Real photo
New girl in town My name is Jessica And my hobbies include meeting new people reading travel and more...
www.kinky.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVia de app ?Ook benieuwd naar, contact mee gehad, opeens reageerde ze nergens meer op.
Oja . Ze krijgen de smaak te pakken en weten dat er veel zijn die extra wilde betalen.Yes
Ze heeft haar prijzen verhoogd zie ik..
Ik heb weer contact gehad met haar. Half uurtje all in is 160. Dus nzc waarschijnlijk ook. Daar ben ik niet van, dus half uurtje incl pzc met cim/cof is 120.Oja . Ze krijgen de smaak te pakken en weten dat er veel zijn die extra wilde betalen.
Maar deed ze eerst alles voor wat ze vroeg ? Ook nzc ?
Gewoon betalen dan weet je zeker dat je genaaid wordIk heb weer contact gehad met haar. Half uurtje all in is 160. Dus nzc waarschijnlijk ook. Daar ben ik niet van, dus half uurtje incl pzc met cim/cof is 120.
Echter, ze wil per bankoverschrijving of betaalverzoek (tikkie) betaald worden. Volgens mij niet echt discreet, weet ze hoe ik echt heet. Of is het zo dat het niet aangeven wordt bij Tikkie.
Dat houdt mij dus tegen.
Ga jij maar eerst. IGewoon betalen dan weet je zeker dat je genaaid word
Ik heb weer contact gehad met haar. Half uurtje all in is 160. Dus nzc waarschijnlijk ook. Daar ben ik niet van, dus half uurtje incl pzc met cim/cof is 120.
Echter, ze wil per bankoverschrijving of betaalverzoek (tikkie) betaald worden. Volgens mij niet echt discreet, weet ze hoe ik echt heet. Of is het zo dat het niet aangeven wordt bij Tikkie.
Dat houdt mij dus tegen.