Recensie Piya/Bambi Rotterdam? 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nzc_addict

Newbie
6
02/07/23
11
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoog tijd dat ik hier mijn ervaring/review neerpen. Ik heb Piya in november 2022 bezocht in Rotterdam. Ik had afgesproken voor een date en verder niet gehad over wat ik wilde behalve een 'good time' voor 150 euro. Ik was super geil en toen ik eenmaal bij haar binnen stapte wist ik dat ik heerlijke wilde neuken. Ze is precies zoals op de foto's (toen had ze nog geen borsten) en heeft een super verzorgde zachte huid. Het voelde alsof ze m'n vriendinnetje was en ze keek goedkeurend toe hoe ik me uitkleedde. Heerlijk tongzoenen en verliefde blikken. Omdat ik zo geil was liet er geen gras over groeten en ging ik, na haar even gerimd te hebben, met mijn jongeheer bij haar kontje naar binnen (in missionaris). Ze was heerlijk strak en we genoten beiden van de sex! Over een condoom werd niet gerept. Wellicht niet zo verstandig, maar we waren niet te houden 🙈. Na heerlijk in haar gekomen te zijn hebben we nog even lekker geknuffeld en kreeg ik de gelegenheid om me te wassen. Daarna ben ik met een brede glimlach en een beetje een verliefd gevoel vertrokken.

Ik was er niet van op de hoogte in welke mate ze bare neukt met klanten, maar ik vermoed zeker met enige regelmaat. Zeker als ze je een beetje leuk vind ;).

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3826814-piya-ts
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou nzc_addict hartelijk dank voor je recensie ik heb daar enorm veel aan gehad. Ieder woord van je verslag klopt en mijn bezoek was heerlijk met en voor haar.

Afspraak verliep vlot. Had 1x eerder app contact gehad toen volgde reactie uren later. Op zondag avond belde ik haar en kreeg even later het volledige adres via SMS. Ook vlotte binnenkomst en de communicatie taal is in goed Engels.

Locatie Rotterdam in de wijk van de witte de withstraat in een oud mooi en schone pand met een massagesalon sfeer en een schone douche in een bad. Veel badmatten allemal schoon en ik kreeg in het begin een schone opgerolde handdoek. Lekker groot. Klein minpuntje is de warmte van de douche is lauw. Iets warmer lukt (rechter draaiknop met rode knop naar beneden draaien).

Het begon nl na een wandeltocht met vriend in de Geleenstraat. Hij was bij trans geweest voor een vluggie, daarna had ik eigenlijk wel trek gekregen, maar in die straat was de transstation zone treurig en laag bezet. Deze topic zat in mijn gedachte en snel via hier in een telefoongesprek met haar beland. Vriendelijke geile androgyne vrouwelijke stem vertelde me dat ze vrij is en dat ik welkom ben. Een paar instructies mbt parkeer gelegenheid en aankomst en het adres volgde per SMS. Auto stond prima wel in de centrum zone voor 20 minuten, want na 23.00 is gratis. Parkeren op de Schiedamse Vest vlakbij de Westzeedijk. En ik stond binnen 5 minuten binnen.

Stond oog in oog met een mooie 20 jarig ogende knappe girl. Stelde zich netjes voor en wist me goed en schoon op heg bed te leiden. Wat opviel is dat ze voor een Thaise elf helemaal niet klein is 1.80 m., fantastisch figuur, goed gevulde bullen, 1 paar heerlijke flinke tieten en zeker een knappe gezicht beter dan de foto's op haar advertentie.

We hadden al getongd wat in het begin stug , werd later heerlijk sensueel, eerst een massage en dat was niet onaangenaam heel slim is ambient achtergrond muziek. Daarna heerlijk van 69 standjes. Elkaar lekker nilfisken en ze was verkocht van de cumgun. Haar neuk klit was zeker heerlijk een harde midden maat en haar strakke ass pussy licken en tussendoor zuigkracht op haar kring die kreunde ervan en werd boter geil. Voor ik het wist gleed de cumgun heerlijk erin terwijl we geiler met elkaar tongde. Ahhhhh wat een heerlijk asspussy af en toe een tractie op de cumgun waarde ze mijn 2 ronde zaadfabrieken op volle toeren liet draaien. Toen ging ik op haar klit zitten en ze leidde me gelijk op mijn rug. Hmmm heerlijk voelde haat harde klit in aars. Met popper erbij werd haar neuksessie super lekker. Beide handen op haar mooie zwiepen tieten hmmn dat is heerlijke manier om door haar gepaald te worden. Daar houdt ze ook van. Door het spelen van mijn cumgun kreeg zij zin om daar door gepaald te worden. En die harde stoten voelde ik aan mijn spot. Maar goed ze ging doggy positie innemen en liet geilgewillig zich door mijn harde cumgun penetreren. Ahh damn het gekneed van haar ass kutje op mijn stotende cumgun. Met poppers werd nog geiler, pakte haar tieten vast en drukte voorzichtig de cumgun diep in haar Siamese neukgrot. So deep your monstercock and fuck me baby en please cum unside me smeekte ze geil. Snelheid van het licht werden in mijn lichaam overschreden zodat er een flinke lading zaad, diep in haar asspussy gelanceerd werd. Lachend zei ze I don't mean now. Dat werd nog ff een creamie fuck van 10 minuten lang. Bij mijn laatste rim proefde mijn eigen ejaculaat niet, want die zaadsalvo's vlogen daar diepte in. Ik heb me heerlijk vermaakt met haar en ze zei dat ze me de volgende keer wilt volspuiten. Lekker nagetongd, flirtend gesprek en als afsluiter een douche genomen. Vertrok ik voor dit uur plezier, lege zak en 200 euro's minder voldaan de deur. Mij gaat ze zeker zien en voelen. Wat was dat lekker zeg.


Cumgiver
 
Ik was er niet van op de hoogte in welke mate ze bare neukt met klanten, maar ik vermoed zeker met enige regelmaat. Zeker als ze je een beetje leuk vind ;).
Dames die bare aanbieden. Zijn voor mij een absolute no go.

Ik heb Piya (voorheen Bambi) een paar keer ontmoet. Uiteraard hebben we alles safe gedaan en heeft ze bij het neuken iedere keer een condoom gebruikt. Toch baal ik ervan dit te lezen.

Uiteraard zullen veel van de dames die ik in get verleden heb bezocht het af en toe bare met hun klanten doen. Maar ik geef er de voorkeur aan dit dat niet te weten 😉

Overigens: de laatste keer dat ik Piya/Bambi bezocht kwam een enorme penetrante etensgeur mij tegemoet toen ze de deur open deed. De geur stond mi zo tegen dat ik meteen rechtsomkeer heb gemaakt.
 
Ik kwam haar onlangs tegen, herkenbare tattoos, op datingsite Thaifriendly. Op TF heet ze Reya1994 en zegt ze in Amsterdam te wonen en studeren. Mijn contactpogingen lopen vooralsnog, op niks uit.

https://www.thaifriendly.com/et/#!/profile/
Let start with HI . And please have face pics
Hi my name is Reya and 😊I am Trans 😊.I am 27 year old slim smooth Live and work and study in Amsterdam Netherlands. . It will be nice to meet nice new people s maybe for drinks or walking maybe movie or going to bar or club . I am very open mind girl btw .
PS de link hierbij werkt niet helemaal goed, maar als je in de zoekfunctie Reya1994 intikt (of deze kopieert, vindt je haar ook. De TF radar zegt overigens Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na lang aarzelen en balen dat de meeste van mijn favorieten niet in het land zijn/prive ontvangen ben ik naar Piya gereden.

Eenmaal binnen heb ik me uitgekleed en heb eerst een douch genomen. Hierna het financiële gedeelte afgerond en toen mocht ik op bed gaan liggen.
Pzc doet ze goed en heb hier ook goed van genoten, hierna heb ik haar ook gepijpt en ze word goed hard. Ze pakte wat glijmiddel en begon me op hoog tempo te trekken… haar afgekapt en gezegd dat ik wel wou neuken.
Condoom erom en heb haar een kleine 5 minuten geneukt en toen wou ze alweer stoppen omdat ik haar te hard neukte…. Nog nooit mee gemaakt 😂
Ze trok het condoom eraf en ging me weer pijpen opgegeven moment hield ik het niet meer en heb over haar mond en gezicht gespoten.

Ik heb rustig alles in de badkamer schoongemaakt en kreeg nog wat drinken aangeboden.
Piya is een leuke verschijning, helaas kreeg ik het gevoel dat ze me snel de deur uit wou werken want na de daad trok ze haar setje weer aan… toen waren er pas 30 minuten voorbij helaas. Verder is ze best wel aardig alles bij elkaar 45 minuten binnen geweest en €200 lichter ik hou het op een voldoende en denk dat ik niet meer terug ga.
 
@Didyouseeme bedankt voor je bijdrage en dat is een goede aanvulling in deze topic. Mijn ervaring is anders en toch zie ik vergelijkingen.

Ze leid je in begin en dat is prima, vooral als je haar voor de 1x bezoekt is het verstandig om mee te gaan. Je wensen neemt ze zeker mee. Andere vergelijking meette ik toen ik door haar genaaid werd. Ik ben enkel met pre op shemales versatile en merkte dat ze rustig begon en de tempo opvoerde. Ik had door dat ze geneukt wou worden zoals ze me neukte. Wie boven gemiddeld geschapen is doet er goed aan om rustig beginnen. Hard en diepte in gaan deed ik pas op het eind. Toen gaf de poppers denk ik ook een zetje. Ze gaf bij mij aan dat ze me graag weer ziet en daarom ga ik zeker naar haar terug.

@Anal.ist fijn dat je het TF account deelt. Ze staat ook op planetromeo daar is haar profiel naam "YaYa-Ams". Ik had daar haar eerder benaderd en geen reactie ontvangen. Kan te maken hebben dat ze veel berichten binnen krijgen en weinig met een datingapp doen. Planetromeo is ook versoberd voor gratis accounts.

Cumgiver
 
@Anal.ist fijn dat je het TF account deelt. Ze staat ook op planetromeo daar is haar profiel naam "YaYa-Ams". Ik had daar haar eerder benaderd en geen reactie ontvangen. Kan te maken hebben dat ze veel berichten binnen krijgen en weinig met een datingapp doen. Planetromeo is ook versoberd voor gratis accounts.

Cumgiver
Ga ik d'r op PR ook even checken. Het blijft met datingsites zo, dat je echt in de smaak moet vallen toch? Tenzij ze klandizie aan het scoren zijn😁
 
Ik was afgelopen donderdagavond bij haar geweest in Rotterdam. Zelfde locatie waar ik daarvoor was geweest. 200 euro afgerekend en ik kon me even opfrissen en terug in de kamer stond een glas cola klaar.

Ik kreeg eerst een massage en voelde hoe vast vele spieren zat na hectische maanden ging ze er goed mee om. Het relax muziekje op de achtergrond en ze is een bruiner geworden na haar vakantie in Thailand. Na de massage ging ze naast me staan en de cumgun kreeg een lekkere nilfisk beurt en mijn vingers masseerde haar ass pussy, klit en haar lekkere gladde billen. Haar klitje was al aardig op oorlogssterkte gekomen. Toen ging ze op me zitten en de cumgun gleed er blanco in. En geil kreunen dat ze kan hmmmm. Geile van dar standje is dat haar klitje als een helikopter wiek ging zwaaien terwijl harder op de cumgun reed. En yes ze had zin om me te palen. Ik draaide om op mijn buik en voelde dat ze erin kwam. Voor was het makkelijker om op mijn rug te liggen en dat geile Siamese katje weet ook wat rest stoten is, damn ik werd heerlijk door haar gepaald. Daar kwam op gegeven moment een eind aan en vroeg of ik haar staand doggy wilde palen. Een mooi uitnodigend klein kontje kreeg een uitgebreide likbeurt van mij. Zodanig dat de gespannen kringspieren veranderen in zachtjes schaamlippen. Werkt altijd en af en toe op zuigen en dan je tong erin penetreren en mee tongen. Ze werd helemaal geil van en smeekte om mijn cumgun. Daar stond hij in de hoogste acht stand. Eigenlijk is tip voor de ts of anaalseks liefhebbersonder ons. En vooral als je pas flink gepaald bent terwijl je geen pure bottom bent. En ja daar ging de cumgun lekker derin opbouwend stoten, haar heerlijke tieten vastpakken en staand doggy neukend tongen. Ze wou harder dus een andere standje gedaan, maar af toe raakte de cumgun bepaalde plekken in der neukgrot, dat resulteerden in lichte pijn en orgasme bevingen. En bij liggend standje hmmm lekker in haar Siamese neukgrot erin met voor haar een betere opbouw van intensiteit. Ze smeekte om volgespoten worden en zo ontving ze tijdens een harde stoot zaadsalvo's.

Over de date valt weinig aan te merken, dat was super. Voor is de prijs wat nu normaal is mis je toch de oude prijs, maar toen werd er ook 50 extra gevraagd. Dan is het redelijk voor een uur aanwezig te zijn. Het colaatje erbij is heel mooi en ook kunnen douchen in een bad, met lauw water. Dat vond binnen een uur plaats. Het is altijd te betwisten, maar Piya raad ik aan voor TS liefhebbers die zoals ik meer top zijn en als versa kunnen accepteren dat ze meer een bottom is. En het geilste is dat ze als een jong meissie van twintig uit ziet. Na drie dates zeker een aanrader.

Cumgiver
 
Terug
Bovenaan Onderaan