WHEM Piya/Bambi Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 2 keer met Pia gedate. Knappe meid, ziet er in het echt leuker uit dan op de foto's. Ze is redelijk geschapen en neukt lekker. Houdt van interne donatie zowel gevend als nemend.
Hoi @Groningen86,

Voor de zekerheid een vraag; heb je met Pia of Piya (aka Bambi) gedate?

Dit is Pia:

Piya (Bambi) zit nu even in Thailand dus haar advertentie staat nu even offline

Dank alvast voor je reactie :).

Mvg,
nzc_addict
 
Ik heb een tijd geleden een date met Pia gehad. Erg leuke meid, maar ik was not amused toen ze ongevraagd bare bij mij naar binnen ging...
Helaas doen er dat wel meer. Niet iedereen wil dat. Is te voorkomen door recensies te lezen. Er is een forum speciaal voor de liefhebbers van bare en daar kan je ze opzoeken. Vrouwen, shemales alles.
 
Laatst bewerkt:
Pia had ik al eens gedate, was super, maar een vervolg afspraak maken daar ben ik mee gekapt. Te veel drama. Op het forum van rubberloze sex wou een lid een gangbang voor haar organiseren en toen kapte ze af. Denk dat haar hormonenhuishouding haar stemming in de weg zit.

Toch @Topsecret010 lees ik dat beide dames bare doen (waar zou nzc voor staan van de plaatser?) en ik zie bij het kinky profiel van piya 10 reviews. Zit zelf te denken om haar ook op te zoeken en zeker als ze zachtaardiger is. Met pia was het eigenlijk al lekker. Maar naar piya ga ik het zeker heen tege het einde van de maand.

Cumgiver
 
Dat is je goed recht @Topsecret010 .
Zeker als je een relatie heb, dat begrijp ik goed.

Ik wil er verder niet van dit onderwerp afwijken -gebeurt nu al met een pi variant- dan kan je een soa onderwerp raadplegen. Na jaren ervaring met tvp's, komt het bij een goede klik regelmatig voor dat ze beginnen met oraal zonder. Ik zou in jouw plaats beschermde seks gelijk ter sprake stellen. Want piya is geen uitzondering en zijn er meer die volledig bij een onbeschermde seks willen. Vooral als je voor hun het betaalde snoepje van de dag bent.

Cumgiver
 
Paulus stadsmattie en de beste support van de wandelfora.
Ik denk dat hij wel weet dat de tvp piya ook zonder doet.
Wil wel eens keertje een drankje met je pakken.
 
@iedereen bij een beetje doorvragen, doet elke trans aan bare. Meestal aan de ontvangende kant en mochten de hormonen het toelaten, of ze is niet strikt bottom, dan zal ze jou ook aan haar lans rijgen.

Wat betreft de gangbang van Pia, heb ik vernomen (van haar zelf en org.), dat ze zowel de tijd als het aantal deelnemers beperkt will houden. Ze is bang dat haar lichaam het niet aan kan🤔
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.649
Berichten
730.337
Leden
33.631
Nieuwste lid
Jan-Willem
Terug
Bovenaan Onderaan