ik ben een lekker wijf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hebben meerdere wandelaars, "fans" ?
er zijn hier een paar sufferds , die denken , dat je schijnbaar automatisch een dvp bent en een afspraak met je willen...
ze reageren op je avatar... hebben
meer medewandelaars hier last van ?
Ik waarschuw elders soms voor een oplichter. Geen idee wat ze wel en niet lezen, maar er zijn mannen bij die doodleuk vragen of ze met me kunnen afspreken.. Kennelijk is het woord oplichter voor ze op meerdere manieren uit te leggen of er wordt overheen gelezen.
 
En jawel, ik heb er weer een te pakken. Krijg het volgende bericht via PM:

Hou je van een man die je voeten geil vind?

Geil op nylon kousen en hakken. Fucking geil


MIsschien mijn avatar toch maar eens wisselen voor een foto van Ron Jeremy....... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Krijg toch het idee dat het IQ van sommige leden hier niet heel hoog is.
 
Kijk naar je foto en naar je naam, je zou zomaar een vrouw kunnen zijn.
Komen we weer aan bij 'niet lezen'. Als je niet jou profiel of bijdragen leest, dan is je vergissen vrij groot.

Zal mij niets verbazen dat degene die jou dat bericht stuurde, denkt dat jij een meid bent.
 
Het lastig vallen van leden per DM is ook not done. Indien je beledigingen/vunzige voorstellen krijgt, kan/mag je deze altijd rapporteren, dan bekijken we dit ffe :)
Hij valt me niet lastig. En als hij weer reageert, zal ik hem wel even uit zijn natte droom helpen. Kan gebeuren en zoals @JokePrive schrijft: hij is nieuw, leest niet en denkt dat ik Ashlynn Brooke ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan