Recensie Lin, Leela Thai massage, Sterrebeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
JARIGE JOB
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leelathaimassage.be/team/lin/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn oproep naar ervaringen kreeg geen reacties. Dus zelf op verkenning gegaan 😉. Wilde kiezen voor Aliz of voor Lin. Telefonisch werd ik geïnformeerd dat enkel Lin vrij was.

Bij aankomst even gewacht in kamertje beneden tot Lin me kwam halen. Was echter Nissa (ex 9-stars) die me mee naar boven nam. En moest blijkbaar snel gaan want er stond nieuwe klant voor de deur. Nog even met Nissa gebabbeld. Las in een andere post dat Nissa veel kilootjes bijgekomen was na haar vakantie. Die zijn er volgens mij dan wel terug eraf. Zag er heel goed uit 😌. Snel nog eens opnieuw gaan.

Lin is mooie dame maar de foto's op de site kloppen niet. Had jonger en petite verwacht. Laten we ze richtinggevend noemen. Van Lin heel degelijke massage gekregen. Tot de voetzolen toe. Dus prima relaxerende massage. Heel weinig of geen teasing. Happy end ervoer ik als mechanisch tussendoortje voor de eindmassage (hoofd-schouders), die dan wel opnieuw goed was.

Genoten van de massage maar niet van het erotisch gedeelte - dat er eigenlijk niet was. Dus voor mij geen herhaling.

Tijdens het bezoek voortdurend gebel, dus aan klanten geen gebrek. Kamer voor mij zeker voldoende maar dat de douche geen warm water gaf was letterlijk en figuurlijk een koude douche.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan