, te vroeg op de dag (meestal zo tussen 11 en 12), net een paar bezet. Daarom denk ik niet dat ik er heel snel nog naartoe ga, ken betere adressen in de omgeving. Al zijn die vaak wel duurder, zeker ten opzichte van de tarieven bij het happy hour.
 
Snap wat je uitspookt. Maar beffen kan bij meeste privehuizen vrij risicoloos. Is er altijd wel. Snap ik. Maar vrouwen die het niet serieus nemen....weet niet hoe het hier is. En hoop dat iemand ervaring heeft met Coco
 
Ik ben er denk ik 5 keer geweest, bij 5 verschillende dames. Alles gebeurde veilig. Moet wel zeggen dat ik ook niet gevraagd heb naar iets anders, maar het werd in elk geval niet actief aangeboden.

Coco heb ik geen ervaring mee, dus daarover kan ik je niets zeggen.
 
En de andere dames? Zoek gewoon een club waar dames niet steeds meer vragen....waar tongen, beffen af en toe een vinger in achterste en een knijp in me tepels en vrouw neemt het initiatief. Diverse noemen dit gelijk extra of soft sm. Wie ervaringen met vrouwen of club waar dit automatisch gaat? En...dat je het gevoel heb dat hygiëne en safe belangrijk zijn voor haar. Hoor graag jullie advies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan