Recensie Ilse, Hever/Boortmeerbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sniper68

Vaste klant
186
09/04/23
197
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-will-become-your-addiction.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Rendez vous in love hotel kasteeltje trianon (wat oubollig maar niet storend) en discreet gelegen (parking achteraan)
Reservatie: via sms, WA en Tel. Zeer beleefd en vriendelijk voelde al snel dat het goed zat.
Ilse zelf: slank, petite, naturel. Geen pro maar dat hoeft ook niet. Ze doet dit in bijberoep op onregelmatige tijdstippen (adv niet altijd on-line), ze is privé boekhoudster die bijklussen om studies zoon te betalen.
De Date zelf: Ilse doet veel moeite om er een GFE van te maken. Zeer goed voorspel en geniet er zelf ook van. Ik was oorspronkelijk van plan om 1u te blijven maar ik was wat geschallodderd van een val eerder op de dag (rug blutsen builen). Ik ben dus ook niet voluit kunnen gaan. Dame heeft mij ook correct wat geld terug gegeven na 45 min.
Conclusie: de volle pot is 200/u en dat is misschien wat aan de hoge kant. Prijs/kwaliteit is dit echter min of meer correct. Herhaling? Geen must maar het is mijn type wel en ook niet veraf, ik houd het adres zeker achter de hand. Het is ook niet alledaags dat je een correcte DVP ontmoet die ook alles doet wat haar menu aantoont.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad geen verkeerde advertentie, bedankt voor de tip en review!

Tongzoenen voluit?

Op haar profiel staat 180€ / uur zie ik, en ze vermeldt dat ze geen WA kan ontvangen. Was vanochtend nog online, dus misschien werd dat sinds jouw date aangepast.
 
Inderdaad geen verkeerde advertentie, bedankt voor de tip en review!

Tongzoenen voluit?

Op haar profiel staat 180€ / uur zie ik, en ze vermeldt dat ze geen WA kan ontvangen. Was vanochtend nog online, dus misschien werd dat sinds jouw date aangepast.
Tongzoenen is OK (meer dan alleen het tipje van de tong). Beffen, vingeren, kronkelen en squirten. Heerlijk, dame geniet mee zoveel is zeker.
 
In haar advertentie (de weinige keren dat die online is) zegt ze geen bandwerk te doen. Maar ze plant wel altijd twee klanten in binnen de tijd die ze boekt in Trianon.

Het staat haar vrij een eigen definitie te hebben van bandwerk, maar met die wetenschap kom ik liever niet als tweede aan de beurt. Tongzoenen na iemand anders z'n cim staat niet op mijn wensenlijst…
 
@Doefzak . Met alle respect maar dit is toch wel wat kort door de bocht. Ilse is hygiënisch en de dame zal wel haar tanden poetsen. Ik heb op dit vlak haar nog niet kunnen betrappen op een gebrek aan hygiene, heb trouwens zonet een afspraak met haar gemaakt voor zondag aanstaande.
 
Probeer een date met haar vast te leggen, ging me gisteren opbellen want blijkbaar moet ze eerst foto krijgen en ook nog een telefoontje. Opgebeld, bericht gestuurd, geen antwoord.
Voel me niet gemakkelijk met deze manier van doen.
 
@Sniper68
Hoe was jouw date met Ilse?
Ik had normaal gezien vorige week zondag avond een afspraak met haar maar die is niet doorgegaan omwille van medische reden van haar zijde. Zij heft mij vandaag gecontacteerd dat volgende week terug mogelijk is, ze heeft wat huisvestingsproblemen (tussen Mechelen en Antwerpen). Ik geef haar zeker nog een kans maar het is idd puzzelen de laatste tijd om een afspraak vast te leggen. We'll see
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-will-become-your-addiction.html
ilse boortmeerbeek trianon.

Ik ben een vaste klant bij deze lekkere, gezellige en fucking straffe dame!
Jullie vergeten misschien dat deze vrouw ook nog een leven heeft en deze "diensten" voor haar een betalende hobby is. Ik ben altijd correct, en uiterst aangenaam ontvangen. Deze dame heeft het druk, zeer druk en toch is er altijd een verleidelijke glimlach te vinden en een pijpbeurt zoals ik nog niemand anders heb weten doen. Ook geniet ze echt mee en acteert ze niet zomaar. We willen allemaal sex ook!zij maar soms breekt nood wet. Ik ben heel blij een vaste klant bij haar te mogen zijn. Ze is het wachten waard ipv al die fake actrices...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan verkeerd zijn, maar heb toch de indruk dat die dame soms effe van deze wereld af is. Maak afspraak met haar, ik moet haar bellen, ganse dag paar keer geprobeerd, niets gehoord. En dan plots 2 dagen later een niet al te discreet berichtje met hele uitleg over haar medische problemen en het niet kunnen doorgaan van de date. Heb een beetje mijn twijfels en ga nog effe de kat uit de boom kijken. Laat haar het voordeel van de twijfel.
 
Ik kan verkeerd zijn, maar heb toch de indruk dat die dame soms effe van deze wereld af is. Maak afspraak met haar, ik moet haar bellen, ganse dag paar keer geprobeerd, niets gehoord. En dan plots 2 dagen later een niet al te discreet berichtje met hele uitleg over haar medische problemen en het niet kunnen doorgaan van de date. Heb een beetje mijn twijfels en ga nog effe de kat uit de boom kijken. Laat haar het voordeel van de twijfel.
Daar zal Ik u geen ongelijk in geven maar iedereen vergeet dat dit NIET haar job is en zij ook vele andere zaken om handen heeft. U moest eens weten hoeveel berichten zij Ontvangt.... als ze alle berichten moet antwoorden heeft ze bijna een full time secretaresse nodig en niet elke man behandeld haar met enige respect... als een uit de hand gelopen hobby heeft zij al veel moeten pikken van bepaalde maanden... maar ze gaat ermee stoppen want ze wordt echt niet naar waarde geschat. Oordelen is makkelijk ...
 
Van dat mogelijk stoppen is jammer om te horen. Ik ken haar situatie en weet dat het voor haar niet altijd evident is naar agenda's toe. Ik respecteer welke beslissing ze ook neemt, ik bel haar dit weekend even op om bij te praten
 
Contact verloopt idd niet soepel. In de zin dat ze antwoord wanneer het haar past (is haar hobby, niet beroep)
Maar ze is wel vriendelijk en geeft duidelijk aan wat kan en niet. Communiceert open.

Maar ze wil idd stoppen omdat het respect vaak ver te zoeken is. Zou zonde zijn. Dus hopelijk blijft ze bereikbaar voor haar vaste klanten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan