WHEM iLin, Lin of Aliz - Leela Thai -Sterrebeek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo M
weinig echte massage, wel van bij de start veel teasen, weet goed te bespelen
Figuur is mooi, wel gevulde B, haar gezicht is minder fraai, uitslag
Extra zijn moglk, ben ik niet op ingegaan
score 6,5
 
Ik ben recent bij Jasmine geweest. De foto's op de website zijn zeker niet authentiek. Jasmine is eind de dertig, denk ik. Vooral in haar gezicht zie je de leeftijd. Haar borsten daarentegen zijn heel mooi, echt en stevig. Mooi kontje ook. Geen lelijke vrouw dus, verre van, maar ik heb ze persoonlijk graag wat jonger.

Ze spreekt geen Nederlands, maar haar massage is beter dan gemiddeld. Toen ik op mijn buik lag, begon ze heel goed en lekker mijn ballen, kontgaatje te kietelen en te strelen. Heel lekker. Dat is iets dat ik alleen maar tegenkom bij Thaise erotische masseuses. Vlaamse meisjes doen dat minder snel. Maar heerlijk.

We hadden vooraf al afgesproken (en afgerekend) om de hele menu te pakken, dus toen ik me op mijn rug draaide haalde ze een condoom boven en begon me te pijpen. Ze draaide daarbij haar kont helemaal naar mij toen en ik begon haar te vingeren, wat ze liet gebeuren (niet alle Thaise meisjes laten dit toe).

Neuken was cowgirl, ze zat gehurkt op mij, met haar voeten op bed, en pompte haar kutje snel en hevig over mijn paal. Een trucje om je snel te doen komen. Soms pruttel ik dan tegen, maar nu niet: ik liet haar doen en schoot snel mijn lading in het rubberen hoedje.

Een leuke ervaring, maar ik ga toch eerst een rondkijken hoe de andere nieuwe meisjes zijn bij Leela, vooraleer ik haar opnieuw boek.
 
Ik ben op bezoek geweest bij Nisa. Ze is vermoed ik ergens begin de dertig, of half de dertig. Ze is zeker niet mollig, maar ook niet mager. Haar borsten zijn niet helemaal in proportie met de rest: die hadden wat groter gemogen.

Nisa is heel lief, en een duiveltje in bed. Tijdens de massage begon ze mijn ballen te strelen en mijn kontgaatje te kietelen en toen ik aangaf dat ik dit zeer lekker vond, ging ze een stapje verder, en duwde ze haar vingertje in mijn anus. Voor mij de eerste keer dat een Thaise masseuse dit (onaangekondigd) doet. Best lekker, maar na een tijdje begon het wat pijn te doen en draaide ik mij zelf om. Ze vroeg of ik extra wou (ik zei ja) en ze haalde een condoom boven om mij te pijpen. Een gunstige evolutie, vroeger pijpten Thaise meisjes heel snel zonder, maar ik hou er wel van dat ze dit ofwel vragen ofwel gewoon een condoom aandoen.

Seks met Nisa was heel goed. Eerst beklom ze mij, en ze nam rustig de tijd om eerst zacht, en dan steeds harder, op mij te rijden. Mooie opbouw. Na een tijdje draaide ik haar om, en nam haar in missionaris. Wat heel sexy was, is dat ze de hele tijd oogcontact houdt. Best uitdagend. Ze moedigt ook aan om steeds harder en sneller te stoten.

Ik vond het goed met Nisa, er is zeker herhalingsgevaar. Maar eerst ga ik de rest van de nieuwe meiden uittesten.
 
Ik ben vaste klant van Ewa. Heeft zelfs heel even in Dokkeaw in Zwevegem gewerkt, waar ik haar heb leren kennen.

Een topervaring, altijd. Een echte parel. Bloedgeil, engageert zich 100% in het minnespel. Heerlijk. En wat een lijf!
Ga je nog naar daar in Sterrebeek ? Ze proberen toch andere naar voor te schuiven ? Jammer genoeg zijn er niet meer zoals zij !!!! daarom dat ik ook recensie gezet heb op haar persoonlijke pagina...
 
Ga je nog naar daar in Sterrebeek ? Ze proberen toch andere naar voor te schuiven ? Jammer genoeg zijn er niet meer zoals zij !!!! daarom dat ik ook recensie gezet heb op haar persoonlijke pagina...
Ik ben fan van Thaise meisjes, dus ik blijf gaan, ja. Waar moet je anders terecht?

Ewa is ook niet meer zo vaak aanwezig, dus volgens mij pushen ze daarom de andere, nieuwe dames naar voren omdat die wel altijd, of toch heel vaak, aanwezig zijn.
 
Nisa is heel lief, en een duiveltje in bed. Tijdens de massage begon ze mijn ballen te strelen en mijn kontgaatje te kietelen en toen ik aangaf dat ik dit zeer lekker vond, ging ze een stapje verder, en duwde ze haar vingertje in mijn anus. Voor mij de eerste keer dat een Thaise masseuse dit (onaangekondigd) doet. Best lekker, maar na een tijdje begon het wat pijn te doen en draaide ik mij zelf om. Ze vroeg of ik extra wou (ik zei ja) en ze haalde een condoom boven om mij te pijpen. Een gunstige evolutie, vroeger pijpten Thaise meisjes heel snel zonder, maar ik hou er wel van dat ze dit ofwel vragen ofwel gewoon een condoom aandoen.
Hoeveel heb je betaald voor de extra's?
 
Terug
Bovenaan Onderaan