WHEM Sanne - Geile Gangbang in Amsterdam? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas vanmorgen niets meer vernomen, ze zal me de gegevens van de locatie 's morgens door sturen. Nog een berichtje gestuurd maar geen reactie gehad tot op heden van Sanne. Jammer, want het contact verliep juist erg goed, er kan natuurlijk altijd wat tussen zijn gekomen.
 
Afgelopen vrijdag weer geweest, voor de blowbang / bukake, was een erg geile sessie met drie andere mannen en zij in het middelpunt op een kussentje op haar knieën, we werden heerlijk gezogen tot iedereen gespoten had, daarna heeft ze zichzelf op bed nog even verwend als leuk showtje voor de aanwezigen. Herhalingsgevaar 100%.
Ben je alleen bij de blowbang geweest of ook de gangbang?
 
Is het nou 10 juni of 10 juli. 10 juli is namelijk op een zondag. Lekker amateuristisch dit. Als dat een voorteken is hoe de gangbang verloopt dan bedank ik vriendelijk.
10 juni, hij was een week uitgesteld en als ik me niet vergis oorspronkelijk gepland voor afgelopen vrijdag... Dit soort foutjes heb ik al bij menig (zo niet iedere) organisator gezien en staat los van de kwaliteit van het gebodene :)
 
Bericht van Sanne:
Goedenavond.

Alles goed?

Aankomende week organiseer ik een 1 op 1 en een GB. (mocht er voldoende mannen zijn.)

Vrijdag 8 Juli ben ik in het Mercure Hotel City Centre van 14.00 tot 22.00 uur.

Het lijkt me spannend om tussen 16.00 en 17.00 uur een GB met 4 mannen te plannen.

Mocht je tijd en zin hebben, zou ik het heerlijk vinden.

Ik trek me stoute pakje aan voor jou 😉

Let me know x

Aanmelden via: [email protected]
 

Bijlagen

  • IJs Feest Flyer (1).jpg
    IJs Feest Flyer (1).jpg
    203 KB · Weergaven: 33
  • Paars Minimalistisch Techno Feest Flyer (1).jpg
    Paars Minimalistisch Techno Feest Flyer (1).jpg
    239 KB · Weergaven: 33
Bericht van Sanne:
Goedenavond.

Alles goed?

Aankomende week organiseer ik een 1 op 1 en een GB. (mocht er voldoende mannen zijn.)

Vrijdag 8 Juli ben ik in het Mercure Hotel City Centre van 14.00 tot 22.00 uur.

Het lijkt me spannend om tussen 16.00 en 17.00 uur een GB met 4 mannen te plannen.

Mocht je tijd en zin hebben, zou ik het heerlijk vinden.

Ik trek me stoute pakje aan voor jou 😉

Let me know x

Aanmelden via: [email protected]
Ook ontvangen, gaat me niet lukken ivm Bunga Bunga feestje in Antwerpen…
 
Vanwege te weinig animo de vorige keren proberen wij het deze donderdag weer! Gangbang van 12:00 tot 13:30! Aanmelden en info over 1 op 1 contact op nemen met Sanne (email adres op de flyer).
 

Bijlagen

  • GB Flyer 1.jpg
    GB Flyer 1.jpg
    201,6 KB · Weergaven: 68
  • GB Flyer 2.jpg
    GB Flyer 2.jpg
    239,6 KB · Weergaven: 75
EINDELIJK vrijdag bij Sanne geweest! Helaas waren van de 4 aanmeldingen maar 2 opkomen dagen (waarvan ik 1 was), het was dus helaas geen gangbang maar een trio.
Sanne echt prachtige dame, super slank, kleine borstjes en lekker kontje. Heel leuk en gezellig in de omgang ook! En superrrr geil!!!
Voor alles in! Ik ga zeker vaker bezoeken, 1 op1 of met meerdere op 1. Wil nog steeds een een gangbang mee maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan