Ik durf niet te daten met een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De leden maakten ook gebruik van een vernuftig financieel mechanisme. Een van de belangrijkste methoden was het geld fysiek transporteren vanuit verschillende Europese landen naar Albanië. Daarvoor deed de bende een beroep op buschauffeurs.

Door het geld op die manier te versluizen, vermeed de groep tracering via banken. De chauffeurs moesten ook kleinere grensovergangen gebruiken om douanecontroles te ontlopen.

Daarnaast maakten ze ook gebruik van een informeel systeem, bekend als hawala of token. Grote bedragen circuleren via een keten van tussenpersonen, opnieuw om de tussenkomst van banken te vermijden. Een aanzienlijk deel van de winst werd op die manier doorgesluisd naar Bolivia.zo'n honderden miljoenen euro's aan contant geld werd witgewassen.

Aan degene die dit topic starte hierbij de oplossing vraag geld aan een Albanees,krijg je geen vraag van de bank 😂

Hangt ervan af wat je in de buurt noemt. In België moet je soms meerdere km rijden om nog een automaat te vinden. Beloofd werd dat er nieuwe automaten zullen komen gemakkelijker bereikbaar. Maar + drie km zal geen uitzondering zijn.
Het gaat ook zeker niet op voor heel Nederland. Het was in eerste instantie dan ook een reactie op Knightrider, die zit binnen de ring van Amsterdam en daar is het echt geen probleem. Ik neem aan dat het in de andere grote steden ook geen probleem is, maar daar ben ik zelf minder bekend.

Wat een onzin vraag. Ik kan bijna niet geloven dat dit een serieus probleem voor je is.

Onze overheid adviseert ons momenteel om cash geld in huis te halen. Dit om bij eventuele calamiteiten in het digitale betalingsverkeer iets te kunnen kopen.
En denk jij dan werkelijk dat een bankinstelling jou gaat vragen waarom jij cash geld pint? Kom terug op aarde zeg. Pin geld, zoek een lekkere dame, bezoek haar, doe je warme interne donatie bij haar en deel je ervaring met ons.
Applaus verzekert !

Alvast veel plezier gewenst.

Stel hier je vraag maar.

Ja, voor als de stroom uitvalt (zoals in Spanje en Portugal) voor als de geldautomaten zijn gehackt etc.
Niet alleen voor stroomuitval. Wat dacht je van computer- en netwerk hackingen waardoor de systemen voor langere tijd stil kunnen komen te liggen (of gelegd worden). Of enig ander voorval waardoor er plots een rush op de geldautomaten plaatsvindt en die binnen de kortste keren leeg zijn. Een staking van de geldcouriers waardoor de automaten niet meer (of tijdig) aangevuld worden. En nog zoveel meer.

Nou, er is echt geen bank die vragen stelt als je een paar honderd euro opneemt uit de automaat.
Dat is inderdaad meer iets voor een overheid, die met graagte volgt wat de burger zoal doet met diens geld.
Al hebben we hier nog geen Chinese toestanden, de mensen in deze regio maken het de overheid wel steeds makkelijker door alles met PIN te betalen. Want al zal de bank het geen donder uitmaken waar je je geld aan besteed, ze zijn wèl de verstrekker van gegevens als een overheidsdienst ernaar vraagt.
(Of zijn zelfs verplicht geld over te boeken als iemand zijn boete niet betaalt)

Nou dit topic loopt als een tierelier!
Alles is wel gezegd inmiddels.
Zelf denk ik dat het echt voor Nederland van toepassing is.
Volgens mij schrikken ze in België ook veel minder van biljetten van 200 en 500.

Dat is inderdaad meer iets voor een overheid, die met graagte volgt wat de burger zoal doet met diens geld.
Al hebben we hier nog geen Chinese toestanden, de mensen in deze regio maken het de overheid wel steeds makkelijker door alles met PIN te betalen. Want al zal de bank het geen donder uitmaken waar je je geld aan besteed, ze zijn wèl de verstrekker van gegevens als een overheidsdienst ernaar vraagt.
(Of zijn zelfs verplicht geld over te boeken als iemand zijn boete niet betaalt)
Nog meer van Tech-bedrijven die de wereld inmiddels al ongeveer besturen. Eerst achterhalen waaraan je graag je geld besteedt en vervolgens sturen waaraan je je geld zal gaan besteden. Vrije keus is al illusie geworden en de best getrainde AI zijn we al zelf.

Nou, om een helder voorbeeld te geven.

Als jij in februari 20.000 euro van iemand leent en dat in november weer teugbetaalt, zou je feitelijk 900 euro (6%) rente moeten betalen over die lening.
Doe je dat niet dan wordt het gezien als schenking (20.000 - 2.690 belastingvrij is 17.310 is 1.731 euro schenkbelasting).
Zo zijn de regels van de belastingdienst.

Maar aangezien de belastingdienst niet in je afschriften gaat lopen wroeten wordt er alleen gekeken naar het saldo op 1 januari van jaar x en op 31 december van datzelfde jaar.
Als daar geen idiote verschillen in zitten kraait er geen haan naar en kun je dus gratis geld lenen. Ook al mag het eigenlijk niet.

Tot zover de intense bemoeienis van de overheid met jouw financiële wandel en handel.

Nou, om een helder voorbeeld te geven.

Als jij in februari 20.000 euro van iemand leent en dat in november weer teugbetaalt, zou je feitelijk 900 euro (6%) rente moeten betalen over die lening.
Doe je dat niet dan wordt het gezien als schenking (20.000 - 2.690 belastingvrij is 17.310 is 1.731 euro schenkbelasting).
Zo zijn de regels van de belastingdienst.

Maar aangezien de belastingdienst niet in je afschriften gaat lopen wroeten wordt er alleen gekeken naar het saldo op 1 januari van jaar x en op 31 december van datzelfde jaar.
Als daar geen idiote verschillen in zitten kraait er geen haan naar en kun je dus gratis geld lenen. Ook al mag het eigenlijk niet.

Tot zover de intense bemoeienis van de overheid met jouw financiële wandel en handel.
En heb je ondertussen de durf gehad om te daten met een sexwerker , en je hebt een goeie gekozen , dat neemt geen 1 overheid, Chinees of Techbedrijf je meer af.

Ik wil beginnen met daten met sekswerkers, alleen durf ik het niet zo goed. Wat houdt me tegen? Simpel gezegd de angst op privacyschending en veel gedoe met je bank. Er gaan heel veel verhalen rond van mensen die bijv. te maken krijgen met vragen van hun bank of zelfs bankblokkades. Contant geld opnemen om anoniem te blijven kan, maar ook dit verhoogd het risico op vragen of blokkades. Stel dat je daarna eerlijk zou zijn en zou toegeven dat dit voor betaalde seks is, dan is de kans groot dat je op zoek kan gaan naar een andere bank. Je bent dan als klant een te groot risico voor de bank. Dit houdt me dus tegen om mijn eerste afspraak in te plannen en daarom heb ik dit nooit gedaan.

Is er een manier om dit te doen, waarbij een bank je niks kan maken? Dus waarbij je eerlijk kan zijn bij eventuele vragen en je rekening kan behouden?

Zonder die zekerheid begin ik er niet aan.
Geen idee welke bedragen je wilt gaan uitgeven aan een dvp, maar als ik jou was, dan zou ik "normaal" beginnen. Dat betekent dus dat je voor een uurtje (?) maximaal €250 uit gaat geven. Hoe kun je dit het beste aanpakken?

1. Je betaalt met je betaalpas, het hele bedrag in 1 keer. Geen bank die zich daar druk om gaat maken, ook al is het voor jou de eerste keer dat je €250 met je betaalpas hebt betaald.

2. Je haalt die €250 uit een geldautomaat. Dit doe je in 1x of als je het fijner vind, doe je dit in 5 keer. Geen bank die dat verdacht gedrag gaat vinden.

Zelf ben ik benieuwd naar welke bedragen je gewend bent om uit een geldautomaat te halen. Als dat €20 is, dan moet je misschien wel op 13 verschillende dagen die €20 pinnen. Als je van plan bent om 1x per maand een date met een dvp te plannen, moet dit geen probleem zijn. Heb je tegelijk op 13 dagen een leuke wandeling/fietsritje in het vooruitzicht en wat beweging voor een mens is nooit verkeerd!

Zelf ben ik benieuwd naar welke bedragen je gewend bent om uit een geldautomaat te halen. Als dat €20 is, dan moet je misschien wel op 13 verschillende dagen die €20 pinnen. Als je van plan bent om 1x per maand een date met een dvp te plannen, moet dit geen probleem zijn. Heb je tegelijk op 13 dagen een leuke wandeling/fietsritje in het vooruitzicht en wat beweging voor een mens is nooit verkeerd!
En... als je echt lang genoeg zoekt... vind je dus ook die automaat... die briefjes van 5,- distribueert!

Terug
Bovenaan Onderaan