Ik wil belgen neuken, Stekene

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plamuur

Vaste klant
200
07/11/21
90
8
Al een tijdje deze advertentie gezien met voor mij zeer vreemde tekst. Ik was in de buurt en een broek vol goesting probeerde ik per sms contact te leggen. Voor een spaanse vrouw die met een belg getrouwd was geweest prima antwoord in het nederlands. Alleen het adres stond me helemaal niet aan maar omdat ik daar toch al was afgesproken voor half uurtje. Pand staat of google als opgerolde weetplantage in 2019.
Met het nodige wantrouwen aangeklopt en een mooie kleine spaanse dame deed open. Wel naar binnen gegaan maar heb ze foto's laten zien die in de adv op RL staat maar dat was ze dus echt niet. Mevrouw begon over patron ier en daar dus vriendelijk gedag gezegd en vertrokken. Misschien was het wel meegevallen allen de ruimte ziet er niet is lijkt een soort pakhuis maar ik ga geen risico nemen als de foto's niet kloppen is er vaak een pooier in t spel zeker omdat de dame geen woord nederlands sprak. U bent gewaarschuwd!
 
Wat ziet men eigenlijk, laat staan verwacht men van een advertentie met zulke titel?
Het enige wat zo een titel bij mij oproept is 'wegklikken'.
Dan mag het nog de knapste, geilste en overtuigendste foto/tekst/prijs-mogelijkheden of wat dan ook zijn.
Mijn interesse is al voorbij voor ik die titel heb uitgelezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan