Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En die lijsten die DVP's hebben, zijn dat dan afgeschermde lijsten of zo? Zitten zij dan in een speciale Telegram-groep van alleen maar DVP's? Dit maakt me wel nieuwsgierig.
We hebben zelf geen lijsten. We zien ook geen hele lijst met nummers ofzo je kunt alleen het nummer invoeren van een potentiële klant en dan komen er wel of geen meldingen naar voren. Er is dus niet een letterlijke lijst met nrs die we zien. Ook geen adressen of iets dergelijks.
Tenminste niet dat ik weet dan. Geen idee of er telegram of app groepen zijn, ik heb daar zelf nog niet van gehoord.
 
Zelf vind ik het prima dat er lijsten bestaan. Dames hebben niks aan drooggeilers, nieuwsgierigen, sexappers, fakers en allerlei instanties. Ook niet aan pubers die zich vervelen.

Ik hoor weleens dat dames veel last hebben van fake afspraken en van mannen die veel vragen stellen maar na weken nog nooit zijn geweest.

Heel goed dat ze aan zelfbescherming doen. Als je normaal appt of belt en vervolgens gewoon komt voor sex dan is er niks aan de hand en kom je nooit op een foutemannenlijst.
 
Gif, leugens en overdrijving gelden ook voor de zwarte lijsten van de dames.

Nogmaals, hier is tenminste de MOGELIJKHEID tot hoor en wederhoor. Dat geldt voor die zwarte lijsten niet.
Ik heb een tijdje terug hier al een aantal lijsten gedeeld, dit omdat het voor mannen niet duidelijk was waar het wordt gemeld. Vanuit de stuurgroep weet ik dat dames ook gezicht foto's van klanten delen. Dit als je bijvoorbeeld niet op een afgesproken date verschijnt. Maar ook zogeheten drooggeilers etc. Die foto's blijven bij de dames en op het internet circuleren, dit staat nog los van een wandelaar op een zwarte lijst zetten. Dus cru gezegd er zijn ook foto's in omloop van kerels.

België gebeurd dit ook is geen uitzondering.
 
Als je normaal appt of belt en vervolgens gewoon komt voor sex dan is er niks aan de hand en kom je nooit op een foutemannenlijst.
Was dat maar waar, ik ken bijvoorbeeld verhalen van mannen die op een zwarte lijst komen omdat ze bijvoorbeeld geen aanbetaling wilden doen (terwijl die niet in de advertentie gemeld werd).
 
Was dat maar waar, ik ken bijvoorbeeld verhalen van mannen die op een zwarte lijst komen omdat ze bijvoorbeeld geen aanbetaling wilden doen

Zullen vast ten onrechte mannen in staan. Denk dat de meeste dames gewoon echte klanten willen ontvangen en niet zomaar iemand weigeren of blokkeren, laat staan op een lijst zetten.

Snap verder de vragen wel maar andersom worden ook negatieve verhalen geplaatst over dvp's. Soms kloppen die wel maar zou ook zomaar door een andere dame geschreven kunnen zijn op een forum. Misschien wel door een fanboy die "zijn" favoriete vriendin even tot dienst is.

Eigenlijk is dat heel slecht maar hoe hou je dat tegen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind deze nogtans nergens terug.

Vandaag ook weer de melding gekregen dat ik er op zou staan, terwijl admins van RL beweren dat ik er af ben gehaald.

Precies gewoon een zootje bij de redlights database/medewerkers
Alleen dames met een profiel kunnen die lijst raadplegen.
Ik ken een dame die dat voor mij deed. Ik stond er ook ten onrechte op. Klacht ingediend maar zonder resultant dus nieuw nummer om te daten.
 
Klopt, voorheen kon dat ook via kinky. Alleen dames met advertentie konden de lijst inzien. Nu is er zoiets via Ugly Mugs maar ook raamdames hebben onderling wel contact via een app.
 
Hebben die lijsten eigenlijk een reputatie-systeem, en plus/min vinkjes ofzo ?

Misschien denk ik te complex, maar ik kan me voorstellen dat dames die een lijst gebruiken niet iedere meldster even serieus nemen.

"Oh, melding door Anita ? Kreeg zeker weer geen fooi en wil d'r klant nu pesten"
vs
"Als zelfs Ivy 'm onaangenaam vond wil ik die zeker niet"

Of dat (andere) dames kunnen stellen dat hun ervaring met meneer X wel positief is .

Analoog dus aan de recensies - sommige recensenten hecht je (ik) waarde aan, andere gaan met een schep zout, en zeker als ze negatief waren over een dame waar voor mij niks mis mee was (of mis mee ging).

En afgezien van een specifieke recensent - 1 negatief en tien positief , dan denk je ook dat die ene wel aan de klant gelegen zal hebben.

Of is het niet zo uitgebreid ?
Als het aanbod voor de dames erg ruim is, en maar een klein percentage klanten uberhaupt op een lijst staat hebben zij weinig last van een lijst die ietwat vervuild is met valse meldingen.

Maar als het minder druk is, en ze best wat omzet laten lopen "want staat op de lijst" zal er toch de behoefte zijn om wat scherper te kijken of iemand op de lijst er misschien onterecht op staat.
klinkt als een database van nummers en foto's van wandelaars en hun tekortkomingen.

een soort whg voor dvps.
zou dat goed afgeschermd zijn?
 
klinkt als een database van nummers en foto's van wandelaars en hun tekortkomingen.

een soort whg voor dvps.
zou dat goed afgeschermd zijn?
Ik heb nog nooit fotos gezien in die lijst hoor. Ook geen hele lijst met alle nummers die ik te zien krijg ofzo. Je kunt alleen een nr invoeren en zien of er meldingen zijn en wat voor meldingen.
Wellicht dat er via whatsapp groepen fotos worden gedeeld dat weet ik niet maar ik zit niet in zulke groepen en wil ik ook niet.
 
Hoor zojuist dat ik ook op zo'n dergelijke lijst sta. Wat kun je er verder aan doen?

Snap er overigens niks van, want kom mijn afspraken altijd na. Heb wel een vermoeden van wie dit komt, maar dat terzijde.
Heb haar al meerdere malen geappt met de vraag voor meer info, nooit gekregen.
 
Hoor zojuist dat ik ook op zo'n dergelijke lijst sta. Wat kun je er verder aan doen?

Snap er overigens niks van, want kom mijn afspraken altijd na. Heb wel een vermoeden van wie dit komt, maar dat terzijde.
Heb haar al meerdere malen geappt met de vraag voor meer info, nooit gekregen.
Gewoon een nieuw nummer nemen of nieuw e-mailadres.
 
Hoor zojuist dat ik ook op zo'n dergelijke lijst sta. Wat kun je er verder aan doen?

Snap er overigens niks van, want kom mijn afspraken altijd na. Heb wel een vermoeden van wie dit komt, maar dat terzijde.
Heb haar al meerdere malen geappt met de vraag voor meer info, nooit gekregen.
Lekker laten zitten of een nieuw nummer nemen. Maar er zijn genoeg dames. Ik zou me er niet te druk over maken of je op een of ander Oostblok-oplichterslijstje staat omdat je toevallig een keer commentaar op een Moldavisch chickie met slechte service had (ik verzin maar even iets). Die wijven op dat lijstje zijn zelf nl ook niet allemaal garantie voor een topdate.
 
De zogenaamde 'zwarte lijst' is gewoon een app die iedereen kan downloaden als je de naam weet.
Tegen geringe vergoeding kun je deze dan inzien.
Het merendeel zijn korte zinnetjes als 'goede klant', ; kun je nemen', 'ok', 'nam bloemetje mee''
Met soms positieve uitschieters als 'kan er erg lekker likken of '10 op 10'

Er is ook de mogelijkheid langere recensies te schrijven, maar dat doet bijna geen dame. Voor hen draait het vooral om veilig met iemand kunnen afspreken,
In mijn geval staan er enkele negatieve reacties tussen die vrijwel geheel zijn terug te leiden naar bv een slechte(re) recensie hier.
Dus gewoon wraak.

Overigens wordt soms ook persoonlijke informatie gedeeld als je naam of beroep.
In principe kan ik slechte 'çomments' laten verwijderen door contact op te nemen met de 'moderator'. Ik kan een bezwaar indienen zeg maar.
Alleen doe ik dat niet, omdat ik geen dvp ben en het wellicht wat opvalt. Bovendien hoorde ik over de app van een dvp die me vroeg de app nooit te delen. Dat doe ik dus ook niet.

Ik schat in dat de niet labiele dames wel snappen dat een paar slechte opmerkingen tussen 40 positieve waarschijnlijk wraakacties betreft.
Maar als ze doodsbenauwd zijn, zullen ze geen risico nemen,

Mogelijk zijn er meerdere apps overigens, Ik ken alleen deze.
De dames raten elkaar overigens ook. Voor als je met iemand een ontvangstruimte moet delen, denk ik.

Ik vind het alleen maar goed dat dames de beschikking hebben over deze app of soortgelijke lijsten. Het kan veel problemen of linke situaties voor ze voorkomen.
Ik vind het minder dat 'wij' er niet op kunnen reageren. Dat werkt in de hand dat een dame met slechte bedoelingen zomaar iets over je kan beweren...
Ik denk echter ook dat het niet goed zou zijn als wij allemaal die lijst kunnen inzien. De dames lopen (doorgaans) meer risico dan wij. Qua beroving, respectloze mannen, doorgesnoven gasten, politie, hardhandige mannen etc etc
Als wij allemaal ook bij die lijst kunnen is die 'beveiliging' niets meer waard voor ze.
 
Die zwarte lijst werkt niet op naam, maar op nummer. En van veel dvp's weet ik echte naam ook hoor, Heeft ook te maken met vertrouwen. Bij dames die ik niet vertrouw zal ik wellicht iets voorzichtiger zijn Maar dames die ik niet vertrouw zal ik normaal gesproken niet snel bezoeken.
Spreken dvp's af met hun echte naam? Voor mij mag iedereen afspreken met hun echte naam . Maar als er dan jaloezie optreed of een dame gaat niet akkoord met je recensie en je komt vervolgens op een zwarte lijst met naam. tja.
 
Ik ging eens rechtstreeks van een klus naar een voetbalwedstrijd in de Kuip en had de veiligheidsschoenen nog aan. Ik heb moeten lullen als Brugman dat ik geen agent was. Kennelijk lopen undercover agenten bij dat soort gelegenheden altijd met stevig schoeisel rond.
Zo makkelijk word je dus aangezien voor agent. Misschien had TS een opvallend bluetooth oortje in toen hij een keer naar een DVP ging??
Bedankt voor de tip haha
Ik ben ook wel eens na werk bij een DVP geweest en toen had ik ook veiligheidsschoenen aan.. gelukkig geen problemen gehad
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan