WHEM Iemand ervaring met Karla Den Bosch?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oja . Ze krijgen de smaak te pakken en weten dat er veel zijn die extra wilde betalen.
Maar deed ze eerst alles voor wat ze vroeg ? Ook nzc ?
Ik heb weer contact gehad met haar. Half uurtje all in is 160. Dus nzc waarschijnlijk ook. Daar ben ik niet van, dus half uurtje incl pzc met cim/cof is 120.

Echter, ze wil per bankoverschrijving of betaalverzoek (tikkie) betaald worden. Volgens mij niet echt discreet, weet ze hoe ik echt heet. Of is het zo dat het niet aangeven wordt bij Tikkie.

Dat houdt mij dus tegen.
 
Ik heb weer contact gehad met haar. Half uurtje all in is 160. Dus nzc waarschijnlijk ook. Daar ben ik niet van, dus half uurtje incl pzc met cim/cof is 120.

Echter, ze wil per bankoverschrijving of betaalverzoek (tikkie) betaald worden. Volgens mij niet echt discreet, weet ze hoe ik echt heet. Of is het zo dat het niet aangeven wordt bij Tikkie.

Dat houdt mij dus tegen.
Gewoon betalen dan weet je zeker dat je genaaid word
 
Ik heb weer contact gehad met haar. Half uurtje all in is 160. Dus nzc waarschijnlijk ook. Daar ben ik niet van, dus half uurtje incl pzc met cim/cof is 120.

Echter, ze wil per bankoverschrijving of betaalverzoek (tikkie) betaald worden. Volgens mij niet echt discreet, weet ze hoe ik echt heet. Of is het zo dat het niet aangeven wordt bij Tikkie.

Dat houdt mij dus tegen.

Ik ben ook meer van de cash en als ik zonder doe dan wil ik ook gewoon in haar komen!
Ja ik ben ook niet van het digitaal betalen, wil niet met ze worden gelinkt , je weet maar nooit!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan