WHEM Lydia Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas, ziet er naar uit dat het tot een date gaat komen.
Heb wel geprobeerd een afspraak te maken, maar kreeg als antwoord dat ze vanaf deze week weer uit Rotterdam vetrekt. Advertentie is inmiddels ook offline.
Contact liep wel soepel en er gingen geen alarmbellen rinkelen dat ze fake/oplichter zou zijn. Dus ga wel in de gaten houden of ze nog een keer ergens andders opduikt.
 
Ik had een afspraak maar ben halverwege omgedraaid.
Het was de tweede poging.
Bij de eerste poging wat heen en weer geappt.
Toen ze vroeg hoe lang ik wou blijven zei ik een half uur.
Vervolgens niks meer.
Met mijn tweede telefoon opnieuw geprobeerd en wat directer aangepakt en vragen hoeveel voor 45 min.
Had al zo het idee dat een half uur niet haar voorkeur geniet. Kan het niet bewijzen gewoon gevoel.
Tweede poging ging vlotjes.
Gelijk antwoord en prijzen.
Kort daarop een videocall.
Blijkbaar wil ze toch weten met wie ze van doen heeft. Prima toch en zo kon ik haar ook even zien.
De vierde foto zo ziet ze er werkelijk uit.
Spreekt goed Engels en vriendelijk.
Afspraak gemaakt en ik richting Rotterdam, straat had ik al gekregen.
Tot ze na een minuut of 15 appte met "oh ja i forgot but i dont kiss" is that ok with you.
Ben nog even doorgereden maar toch afgezegd en omgedraaid.
Ik wil best geloven dat het een goeie date geweest kon zijn.
Maar ik heb het onderhand wel gehad met dit soort flauwekul en moet daar harder in worden.
Wel adverteren en het lef hebben om zelfs te appen dat je niet kust, sloop het dan uit je adv.
Of was ik misschien toch niet helemaal bevallen tijdens de videocall. Wie zal het zeggen.
En wat zou de eventuele volgende verrassing zijn.
 
Wou ook toch nog een poging doen om af te spreken, maar ze zit nu blijkbaar in Amsterdam. Geen idee of ik daar op korte termijn nog in de buurt kom.
 
Hi Stille, top gedaan man!! Wegwezen met die onzin, veel medewandelaars zouden hier lering uit moeten trekken. Bijbetalen zonder vermelding, opties welke WEL staan vermeld maar puntje bij paaltje niet gedaan worden, Nederlands sprekende/schrijvende dame maar bij aankomst geen woord Nederlands spreekt etc etc. Gewoon weggaan, ook al ben je nog zo geil. De afgelopen 15 jr is het niveau werkelijk tot onder het nulpunt gedaald. Triest voor de kanjers (die overigens steeds schaarser worden) die alles wél op orde hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan