Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jamiejames89

Newbie
22
15/06/22
22
7
Vandaag probeerde ik af te spreken met een latina dvp, en werdt na mijn eerste bericht geblokkeerd.

Ik probeerde een aantal andere latinas uit de regio en werd uit eindelijk terug gebelt (videobellen) eerst werd er aan mij gevraagt waarom ik al die dames benaderd; ik leg uit dat ik geil ben en niemand reageert dus, dus moet wel iedereen proberen haha. Uiteindelijk legt zij me uit dat ik geregistreerd sta als politie agent. Uhh wtf ? " ja wij vertrouwen je niet. Je staat geregistreerd en ik zie dat je een hartstikke knappe man bent dus leg mij uit wat je komt doen… ja sorry hoor nou sta ik met me kop geregistreerd als politie agent dus kan de latijnse dames niet meer benaderen
 
Vandaag probeerde ik af te spreken met een latina dvp, en werdt na mijn eerste bericht geblokkeerd.

Ik probeerde een aantal andere latinas uit de regio en werd uit eindelijk terug gebelt (videobellen) eerst werd er aan mij gevraagt waarom ik al die dames benaderd; ik leg uit dat ik geil ben en niemand reageert dus, dus moet wel iedereen proberen haha. Uiteindelijk legt zij me uit dat ik geregistreerd sta als politie agent. Uhh wtf ? " ja wij vertrouwen je niet. Je staat geregistreerd en ik zie dat je een hartstikke knappe man bent dus leg mij uit wat je komt doen… ja sorry hoor nou sta ik met me kop geregistreerd als politie agent dus kan de latijnse dames niet meer benaderen
Is dit nu een belediging of een compliment voor jou ? :))
 
Vandaag probeerde ik af te spreken met een latina dvp, en werdt na mijn eerste bericht geblokkeerd.

Ik probeerde een aantal andere latinas uit de regio en werd uit eindelijk terug gebelt (videobellen) eerst werd er aan mij gevraagt waarom ik al die dames benaderd; ik leg uit dat ik geil ben en niemand reageert dus, dus moet wel iedereen proberen haha. Uiteindelijk legt zij me uit dat ik geregistreerd sta als politie agent. Uhh wtf ? " ja wij vertrouwen je niet. Je staat geregistreerd en ik zie dat je een hartstikke knappe man bent dus leg mij uit wat je komt doen… ja sorry hoor nou sta ik met me kop geregistreerd als politie agent dus kan de latijnse dames niet meer benaderen
Alsof alleen lelijke mannen wandelen😂. Integendeel 😉
 
Is dit nu een belediging of een compliment voor jou ? :))

Haha niet slim van je om op te nemen. Daar is nu zeker een screenshot van gemaakt ja. Je had ook ff een nieuw prepaid simkaartje kunnen kopen.
Haha, dat vind ik niet zo erg. Heb niets te verbergen. Vind het meer kloten dat ik nou niet kan afspreken

Is dit nu een belediging of een compliment voor jou ? :))
Geen idee 😂

Stiekem hoop ik nou dat mijn foto rond circuleert in de latina dvp gemeenschap. Kunnen de dames die mij wel kennen beamen dat ik geen agent ben😂
 
... dat ik geen agent ben
Jaja, dat zeggen alle agenten! 😉

Maar goed, beter dat je zo op de lijst staat dan dat je er op staat omdat ze denken dat je dames mishandeld hebt.

Klinkt als een dame die je niet zo leuk vond en je zo probeert te naaien, zodat je niet meer kunt naaien.

Ik snap dat soort lijsten op zich wel, maar het lijkt me stug dat er ook maar enige controle op is. Hoor en wederhoor.

Plus als je er eenmaal op staat kom je er waarschijnlijk ook niet meer vanaf. Of je moet een dame hebben die jou echt kent.
 
En hoe zit dat hier dan met al die recensies over de dames?
Dit vind ik dus ook wel een dingetje. Toevallig vertelde een klant me ooit dat hij recensies over me had gelezen anders wist ik niet eens van het bestaan af. Als dvp kun je hier gewoon reageren op de recensies/reacties wat wel fijn is, mits je er vanaf weet, anders leest men ook alleen de kant van de klant zonder perspectief van de dvp. Maar kan me voorstellen dat het voor een man die op een lijst komt te staan terwijl hij niets verkeerd heeft gedaan en zich niet kan verweren wel heel vervelend is. Naar mijn weten kunnen de mannen daar ook niets tegen doen. Ik zet iemand echt alleen op de lijst als hij niet is komen opdagen zonder bericht, als hij echt verbaal respectloos is via de app of overduidelijk alleen wilt geilen via app. Maar als een dame gewoon pissig is en kwaad wilt kan ze je er ook gewoon opzetten en een reden bedenken. Dat is wel kwalijk. Geen idee hoe vaak dat echt gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik dus ook wel een dingetje. Toevallig vertelde een klant me ooit dat hij recensies over me had gelezen anders wist ik niet eens van het bestaan af. Als dvp kun je hier gewoon reageren op de recensies/reacties wat wel fijn is, mits je er vanaf weet, anders leest men ook alleen de kant van de klant zonder perspectief van de dvp. Maar kan me voorstellen dat het voor een man die op een lijst komt te staan terwijl hij niets verkeerd heeft gedaan en zich niet kan verweren wel heel vervelend is. Naar mijn weten kunnen de mannen daar ook niets tegen doen. Ik zet iemand echt alleen op de lijst als hij niet is komen opdagen zonder bericht, als hij echt verbaal respectloos is via de app of overduidelijk alleen wilt geilen via app. Maar als een dame gewoon pissig is en kwaad wilt kan ze je er ook gewoon opzetten en een reden bedenken. Dat is wel kwalijk. Geen idee hoe vaak dat echt gebeurt.
Ik ben ook wel eens op een lijst gekomen omdat ik een paar uur van tevoren de date had gecancelled. Kut. Maar je kan er toch niks aan doen. Gelukkig had ik al leuke vaste contactjes van daarvoor en gewoon ff een nieuw nummer genomen voor nieuwe contacten.
 
Vandaag probeerde ik af te spreken met een latina dvp, en werdt na mijn eerste bericht geblokkeerd.

Ik probeerde een aantal andere latinas uit de regio en werd uit eindelijk terug gebelt (videobellen) eerst werd er aan mij gevraagt waarom ik al die dames benaderd; ik leg uit dat ik geil ben en niemand reageert dus, dus moet wel iedereen proberen haha. Uiteindelijk legt zij me uit dat ik geregistreerd sta als politie agent. Uhh wtf ? " ja wij vertrouwen je niet. Je staat geregistreerd en ik zie dat je een hartstikke knappe man bent dus leg mij uit wat je komt doen… ja sorry hoor nou sta ik met me kop geregistreerd als politie agent dus kan de latijnse dames niet meer benaderen
Ik heb het hier al eerder uitgelegd ze maken altijd een screenshot van je gezicht. Dat doen ze omdat ze 100% willen weten dat als je de volgende keer belt ze met een gewone klant te maken hebben. Ze bewaren je nummer en het screenshot van je gezicht en delen die met hun handlangers bookers. Nog een reden is waarom ze videobellen is om zeker te weten of ze niet met een agent te maken hebben, een agent zal namelijk nooit videobellen anders verraad hij zichzelf. De meeste dvp's zullen trouwens niet videobellen want ze weten dat sommige klanten dat eigenlijk niet willen vanwege privacy redenen. Het zijn meestal de paranoïde dvp's die dat doen omdat ze erg bang zijn om opgepakt te worden omdat ze hier illegaal verblijven en werken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel eens op een lijst gekomen omdat ik een paar uur van tevoren de date had gecancelled. Kut. Maar je kan er toch niks aan doen. Gelukkig had ik al leuke vaste contactjes van daarvoor en gewoon ff een nieuw nummer genomen voor nieuwe contacten.
Als je het laat weten is dat ook een ander verhaal dan dat je niet komt opdagen/mij voor niks ergens heen laat rijden en niks laat horen meer. Uiteraard is afzeggen geen reden tot plaatsing op de lijst.

Ik heb het hier al eerder uitgelegd ze maken altijd een screenshot van je gezicht. Dat doen ze omdat ze 100% willen weten dat als je de volgende keer belt ze met een gewone klant te maken hebben. Ze bewaren je nummer en het screenshot van je gezicht en delen die met hun handlangers bookers. Nog een reden is waarom ze videobellen is om zeker te weten of ze niet met een agent te maken hebben, een agent zal namelijk nooit videobellen anders verraad hij zichzelf. De meeste dvp's zullen trouwens niet videobellen want ze weten dat sommige klanten dat eigenlijk niet willen vanwege privacy redenen. Het zijn meestal de paranoïde dvp's die dat doen omdat ze zo bang zijn om opgepakt te worden.
Ik videobel altijd. Niet omdat ik paranoïde ben maar omdat ik ten eerst wil dat iemand mijn gezicht eerst ziet en kan bepalen of hij me ziet zitten en ten tweede omdat ik graag wil zien hoe iemand overkomt en of iemand een normaal gesprek kan hebben. Klinkt voor sommigen misschien overdreven maar op deze manier heb ik wel altijd fijne dates gehad en nog geen enge dingen meegemaakt. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit maar voor mij werkt het tot nu toe goed en fijn zo.
 
Als je het laat weten is dat ook een ander verhaal dan dat je niet komt opdagen/mij voor niks ergens heen laat rijden en niks laat horen meer. Uiteraard is afzeggen geen reden tot plaatsing op de lijst.
had om 10 uur afgebeld voor een date die om 17u zou doorgaan. Ik denk dat ze niet zo goed in haar vel zat en dan moet er iemand boeten natuurlijk. Ik gebruik meestal wel dat nummer nog om te daten, en als ze dan afzeggen met de reden dat het nr erop staat en ze staan me toch aan dan stuur ik even later met men ander nummer. Best wel grappig nog. Meest grappige anekdote was nog dat ik op een date met een dame begon over de lijst. En dat ze dan zei, ja heb er onlangs nog iemand voor afgewimpeld die erop stond. Terwijl ik daar dan gewoon zat. Alleen al voor dat soort entertainment zou ik al betalen.
 
Dit vind ik dus ook wel een dingetje. Toevallig vertelde een klant me ooit dat hij recensies over me had gelezen anders wist ik niet eens van het bestaan af. Als dvp kun je hier gewoon reageren op de recensies/reacties wat wel fijn is, mits je er vanaf weet, anders leest men ook alleen de kant van de klant zonder perspectief van de dvp. Maar kan me voorstellen dat het voor een man die op een lijst komt te staan terwijl hij niets verkeerd heeft gedaan en zich niet kan verweren wel heel vervelend is. Naar mijn weten kunnen de mannen daar ook niets tegen doen. Ik zet iemand echt alleen op de lijst als hij niet is komen opdagen zonder bericht, als hij echt verbaal respectloos is via de app of overduidelijk alleen wilt geilen via app. Maar als een dame gewoon pissig is en kwaad wilt kan ze je er ook gewoon opzetten en een reden bedenken. Dat is wel kwalijk. Geen idee hoe vaak dat echt gebeurt.

Hebben die lijsten eigenlijk een reputatie-systeem, en plus/min vinkjes ofzo ?

Misschien denk ik te complex, maar ik kan me voorstellen dat dames die een lijst gebruiken niet iedere meldster even serieus nemen.

"Oh, melding door Anita ? Kreeg zeker weer geen fooi en wil d'r klant nu pesten"
vs
"Als zelfs Ivy 'm onaangenaam vond wil ik die zeker niet"

Of dat (andere) dames kunnen stellen dat hun ervaring met meneer X wel positief is .

Analoog dus aan de recensies - sommige recensenten hecht je (ik) waarde aan, andere gaan met een schep zout, en zeker als ze negatief waren over een dame waar voor mij niks mis mee was (of mis mee ging).

En afgezien van een specifieke recensent - 1 negatief en tien positief , dan denk je ook dat die ene wel aan de klant gelegen zal hebben.

Of is het niet zo uitgebreid ?
Als het aanbod voor de dames erg ruim is, en maar een klein percentage klanten uberhaupt op een lijst staat hebben zij weinig last van een lijst die ietwat vervuild is met valse meldingen.

Maar als het minder druk is, en ze best wat omzet laten lopen "want staat op de lijst" zal er toch de behoefte zijn om wat scherper te kijken of iemand op de lijst er misschien onterecht op staat.
 
had om 10 uur afgebeld voor een date die om 17u zou doorgaan. Ik denk dat ze niet zo goed in haar vel zat en dan moet er iemand boeten natuurlijk. Ik gebruik meestal wel dat nummer nog om te daten, en als ze dan afzeggen met de reden dat het nr erop staat en ze staan me toch aan dan stuur ik even later met men ander nummer. Best wel grappig nog. Meest grappige anekdote was nog dat ik op een date met een dame begon over de lijst. En dat ze dan zei, ja heb er onlangs nog iemand voor afgewimpeld die erop stond. Terwijl ik daar dan gewoon zat. Alleen al voor dat soort entertainment zou ik al betalen.
Als iemand met een legitieme reden op de lijst staat en die probeert dan met een ander nr te daten vind ik dat niet heel grappig en zelfs eng. Er zijn namelijk ook genoeg meldingen van geweld en wanbetalers. Die mannen moeten gewoon geweerd worden. Snap dat als je er voor een flut reden op staat dat je de grap ervan kan inzien maar het aantal heftige meldingen die ik iets te vaak voorbij zie komen bewijst wel dat die lijst ook hard nodig is.

Hebben die lijsten eigenlijk een reputatie-systeem, en plus/min vinkjes ofzo ?

Misschien denk ik te complex, maar ik kan me voorstellen dat dames die een lijst gebruiken niet iedere meldster even serieus nemen.

"Oh, melding door Anita ? Kreeg zeker weer geen fooi en wil d'r klant nu pesten"
vs
"Als zelfs Ivy 'm onaangenaam vond wil ik die zeker niet"

Of dat (andere) dames kunnen stellen dat hun ervaring met meneer X wel positief is .

Analoog dus aan de recensies - sommige recensenten hecht je (ik) waarde aan, andere gaan met een schep zout, en zeker als ze negatief waren over een dame waar voor mij niks mis mee was (of mis mee ging).

En afgezien van een specifieke recensent - 1 negatief en tien positief , dan denk je ook dat die ene wel aan de klant gelegen zal hebben.

Of is het niet zo uitgebreid ?
Als het aanbod voor de dames erg ruim is, en maar een klein percentage klanten uberhaupt op een lijst staat hebben zij weinig last van een lijst die ietwat vervuild is met valse meldingen.

Maar als het minder druk is, en ze best wat omzet laten lopen "want staat op de lijst" zal er toch de behoefte zijn om wat scherper te kijken of iemand op de lijst er misschien onterecht op staat.
Je kunt het nr invoeren en zien of er meldingen zijn. Als je zelf een melding doet kun je de reden invullen. Soms zie je meerdere meldingen met vaak dezelfde reden, dan kun je verwachten dat het wel aardig klopt. Als er maar 1 melding is ga ik soms het gesprek alsnog wel aan om te vragen naar de andere kant van het verhaal
 
Hebben die lijsten eigenlijk een reputatie-systeem, en plus/min vinkjes ofzo ?

Misschien denk ik te complex, maar ik kan me voorstellen dat dames die een lijst gebruiken niet iedere meldster even serieus nemen.

"Oh, melding door Anita ? Kreeg zeker weer geen fooi en wil d'r klant nu pesten"
vs
"Als zelfs Ivy 'm onaangenaam vond wil ik die zeker niet"

Of dat (andere) dames kunnen stellen dat hun ervaring met meneer X wel positief is .

Analoog dus aan de recensies - sommige recensenten hecht je (ik) waarde aan, andere gaan met een schep zout, en zeker als ze negatief waren over een dame waar voor mij niks mis mee was (of mis mee ging).

En afgezien van een specifieke recensent - 1 negatief en tien positief , dan denk je ook dat die ene wel aan de klant gelegen zal hebben.

Of is het niet zo uitgebreid ?
Als het aanbod voor de dames erg ruim is, en maar een klein percentage klanten uberhaupt op een lijst staat hebben zij weinig last van een lijst die ietwat vervuild is met valse meldingen.

Maar als het minder druk is, en ze best wat omzet laten lopen "want staat op de lijst" zal er toch de behoefte zijn om wat scherper te kijken of iemand op de lijst er misschien onterecht op staat.
Of gewoon andere dames die bv wel een goede ervaring hebben met die persoon dat ze dan ook een positieve melding kunnen maken als tegenbericht.
 
Dit vind ik dus ook wel een dingetje. Toevallig vertelde een klant me ooit dat hij recensies over me had gelezen anders wist ik niet eens van het bestaan af. Als dvp kun je hier gewoon reageren op de recensies/reacties wat wel fijn is, mits je er vanaf weet, anders leest men ook alleen de kant van de klant zonder perspectief van de dvp. Maar kan me voorstellen dat het voor een man die op een lijst komt te staan terwijl hij niets verkeerd heeft gedaan en zich niet kan verweren wel heel vervelend is. Naar mijn weten kunnen de mannen daar ook niets tegen doen. Ik zet iemand echt alleen op de lijst als hij niet is komen opdagen zonder bericht, als hij echt verbaal respectloos is via de app of overduidelijk alleen wilt geilen via app. Maar als een dame gewoon pissig is en kwaad wilt kan ze je er ook gewoon opzetten en een reden bedenken. Dat is wel kwalijk. Geen idee hoe vaak dat echt gebeurt.
Mijn recensies zijn natuurlijk altijd een weergave van hoe ik het hele gebeuren ervaren heb... Duidelijk subjectief dus!
Maar... het gaat ook vaak over DVP's die hier al besproken/actief zijn... en die kunnen, als ze dat willen, dus wel degelijk reageren.
 
En hoe zit dat hier dan met al die recensies over de dames?
@Iorek die zijn hier openbaar inzichtelijk met de mogelijkheid tot hoor en wederhoor. Niet altijd perfect maar 100 keer beter dan die keer dat ik bij toeval meekreeg dat een labiele dame mij achter m'n rug om van van alles had beschuldigd.
 
1. Er zijn mannen die worden afgewezen en dan gif gaan spuien, totale leugens en overdrijving.
2. Ja want die zitten er bij bij een date. En bovendien doen ze niks met een melding. Zijn erg zelfingenomen.
Ik volg je erin dat recensies net als meldingen op een zwarte lijst niet na te checken zijn. In beide gevallen moet je dus vertrouwen op de eerlijkheid van de andere.
 
1. Er zijn mannen die worden afgewezen en dan gif gaan spuien, totale leugens en overdrijving.
2. Ja want die zitten er bij bij een date. En bovendien doen ze niks met een melding. Zijn erg zelfingenomen.
Gif, leugens en overdrijving gelden ook voor de zwarte lijsten van de dames.

Nogmaals, hier is tenminste de MOGELIJKHEID tot hoor en wederhoor. Dat geldt voor die zwarte lijsten niet.
 
Gif, leugens en overdrijving gelden ook voor de zwarte lijsten van de dames.

Nogmaals, hier is tenminste de MOGELIJKHEID tot hoor en wederhoor. Dat geldt voor die zwarte lijsten niet.
Sommige dames zetten je zonder reden op de zwarte lijst. Als je alleen al vraagt naar de mogelijkheden en de daarbij horende prijs is dat voor sommige dames al voldoende. Als zij geen prijs achter hun extra's zetten is dat niet mijn schuld dus natuurlijk zal ik vragen moeten stellen, want je wil bij aankomst niet voor verrassingen komen te staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ging eens rechtstreeks van een klus naar een voetbalwedstrijd in de Kuip en had de veiligheidsschoenen nog aan. Ik heb moeten lullen als Brugman dat ik geen agent was. Kennelijk lopen undercover agenten bij dat soort gelegenheden altijd met stevig schoeisel rond.
Zo makkelijk word je dus aangezien voor agent. Misschien had TS een opvallend bluetooth oortje in toen hij een keer naar een DVP ging??
 
Ik ging eens rechtstreeks van een klus naar een voetbalwedstrijd in de Kuip en had de veiligheidsschoenen nog aan. Ik heb moeten lullen als Brugman dat ik geen agent was. Kennelijk lopen undercover agenten bij dat soort gelegenheden altijd met stevig schoeisel rond.
Zo makkelijk word je dus aangezien voor agent. Misschien had TS een opvallend bluetooth oortje in toen hij een keer naar een DVP ging??
Zelfs als je een pet draagt heb je de kans dat je afgewezen wordt. Ze geven je een verkeerd adres en kijken dan van ver of je er betrouwbaar uitziet, als ze dan vinden dat je er verdacht uitziet laten ze niks meer van zich horen. Ze hebben aan klanten geen gebrek zelfs met de huidige prijzen, ze kunnen het zich dus veroorloven om klanten te weigeren want er zijn altijd wel een paar debielen die 200 euro op een dag willen betalen.
 
Laatst bewerkt:
Legaal als je netjes belasting betaald en ingeschreven staat in een gemeente. ik kan je vertellen dat de meeste dvp's dat niet zijn dan is het niet legaal meer maar illegaal en dat weten de dvp's maar al te goed.
Dat lijkt me meer het terrein van de Belastingdienst en de dienst Handhaving van de gemeente. En werkvergunningen zijn het terrein van de arbeidsinspectie.
De agent die hen narigheid kan bezorgen is er vaak eentje van de Vreemdelingenpolitie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan