WHEM Sanne - Geile Gangbang in Amsterdam? 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
EINDELIJK vrijdag bij Sanne geweest! Helaas waren van de 4 aanmeldingen maar 2 opkomen dagen (waarvan ik 1 was), het was dus helaas geen gangbang maar een trio.
Sanne echt prachtige dame, super slank, kleine borstjes en lekker kontje. Heel leuk en gezellig in de omgang ook! En superrrr geil!!!
Voor alles in! Ik ga zeker vaker bezoeken, 1 op1 of met meerdere op 1. Wil nog steeds een een gangbang mee maken :)
Hoe gaat dat op de hotel locatie? Lijkt me niet heel discreet, ik zou me wat ongemakkelijk voelen.
 
Eindelijk ben ik nu in staat om ook iets te schrijven.

Op 18 juli heb ik haar ontmoet voor wat een GB zou worden; hoeveel personen er dan komen opdraven weet zij van tevoren natuurlijk nooit (zeker).
Ik kwam tegelijk met haar bij het hotel aan; ik wist wie zij was omdat we toevallig op dat moment met elkaar aan het bellen waren (ik had haar nog niet eerder (helaas weet ik nu; later (iets) meer) ontmoet)!

Gezellig keuvelend liepen we samen naar binnen, zij checkte in; daarna liepen we samen met nog 1 persoon (een
man🤣) naar de kamer.
Mijn compaan en ik begrepen dat zich drie mannen hadden aangemeld, maar helaas 1 had zich ziek afgemeld (wel netjes van hem; ….. HiHi, jij meelezer weet dat ik JOU bedoel)! Dus : een trio.
Twee keer douchen, terwijl zij alles in gereedheid bracht; daarna ging zij douchen. Het leuke was dat zij zich IN de kamer van haar kleren ontdeed en zodoende zagen wij dus wat Dirk087 in post #30 omschreef; niets aan toe te voegen. Behalve wellicht dat je bij "super slank" niet moet denken aan 'vel over been' en/of 'skinny'.
"Gewoon" een prachtige slanke en leuke dame om te zien (zeker naakt, ahum).

Essentie ….. een prachtige vrouw dus die heel veel toelaat/doet (ze gaf bij ons aan niet te slikken) en zeer actief is, geen afwachtend type.
Daarnaast heeft ze humor, maakt het gezellig en is ze samenvattend een knappe verschijning (met 1 tepelpiercing).

Die billen van haar kan ik (als billenman) zeer waarderen, jammie.
Als ik nu mijn ogen dichtdoe, pfffffff !

Herhalingsgevaar : 1000% (kan dat?; of is het als ik 100% zeg ook duidelijk genoeg?) !
Of dit een GB,
of, vanwege te weinig aanmeldingen/teveel afmeldingen, een trio wordt
DAN WEL dat ik een keer voor 1 op 1 ga staat in de sterren geschreven, maar dat ik haar weer zal zien en ahummen…..dat staat als een paal (!) boven water.


@MODERATOR : is het wat om van de 2 Sanne-recensies er 1 te maken?!

Die andere is :

Morgen Gangbang in Amsterdam met Sanne!
 
Ik kan alleen maar be-amen wat Toemaar44 zegt. Ik had me vorige week vrijdag aangemeld voor een gangbang met Sanne, uiteindelijk kwamen er twee man (inclusief ikzelf), dus deden we een trio. Het was in een hotel, een beetje verwarring over waar we elkaar zouden ontmoeten, en uiteindelijk ontmoette ik Sanne in de lift. Spijkerbroek, wit shirt, mooi en vriendelijk gezicht, prachtig figuur, niet te lang en niet te kort, donkerblond haar tot over haar schouders.

Eenmaal op de kamer was de erotische aktie heerlijk. Sanne neemt speeltjes mee en geniet er zelf ook van. (Jammer dat de batterijen leegraakten...). Gespeeld in allerlei standjes, en Sanne doet lekker mee. Mijn kompaan vulde Sanne's mondje met zaad net voordat er een uur voorbij was, en een dikke tien minuten later spoot ik Sanne's lichaam van navel tot borsten onder, wat Sanne wel geil vond. Daarna nog een kwartier gechilled, en als ik dan toch een puntje van kritiek wil noemen dan is het dat anderhalf uur net even te kort is: ik denk dat we (de mannen) allebei nog wel een keer klaar hadden willen komen, en dat ook gekund hadden als we een half uurtje extra gehad hadden; nu was het einde wat bruut. Maar verder over Sanne niets dan lof.
 
Even gekke vraag met wat ik kan verwachten, doet ze bare of niet

PZC en NzC ?
Even gekke vraag, is Sanne gewoon een Nederlandse meid, Of toch een buitenlandse ?

@jannes1987……haar mailadres staat in de flyers !
En in post #33.
Of stuur een PB naar degene aan wie je een vraag wilt stellen.

Dan kunnen we ons allemaal weer 'beperken' tot recensies.
 
Morgen is Sanne langs de A4 in bij Amsterdam en maandag bij genoeg aanmeldingen op een nog te bepalen locatie in Amsterdam. Mail haar om je aan te melden of voor meer info. Mail adres staat op de flyer die ik gepost hebt ;)!
 
Vandaag is Sanne langs de A4 in bij Amsterdam vanaf 10:00 tot 18:00 met om 13:00 een gangbang! En maandag bij genoeg aanmeldingen op een nog te bepalen locatie in Amsterdam. Mail haar om je aan te melden of voor meer info. Mail adres staat op de flyer ;)!
 
Vanochtend bij Sanne geweest voor een geile gb (beter: trio met nog een andere man) in Amsterdam. Sanne is eerste helft 30 en in de prime van haar sexualiteit (ze is de hele dag geil zeg maar). Ze heeft een fantastisch strak lichaam en is voor heel veel in (anaal, DP bijvoorbeeld). Ze pijpt heerlijk en kan goed deepthroat (beetje afhankelijk van de lengte natuurlijk). Ze heeft een verzameling speeltjes mee, maar ze was vanaf het begin al goed nat.

Bij binnenkomst lekker gedoucht allemaal en ze zorgde voor een hele relaxte sfeer. Op bed heeft ze me heerlijk gepijpt (zc) terwijl de andere man haar lekker vingerde en daarna van achteren begon te neuken (mc). Na een tijdje gewisseld zodat ik haar doggy kon nemen, eerst in haar heerlijke kutje en daarna anaal. Voor haar geen enkele moeite, vindt ze heerlijk zei ze.

Vervolgens heeft de andere gast haar op de rug gelegd met haar hoofd over de rand van het bed zodat ze hem lekker diep kon pijpen en hij haar met veel vingers kon klaar vingeren.

Na een korte pauze heb ik haar op de knietjes op de grond gezet om me heerlijk sloppy klaar te laten pijpen (veel spuug). Lekker over haar borsten heen gekomen, wat een geile vrouw... Daarna hetzelfde met de andere man.

Tenslotte nog relaxed bijgekletst op het bed met zn drieen en helaas weer naar huis moeten vertrekken.

Herhalingskans zeer groot.
 
Vanochtend bij Sanne geweest voor een geile gb (beter: trio met nog een andere man) in Amsterdam. Sanne is eerste helft 30 en in de prime van haar sexualiteit (ze is de hele dag geil zeg maar). Ze heeft een fantastisch strak lichaam en is voor heel veel in (anaal, DP bijvoorbeeld). Ze pijpt heerlijk en kan goed deepthroat (beetje afhankelijk van de lengte natuurlijk). Ze heeft een verzameling speeltjes mee, maar ze was vanaf het begin al goed nat.

Bij binnenkomst lekker gedoucht allemaal en ze zorgde voor een hele relaxte sfeer. Op bed heeft ze me heerlijk gepijpt (zc) terwijl de andere man haar lekker vingerde en daarna van achteren begon te neuken (mc). Na een tijdje gewisseld zodat ik haar doggy kon nemen, eerst in haar heerlijke kutje en daarna anaal. Voor haar geen enkele moeite, vindt ze heerlijk zei ze.

Vervolgens heeft de andere gast haar op de rug gelegd met haar hoofd over de rand van het bed zodat ze hem lekker diep kon pijpen en hij haar met veel vingers kon klaar vingeren.

Na een korte pauze heb ik haar op de knietjes op de grond gezet om me heerlijk sloppy klaar te laten pijpen (veel spuug). Lekker over haar borsten heen gekomen, wat een geile vrouw... Daarna hetzelfde met de andere man.

Tenslotte nog relaxed bijgekletst op het bed met zn drieen en helaas weer naar huis moeten vertrekken.

Herhalingskans zeer groot.
Verslavend is ze! Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn, maar voor de vakere bezoekers, wij zullen elkaar vast en zeker eens tegen komen bij haar ;)!
 
Vanmorgen ook kennis mogen maken met Sanne. Wat een leuke, enthousiaste en uiterst geile dame. Van te voren netjes per mail afgesproken waar ze steeds snel op reageerde.

Voor mij de allereerste keer om sex te hebben met een extra man erbij (geheel hetero). Vooraf opgegeven voor een GB maar vanwege wat afzeggingen werd het dus een trio.

Vanwege alle zenuwen bleef me vriendje een vriendje (moeite met omhoog krijgen) maar Sanne liet het daar niet bij zitten en ging daar zo chill mee om. Wat kan ze pijpen zeg! Wat hierboven al is omschreven sluit ik mij volledig bij aan.
En gelet op het formaat wat de andere man had kan ik beamen dat ze echt heel veel kan hebben😉

Niets is haar te gek. Bij binnenkomst had ze al wat speeltjes klaar gelegd en zelfs een nieuw speeltje meegenomen wat we hebben uitgeprobeerd. Haar woorden "ik ben niet van porselein dus ga lekker jullie gang."

Liggend op bed begon ze mij heerlijk te pijpen waarbij de andere man begonnen met het verkennen van haar lichaam. Uiteindelijk de rollen omgedraaid. We hebben dit nogmaals afgewisseld waarbij Sanne mij zo diep en nat pijpte dat ik het niet lang hield en haar hele mond volspoot.
De andere man nam haar ondertussen nog flink achterlangs.

Na even te hebben opgefrist lag Sanne op had rug met haar hoofd over het bedrand en heeft ze mij super nat en diep gepijpt waarbij ze aanmoedigde om door te stoten in haar mondje. Ondertussen wilde ze steeds meer vingers in haar kutje hebben.. man man wat een sexbeest!

Onze afspraak afgesloten met een sloppy blowjob… slierten spuug liepen uit haar mond wat een heerlijke natte bende.

Sanne is echt een topper en met name liefhebber van sex. Totaal niet het gevoel gehad afgewerkt te worden.. sterker ze heeft me volledig gesloopt😉

Wat Dave Brave omschrijft, herhalingskans zeer groot.
 
Ik ben door meerdere mannen hier benaderd om samen naar Sanne te gaan, ik kan haar vragen of ze zin heeft in een Girlsreview gangbang :)! Ze klaagt vaak over mannen die zich aanmelden en dan niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen (heb ik mij door omstandigheden ook wel eens schuldig aan gemaakt), maar ik denk dat wij hier wel een leuk groepje kunnen verzamelen om haar eens goed onderhanden te nemen :)!
Wie zou hiervoor in zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben door meerdere mannen hier benaderd om samen naar Sanne te gaan, ik kan haar vragen of ze zin heeft in een Girlsreview gangbang :)! Ze klaagt vaak over mannen die zich aanmelden en dan niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen (heb ik mij door omstandigheden ook wel eens schuldig aan gemaakt), maar ik denk dat wij hier wel een leuk groepje kunnen verzamelen om haar eens goed onderhanden te nemen :)!
Wie zou hiervoor in zijn?
Ik heb het aan Sanne voorgesteld en krijg de volgende reactie;

"Ja dat zou super zijn!"
 
Morgen is Sanne van 10:00 tot 18:00 weer in een hotel langs de A4 na bij Schiphol! De gangbang is van 13:00 tot 14:30 . Daarvoor en daarna tijd voor 1 op 1. Email adres op de flyer en haar sexjobs advertentie!
Binnenkort zal ze een gangbang organiseren speciaal voor Girlsreview forum leden. Mag ik hier een aparte post voor maken @admin ?
 
Ik ben door meerdere mannen hier benaderd om samen naar Sanne te gaan, ik kan haar vragen of ze zin heeft in een Girlsreview gangbang :)! Ze klaagt vaak over mannen die zich aanmelden en dan niet komen opdagen of op het laatste moment afzeggen (heb ik mij door omstandigheden ook wel eens schuldig aan gemaakt), maar ik denk dat wij hier wel een leuk groepje kunnen verzamelen om haar eens goed onderhanden te nemen :)!
Wie zou hiervoor in zijn?
Ik doe graag mee 😉
 
Ook ik (zie mijn post #35) ben afgelopen maandag in hetzelfde hotel als Dave Brave (# 47) en Spidey85 (#50) samen met een andere zeer relaxte, aardige gast (GIGA) door haar onderhanden genomen, lees: met haar bezig geweest.
Maar dan in de middag. Dave Brave en Spidey85 waren er 's ochtends.

Ook wij met z'n 2-en hadden dus uiteindelijk een trio (waar we voor een GB hadden ingeschreven).
Eigenlijk (terugkijkend) wel net zo lekker i.v.m. met (nog) meer aandacht van die (samenvattend) echt heerlijke Sanne.

Wat een TOP-vrouw is het toch; jammie!!!

Ik kan alle superlatieven van mijn vorige post en mijn post bij haar rubriek in privé-ontvangst wel weer opnieuw gaan herhalen, maar dat voegt niets toe.

Zo lief, onschuldig op straat, zo een (werkelijk onvoorstelbaar) GIGA-beest op de kamer. ManMan, SUPERRRR.

Heerlijk mens; ga je haar binnenkort zien ... , laat haar dan (ondanks het feit dat ze niet van porselein is, zie post #50)) AUB (!!!) wel een beetje heel.
 
Hi all!
Ik heb zojuist Sanne gesproken! Ze heeft er heel veel zin en zal binnenkort ons vergezellen op dit forum :)!
Ze kan aanstaande woensdag tussen 10:00 en 15:00 of vrijdag tussen 10:00 en 18:00 al de eerste editie van de GirlsReview gangbang met max 5 personen in een hotel in Amsterdam.
Mocht het bevallen en er voldoende man komen opdagen wilt ze de volgende GirlsReview gangbang geven in een AirBNB huisje/appartement met meer mannen!
Dit doet ze speciaal voor ons dus graag alleen opgeven als je daadwerkelijk ook echt kan komen!
Hopelijk tot snel!
Aanmelden kan hier: https://www.girlsreview.nl/threads/...ang-met-sanne-in-amsterdam.19839/#post-329408
Meer info over Sanne hier: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-sanne-_8012423
Groetjes,
Dirk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan