Ik durf niet te daten met een sekswerker

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De leden maakten ook gebruik van een vernuftig financieel mechanisme. Een van de belangrijkste methoden was het geld fysiek transporteren vanuit verschillende Europese landen naar Albanië. Daarvoor deed de bende een beroep op buschauffeurs.

Door het geld op die manier te versluizen, vermeed de groep tracering via banken. De chauffeurs moesten ook kleinere grensovergangen gebruiken om douanecontroles te ontlopen.

Daarnaast maakten ze ook gebruik van een informeel systeem, bekend als hawala of token. Grote bedragen circuleren via een keten van tussenpersonen, opnieuw om de tussenkomst van banken te vermijden. Een aanzienlijk deel van de winst werd op die manier doorgesluisd naar Bolivia.zo'n honderden miljoenen euro's aan contant geld werd witgewassen.

Aan degene die dit topic starte hierbij de oplossing vraag geld aan een Albanees,krijg je geen vraag van de bank 😂

Hangt ervan af wat je in de buurt noemt. In België moet je soms meerdere km rijden om nog een automaat te vinden. Beloofd werd dat er nieuwe automaten zullen komen gemakkelijker bereikbaar. Maar + drie km zal geen uitzondering zijn.
Het gaat ook zeker niet op voor heel Nederland. Het was in eerste instantie dan ook een reactie op Knightrider, die zit binnen de ring van Amsterdam en daar is het echt geen probleem. Ik neem aan dat het in de andere grote steden ook geen probleem is, maar daar ben ik zelf minder bekend.

Nu we toch op het onderwerp van sekswerk zitten en dit topic heel veel reacties krijgt, welke dvp is geschikt voor een eerste date? Graag iemand die of thuis ontvangt of in een privéhuis. Regio heel NL zeg maar.

Terug
Bovenaan Onderaan